Denken dat we er van af zijn 🤣🤣🤣🤣quote:
Denk gewoon ook ongemakkelijkheid ofzo? Misschien gewoon 0 zin om daar te zijn, wat ik helemaal snap op die leeftijd. Geen idee.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar echt veranderd. Vond haar altijd zo mooi. Wat is er met haar gebeurd? Zag haat net in het nieuws en schrok.
Wel leuk om te zien dat ze het zo gezellig hebben met elkaarquote:
Alleen al het gebruik van het woord gekwijl laat zien dat je het niet kunt loslaten.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:46 schreef mazaru het volgende:
Hier moest ik toch even smakelijk om lachen. Al dat gekwijl van die meid over hoeveel kindjes ze met hem ging krijgen en dat ze zeker wist dat hij de ware was en over de aanstaande bruiloft van de liefde van haar leven waar ze al een maand mee ging![]()
![]()
![]()
https://www.rtl.nl/entert(...)r?redirect=rtlnieuws
Ah dat had ik ook nog even opstaan gisterenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:51 schreef Dotteke het volgende:
@:Mario390 hier kan je gezellig kletsen ook over ijshocky
Sonja misschien?quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog niet wie degene is haha
Maar wel leuk dat ze samen koningsdag hebben gevierd
Morguh Enginequote:Op zondag 28 april 2024 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat had ik ook nog even opstaan gisteren![]()
Goedemorgen
Hoi Dotquote:
WK tikkertje, wist niet eens dat dat er ook was.quote:Op zondag 28 april 2024 08:49 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
Vandaag veel te kijken. Voetbal uiteraard.
Maar vandaag ook de finales van het wk tikkertje![]()
Ah gezellig naar de campingquote:Op zondag 28 april 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WK tikkertje, wist niet eens dat dat er ook was.
IK ga vanmiddag naar dochterlief die staat hier dicht bij op de camping.
Het ziet er naar uit dat het droogblijft dus dan maar even daar koffie gaan drinken.
Hou je van de camping?quote:
Ja ik wel. Gingen toen m'n broertje en ik klein waren ook altijd kamperen. Ik vind het heerlijk dat gedoe in een tentjequote:
Ik heb dat nooit iets aangevonden. Heb het een keer gedaan daarna nooit weer.quote:Op zondag 28 april 2024 09:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik wel. Gingen toen m'n broertje en ik klein waren ook altijd kamperen. Ik vind het heerlijk dat gedoe in een tentje
Te doen met mooi weer, met regen een ellende.quote:Op zondag 28 april 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit iets aangevonden. Heb het een keer gedaan daarna nooit weer.
Maar dat had ook meer met mijn rug te maken. De sfeer op zo camping is altijd wel gezellig
Ja moet je met een stuk of 4 kinderen in een tentje zittenquote:Op zondag 28 april 2024 10:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Te doen met mooi weer, met regen een ellende.
https://www.nieuws365.be/(...)&utm_medium=facebookquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:46 schreef mazaru het volgende:
Hier moest ik toch even smakelijk om lachen. Al dat gekwijl van die meid over hoeveel kindjes ze met hem ging krijgen en dat ze zeker wist dat hij de ware was en over de aanstaande bruiloft van de liefde van haar leven waar ze al een maand mee ging![]()
![]()
![]()
https://www.rtl.nl/entert(...)r?redirect=rtlnieuws
Kan ze een triootje met Sonja doenquote:Op zondag 28 april 2024 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.nieuws365.be/(...)&utm_medium=facebook
lichaamstaal van Tom is ook wel duidelijkquote:Op zondag 28 april 2024 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.nieuws365.be/(...)&utm_medium=facebook
Hey Ice, wat een geFOK! zeg.quote:Op zondag 28 april 2024 14:53 schreef Iceage het volgende:
Goedemiddag,
Gister kon ik vrijwel de gehele dag niet op het forum komen. (database error) In Fb staan meerdere meldingen zag ik net.
Mail gestuurd naar Forum Fok met cc aan Danny.
Net emailtje van Danny dat het vanmorgen rond 06.00 is opgelost. (klopt)
Fijne Zondag.
Wat een onzinquote:Op zondag 28 april 2024 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
lichaamstaal van Tom is ook wel duidelijk
Tom staat er niet echt bij alsof hij hiervan staat te genieten.quote:
Maak het nog even ergerquote:Op zondag 28 april 2024 18:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Tom staat er niet echt bij alsof hij hiervan staat te genieten.![]()
Hij deinst nog net niet achteruit
Komt wel een beetje van 2 kanten lijkt me.quote:Op maandag 29 april 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
DIe fans toch. Waarom kunnen ze die mensen niet met rust laten als zo programma klaar is
Helaas maar een nummer.quote:Op maandag 29 april 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wat leuk dat je De Beeges forever hebt kunnen horen.
quote:Op maandag 29 april 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas maar een nummer.
Moest wel lachen toen de tent leegliep
Leek wel of alle bejaardenhuizen leeggelopen waren
4 uur hebben ze moeten staan in die tent, in een volle tentquote:
Ja, en ik niet alleen als ik de tijdlijn van FB of instagram opensla zie ik alleen maar filmpjes van mensen die er zijn geweest. Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gezienquote:Op maandag 29 april 2024 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
Je vond hun toch goed in dat Tribute programma?
Dat is wel een nadeel van feesttenten.quote:Op maandag 29 april 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
4 uur hebben ze moeten staan in die tent, in een volle tent
Ben toch blij dat ik geen kaarten voor hun heb gekocht.
Schijnt overal zo druk te zijn en bijna allemaal staan
Maar ook in kroegen en dergelijke. Mijn zus was ook ergens geweest, ze zegt ze beginnen gewoon 2 uur later dan gezegd, eerst zo domme DJ en veel gezuip en dan komt het optreden pasquote:Op maandag 29 april 2024 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel van feesttenten.
Keek net even op hun site,Alles uitverkocht.quote:Op maandag 29 april 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en ik niet alleen als ik de tijdlijn van FB of instagram opensla zie ik alleen maar filmpjes van mensen die er zijn geweest. Volgens mij heb ik dat nog niet eerder gezien
Ja gelijk als ze een nieuwe aankondingen is het uitverkochtquote:Op maandag 29 april 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Keek net even op hun site,Alles uitverkocht.
Dat is bijna standaard,en dan een optreden van max. een halfuur.quote:Op maandag 29 april 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ook in kroegen en dergelijke. Mijn zus was ook ergens geweest, ze zegt ze beginnen gewoon 2 uur later dan gezegd, eerst zo domme DJ en veel gezuip en dan komt het optreden pas
Hier zijn nog wel kaarten.quote:Op maandag 29 april 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelijk als ze een nieuwe aankondingen is het uitverkocht
Hier in zutphen zijn nog kaarten te koop Maaris een festival waar ze een uurtje optreden de rest van de dag allemaal andere bands. 40 euro Dat ga ik niet uitgeven om een uurjte naar hun te luisteren en dan weer weg
Nee, ze treden een uurtje op heb ik gehoordquote:Op maandag 29 april 2024 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bijna standaard,en dan een optreden van max. een halfuur.
Was te proberen.quote:Op maandag 29 april 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze treden een uurtje op heb ik gehoord
Had al gemaild naar de organisatie dat ik het niet red een hele dag op zo terrein rond te hobbelen.
Ik wilde wel betalen voor dat uurtje maar niet voor een hele dag of ze een prijsje konden maken. Maar helaas ze deden het niet.
Ja er zitten er nog wel een paar tussen maar dat is mij allemaal veel te verquote:Op maandag 29 april 2024 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zijn nog wel kaarten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |