Nog een paar fietsen erbij nodig?quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:06 schreef Prisha het volgende:
Voor spannend nieuws: ik heb twee fietstassen gekocht
Je hebt toch zeker wel oranjebitter in de kast?quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik moet nog ergens rood-wit-blauwe hebben liggen van de voetbal.
Verder schaf ik straks maar een oranje paraplu aan
Dat is stap 2 iddquote:
Heb je een handeltje in fietsenquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 5 in de aanbieding
quote:
Ja toch, het ziet er nog leuk uit van binnen ook zie ikquote:
Wat verkopen ze daar?quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:09 schreef pullup het volgende:
Kwam gisteren ineens dit bitterballen tentje tegen redelijk dichtbijHelemaal gemist dat het er was en ik ga dat zo eens bezoeken als ik de reviews mag geloven helemaal top
![]()
[ afbeelding ]
ah, op die fietsquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, er moet een inboedel verkocht worden
mooi tafel gedekt...voor bitterballen? Dat is geinigquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:12 schreef pullup het volgende:
[..]
[..]
Ja toch, het ziet er nog leuk uit van binnen ook zie ik![]()
![]()
[ afbeelding ]
fietsenquote:
1 tas voor tompoessies, 1 tas voor bitterballenquote:Ik heb er wel eentje. Ik fiets zo weinig, die is nog prima. De tassen ga ik zo dalijk uitproberen. Eens kijken of de tompoessies daarin passen.
quote:
Dat is pas een planquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
fietsen
[..]
1 tas voor tompoessies, 1 tas voor bitterballen
quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:14 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Post hier als je zin hebt in bitterballen :9 #2
quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:14 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Post hier als je zin hebt in bitterballen :9 #2
Ik zit totaal niet aan mijn geld gebakken, maar 1,50 voor een fucking bitterbal... Lijkt het crematorium wel.quote:
Kaaskroketten maak ik altijd zelf. Veel werk, maarquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Die met kaas zijn ook altijd lekker. Wel oppassen, want meestal bloedheet die gesmolten kaas
Interessante combinatiequote:Op zaterdag 27 april 2024 09:26 schreef Troel het volgende:
Misschien ga ik nog bier drinken en kut roepen, maar thuis blijven klinkt ook wel fijn
Naar wie zou je kut willen roepen?quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:26 schreef Troel het volgende:
Misschien ga ik nog bier drinken en kut roepen, maar thuis blijven klinkt ook wel fijn
naar de buurman die om 10 voor 8 aan het klussen ging zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijnquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:29 schreef Prisha het volgende:
Ik ben voorbereidingen aan het treffen om een nieuwe brouwsel bier te maken. Is alweer een tijdje geleden.
Is dat een hint?quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:25 schreef Prisha het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een kaaskroket gehad
Ik lust geen bier, mag dat ook met een borrel-cola? :quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:26 schreef Troel het volgende:
Bedankt voor de tip, die past heel goed hier FEE / Wat doe jij op Koningsdag 2024?quote:
Ik zei dat ook altijd, maar heb inmiddels geleerd dat er meer is dan enkel pils. En ik ben inmiddels dol op biertjes die zich ook zouden kunnen identificeren als dubbeldrank met alcoholquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik lust geen bier, mag dat ook met een borrel-cola? :
Donequote:Op zaterdag 27 april 2024 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, die past heel goed hier FEE / Wat doe jij op Koningsdag 2024?
bal gehakt ga ik eens proberen, dat moet lukken nu! Zakje met kruiden heb ik alquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is dat een hint?![]()
Ballen gehakt heb je al geleerd
Ken ik mooi nietquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:37 schreef Prisha het volgende:
En bedankt....nu zit dat leidje in mijn hoofd![]()
Hielp ik je daarom uit de goot...UIT DE GOOT KUT!
quote:
Gesmolten kaas is sowiesoquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kaaskroketten maak ik altijd zelf. Veel werk, maar![]()
Ik moet eerlijk zeggen, dan zijn ze buiten de deur niet zo lekker meer.
Ja ben ook gek op kaassouflees of kroketjesquote:
@Lovely ookquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:02 schreef D. het volgende:
Ik had gisteren een tosti, komt wel dichtbij zo
Pitaatje kaas met rode uien.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ben ook gek op kaassouflees of kroketjes
Ik vanmorgenquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:02 schreef D. het volgende:
Ik had gisteren een tosti, komt wel dichtbij zo
Altijd baas boven baasquote:
Mja maar prima te doen buitenquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:01 schreef chufi het volgende:
[..]
nog steeds code oranje ... 2 uur terug ook al
Ziet er ook wat AI gegenereerd uitquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh wow, je kan er een kattenkopje en profiel in zien!
Zag het ook pas nadat ik hem postte hoorquote:
Eet smakelijk!quote:
Nein gietregen netquote:
Nu wat beter, ik hoop voor je dat het niet jouw kant op komt danquote:
Grote kans van nietquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu wat beter, ik hoop voor je dat het niet jouw kant op komt dan
quote:
Lekker stuiterenquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg het eens mijn kind
[..]
Geloof er niets van, volgens mij is dit flightsimulator.
En dan zo parkeren zonder schade, echt nietquote:
Ik was even bezigquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan zo parkeren zonder schade, echt niet
Gereïncarneerd?quote:
Te laat om hem te waarschuwenquote:Op zaterdag 27 april 2024 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
Zou die laatste weten dat ie zelf in de fik staat?
Het tijdreizen lukt helaas nog steeds niet neequote:
Beter, iemand probeerde mij een babybadje aan te smeren.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:06 schreef Prisha het volgende:
Voor spannend nieuws: ik heb twee fietstassen gekocht
Je wilt nog een baby?quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter, iemand probeerde mij een babybadje aan te smeren.
Zonder baby
Leukquote:Op zaterdag 27 april 2024 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had gisteren op de grote vrijmarkt in de stad een boekje gekocht met wandelingen langs plekken die te maken hebben met mythen en sagen.
Domni heeft vandaag op de kleine vrijmarkt in de wijk drie bordspellen gekocht.
ik zag ook beelden uit Texas, vlakbij waar wij drie weken geleden warenquote:
Gelukkig kwam deze even niet dichtbij?quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zag ook beelden uit Texas, vlakbij waar wij drie weken geleden waren![]()
Nee, maar wat moet je anders met zo'n dom badquote:
Lekker ruim voetenbad voor 2 personenquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, maar wat moet je anders met zo'n dom bad
voor je voeten?quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, maar wat moet je anders met zo'n dom bad
Zoiets heb ik alquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker ruim voetenbad voor 2 personen
Wasmand.
Hoop dat ze het wel weer netjes hebben opgeruimdquote:
live stream van een koreaans stream girly die sinds 60 dagen weer mag drinken ...quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoop dat ze het wel weer netjes hebben opgeruimd![]()
Klote toeristen
Boekje over wandelingen kan je nog wel verkopen...quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had gisteren op de grote vrijmarkt in de stad een boekje gekocht met wandelingen langs plekken die te maken hebben met mythen en sagen.
Domni heeft vandaag op de kleine vrijmarkt in de wijk drie bordspellen gekocht.
Live in Amsterdam dus nuquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
live stream van een koreaans stream girly die sinds 60 dagen weer mag drinken ...
Dat kan maar we willen eerst die wandelingen lopen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Boekje over wandelingen kan je nog wel verkopen...
ja lijkt me wel logisch iddquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan maar we willen eerst die wandelingen lopen.
Aan @Superbadeendjequote:Op zaterdag 27 april 2024 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waaro?quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
live stream van een koreaans stream girly die sinds 60 dagen weer mag drinken ...
Oh daaro, maar ze is wegquote:
Ja die stream hoef ik niet perse aan te zettenquote:
Ik was uiteindelijk ook weer blij jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Al met al viel het weer best mee vandaag
samenvattinkje dan maarquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die stream hoef ik niet perse aan te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf vandaag wordt alles beter, moet!quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was uiteindelijk ook weer blij ja
quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
samenvattinkje dan maarIk denk dat ze beter nog 60 dagen niet moet drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Broer komt begin mei langs een weekje, zag me nog met een muts op vorige week op wat foto's en schrok zich rot want hij heeft driekwart jaar ergens op de Cariben rondgevaren en is gewend aan warmte nu.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf vandaag wordt alles beter, moet!
Over drinken gesproken...quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter nog 60 dagen niet moet drinken
Elke dag een mini recensie hier geven is ook een top planquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Over drinken gesproken...
Ik heb door omstandigheden een volle koelkast, dus ik ga een solo-bierproeverij houden
Als ik tips heb zal ik ze onthouden, mocht iemand ooit nog iets organiseren
Goede timing wel, als je broer één of twee weken eerder was naar Nederland was gekomen was het echt afzien geweest voor hem.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Broer komt begin mei langs een weekje, zag me nog met een muts op vorige week op wat foto's en schrok zich rot want hij heeft driekwart jaar ergens op de Cariben rondgevaren en is gewend aan warmte nu.
Ik probeerde hem nog gerust te stellen dat het toch echt wel 17/ 18 graden zou worden mar dat maakte het niet beter
2 jaar ondertussenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede timing wel, als je broer één of twee weken eerder was naar Nederland was gekomen was het echt afzien geweest voor hem.
Maar wel leuk dat hij komt, hoe lang heb je hem niet gezien?
Ik ga niet elke dag aan het bierquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke dag een mini recensie hier geven is ook een top plan
Dan wil ik alvast Elvis Juice van Brewdog nominerenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb door omstandigheden een volle koelkast, dus ik ga een solo-bierproeverij houden
Maar maar, je had een hele volle koelkast.quote:
Dat is inderdaad wel heel langquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
2 jaar ondertussenHij blijft gelukkig wel een week want is daarna weer richting Bali
Pullup zal het noterenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wil ik alvast Elvis Juice van Brewdog nomineren
Ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel langFijn om elkaar weer te zien, ben je ook in de gelegenheid om tijd voor hem vrij te maken?
Ik dacht aan 1 dag per maandquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar maar, je had een hele volle koelkast.
Zuip je dat in 1 dag weg dan?
Dat is 1quote:
Nou ook een prima frequentiequote:
Hahaquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:37 schreef mario390 het volgende:
eishockey
in klgfurt
oostenrijk vs nederland
Doe maar, wie weet zie je hem pas over 2 jaar weer ;0quote:
Zolang je de Jopen maar richting prullenbak doet ben je safequote:
Als je niet meer wandelt ... jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Kopietje makenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan maar we willen eerst die wandelingen lopen.
Ik ga in september met mijn dochter een weekendje naar Haarlem/Zandvoort, ik durf bijna niet te vertellen wat er op ook op de planning staatquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang je de Jopen maar richting prullenbak doet ben je safe
Jij weetquote:
Op de geur van schimmel afgaan, kan niet missenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga in september met mijn dochter een weekendje naar Haarlem/Zandvoort, ik durf bijna niet te vertellen wat er op ook op de planning staat
Als die vol staat met bier en je er maar één per maand neemt denk ik niet dat ze de houdbaarheidsdatum halenquote:
Verassen zelfsquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:40 schreef pullup het volgende:
Ons originele Elvis Juice-recept met 6,5% is terug van weggeweest. Een ware citrus prikkeling voor de zintuigen. Overweldigende grapefruit tonen worden gevolgd door sinaasappel en dennen. En dat allemaal op een ondergrond van mout en karamel. Deze tintelende oppepper is helemaal klaar om je te verassen.
Ik vertrouw het niet helemaal, maar is wel echt een geschikte voor een proeverij
Nee nee, 1 avond per maand, niet 1 biertjequote:Op zaterdag 27 april 2024 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als die vol staat met bier en je er maar één per maand neemt denk ik niet dat ze de houdbaarheidsdatum halen
quote:
Een kerk vol bier, dit wordt vervolgdquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de geur van schimmel afgaan, kan niet missen
Wij kachelen vanaf Hemelvaart richting Sittard,na 1 overnachting gaan we via Koningsbosch om mijn vader gedag te zeggen naar valkenburg voor een weekend. Je kan het altijd buiten zettenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Wat staat er zoal in?quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nee nee, 1 avond per maand, niet 1 biertje
Ja wellicht kunnen we hem een beetje helpen met de keuzequote:
Ik zou overslaanquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:40 schreef pullup het volgende:
[i]Ons originele Elvis Juice-recept met 6,5% is terug van weggeweest. Een ware citrus prikkeling voor de zintuigen. Overweldigende grapefruit tonen worden gevolgd door sinaasappel en dennen. En dat allemaal op een ondergrond van mout en karamel. Deze tintelende oppepper is helemaal klaar om je te verassen. [/i]
Ik vertrouw het niet helemaal, maar is wel echt een geschikte voor een proeverij
Precies, kunnen we toch nog een beetje meegenietenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja wellicht kunnen we hem een beetje helpen met de keuze
quote:
Het was een 'ontwikkelingsteam' van Nederland en dus niet de A equipe, deze moeten de volgende olympische cyclus gaan meedoenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Had jij nog mensen op de EK in Hungary?
Chouffe en Kiss My Neighbour herken ik, je hebt er ook een aantal 750 ml. flessen bij, dat wordt een goede avond.quote:
Normaal wel maar bij een proeverij zou ik er wel even voor gaanquote:
Ja dat is echt wel lekkerquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik dronk vanmiddag een Brugse Zot om de verjaardag van de koning te vieren, ook zeer smakelijk.
Die 2 grote links zijn kriek zie ik net, dat is niet zo mijn dingquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chouffe en Kiss My Neighbour herken ik, je hebt er ook een aantal 750 ml. flessen bij, dat wordt een goede avond.
Snap ook dat je dit niet in 1 avond wegwerktquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Die 2 grote links zijn kriek zie ik net, dat is niet zo mijn ding
Bedankt voor je begripquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap ook dat je dit niet in 1 avond wegwerkt
De 1.5 literfles Chouffe natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:52 schreef D. het volgende:
Eerste keuze is gemaakt in ieder geval, verder tips zijn welkom
Bij het verassen... Dan drink je daarna nooit meerquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Normaal wel maar bij een proeverij zou ik er wel even voor gaan
Brugse Zotquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:52 schreef D. het volgende:
Eerste keuze is gemaakt in ieder geval, verder tips zijn welkom
nu spelen julie damenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Had jij nog mensen op de EK in Hungary?
Zijn we aan het winnen?quote:
Ik zie niet wat de rest is, dus you're on your own.quote:
quote:
Ik sla me er wel doorheenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie niet wat de rest is, dus you're on your own.
OK.. zag wat streams op de Spaanse TVE vandaarquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een 'ontwikkelingsteam' van Nederland en dus niet de A equipe, deze moeten de volgende olympische cyclus gaan meedoen
Ja
Er zaten 3 van mijn mannen in de dubbelvier.
1 meisje uit Utrecht in de dames dubbel vier
1 meisje uit Amsterdam in de dames 4 zonder stuur ( die heeft brons)
En twee jongens in de twee zonder stuur en die gaan morgen nog voor de A finale en de medailles
Voor degenen die morgen de A finale net niet haalden is het geen schande want dit was vrijwel de complete wereld top in een olympisch jaar en dan gaat men altijd extra hard
Ik had ze niet eerst bekekenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
* pullup vraagt zich nu af hoe dronken je was toen je ze er in legde
Ben je nu genept of is het een aangename verrassing? Ik zelf vind cider ook erg lekkerquote:
Ik heb die biertjes geërfd zeg maarquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je nu genept of is het een aangename verrassing? Ik zelf vind cider ook erg lekke
Dat is kutquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:08 schreef mario390 het volgende:
onze mannen hebben testspel teg
duitlsand in penalty verloren
Zo jammerquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:08 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)is-in-vlammen-opgaat
Triest ja.quote:
En tegen wijnquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Triest ja.
Maar waarom ook rooien/vernietigen? Dat zijn extra kosten.
Je zou bijna denken dat iemand iets tegen boeren heeft de laatste paar jaar..
Liedje dan maar.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Triest ja.
Maar waarom ook rooien/vernietigen? Dat zijn extra kosten.
Je zou bijna denken dat iemand iets tegen boeren heeft de laatste paar jaar..
Dat gaat niet goed danquote:
Wassup Marcus!quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is de nieuwe indiana jones een matige film zeg
Ja, grotendeels.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:53 schreef chufi het volgende:
Nog niet gezien ... maar het is met dezelfde crew min of meer toch ?
Wat vind je van de eerdere films?quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is de nieuwe indiana jones een matige film zeg
Zwart is goed.quote:Op zondag 28 april 2024 10:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zolang ik hier niet grijs ben vind ik het prima.
Samequote:Op zondag 28 april 2024 10:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Sowieso doe ik zelden ergens suiker in.
Ja dat was me ook opgevallen! Eindelijkquote:Op zondag 28 april 2024 10:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was gisteravond al te voelen dat het zachter weer is geworden.
Zwaar mee eens!! Ik drink vrijwel altijd zwart maar heel soms vind ik een cappuccino ook lekker, vooral als de melk goed opgeschuimd isquote:Op zondag 28 april 2024 10:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou echt. Beetje melk gaat nog, maar met suiker laat ik staan.
Het is je vergevenquote:Op zondag 28 april 2024 10:53 schreef Puzzie het volgende:
Verkeerde smiley en het lukt me niet om dat mobiel te veranderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit er gewoon hoor, naast het kwootsymboolquote:Op zondag 28 april 2024 10:53 schreef Puzzie het volgende:
Verkeerde smiley en het lukt me niet om dat mobiel te veranderen
quote:Op zondag 28 april 2024 10:55 schreef maily het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Nou gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Joh echt??quote:Op zondag 28 april 2024 10:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit er gewoon hoor, naast het kwootsymbool
Edit ff mobiel naar een bericht met smilie![]()
Raar, is het niet een bug dat jouw editknopje verstopt is?quote:Op zondag 28 april 2024 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joh echt??
Maar dat is niet wat ik bedoel, ik weet prima hoe ik een edit moet doen maar mobiel lukt me dit al langer niet meer
Nee, hij blijft hangen als ik daar op klik, heb ik langer last van als ik mobiel zit, daarom post ik ook liever via de pc. En dit geval maakte het ook niet zo heel veel uit. Het was maar een smileyquote:Op zondag 28 april 2024 11:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Raar, is het niet een bug dat jouw editknopje verstopt is?
Hier schijnt het zonnetje en hangt er buiten een was te drogen.quote:
Morgen.quote:
quote:Op zondag 28 april 2024 11:26 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ook lekker weer![]()
Zo even wandelen (maar niet in Den Haag).
Dit!quote:Op zondag 28 april 2024 10:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zwaar mee eens!! Ik drink vrijwel altijd zwart maar heel soms vind ik een cappuccino ook lekker, vooral als de melk goed opgeschuimd is
Zal nu rustiger zijn dan vrijdagavondquote:
Lekker uitwaaien.quote:Op zondag 28 april 2024 11:47 schreef Koen66 het volgende:
Als het droog blijft zometeen wel een stukkie wandelen. Niet in Den Haag (was sowieso geen sprake van), zal wel ergens in Sweet Lake worden ofzo.
Wel aardig winderig zie ik
quote:
Ik moet beide wandelingen ook nog maken.quote:
ik doe mee. Twee kopjes thee naast me. Die eerst drinkenquote:Op zondag 28 april 2024 12:00 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Ik moet beide wandelingen ook nog maken.![]()
Ik ben nog wat aan het luieren, nog maar een koffie.
Verder alles OK met Prisha?quote:Op zondag 28 april 2024 12:02 schreef Prisha het volgende:
Jeetje, ik heb gisteren A Star is Born gezien. Stond nog op het lijstje om een keer te kijken. Ik vond het een mooie film. Zeer goede acteerwerk ook.
zekers! En met u?quote:
Gaaf dat insectenhotel!quote:Op zondag 28 april 2024 12:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Insectenhotel. De Oever is een afdeling van Monnikenheide-Spectrum.
Dagbesteding.
Wauw tof!!!quote:Op zondag 28 april 2024 12:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Dagbesteding.
Weten de insecten dat hotel te vinden? Bij mij in de tuin is het geen succes.quote:Op zondag 28 april 2024 12:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Dagbesteding.
Gaaf.quote:Op zondag 28 april 2024 12:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Dagbesteding.
Gaat z'n gebruikelijke gangetje, druk druk druk en de tijd gaat te snelquote:
dat klinkt me bekend in de oren. Net drie weken vakantie achter de rug, ben alweer toe aan een nieuwequote:Op zondag 28 april 2024 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat z'n gebruikelijke gangetje, druk druk druk en de tijd gaat te snel
Als 15-jarige vond ik de eerste 3 geweldig. Later niet meer.quote:
Als 'fan' moet je hem gezien hebben natuurlijk,quote:Op zondag 28 april 2024 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als 15-jarige vond ik de eerste 3 geweldig. Later niet meer.
Nr. 4 viel een beetje tegen.
Zo te horen kan ik nr. 5 wel overslaan
Ja bah ...quote:Op zondag 28 april 2024 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, triest verhaal weer dit, dat misschien nog wel triester wordt. ..........
https://www.ad.nl/utrecht(...)n-in-assen~a4f06df0/
quote:Op zondag 28 april 2024 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wist het alleen omdat het hier om de hoek was. De politie had gevraagd om naar haar uit te kijken.quote:Op zondag 28 april 2024 12:50 schreef Puzzie het volgende:
Ik wist niet eens dat er iemand vermist was
Wat naar , lijkt me echt vreselijkquote:Op zondag 28 april 2024 12:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wist het alleen omdat het hier om de hoek was. De politie had gevraagd om naar haar uit te kijken.
Wat een bizar verhaalquote:Op zondag 28 april 2024 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds matig jaquote:Op zondag 28 april 2024 11:45 schreef Prisha het volgende:
bewolkt en winderig...we zijn er nog niet maar het gaat ooit beter worden
Net een stuk gelopen , wel lekker uitwaaiweerquote:Op zondag 28 april 2024 11:45 schreef Prisha het volgende:
bewolkt en winderig...we zijn er nog niet maar het gaat ooit beter worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |