Nog een paar fietsen erbij nodig?quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:06 schreef Prisha het volgende:
Voor spannend nieuws: ik heb twee fietstassen gekocht
Je hebt toch zeker wel oranjebitter in de kast?quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik moet nog ergens rood-wit-blauwe hebben liggen van de voetbal.
Verder schaf ik straks maar een oranje paraplu aan
Dat is stap 2 iddquote:
Heb je een handeltje in fietsenquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 5 in de aanbieding
quote:
Ja toch, het ziet er nog leuk uit van binnen ook zie ikquote:
Wat verkopen ze daar?quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:09 schreef pullup het volgende:
Kwam gisteren ineens dit bitterballen tentje tegen redelijk dichtbijHelemaal gemist dat het er was en ik ga dat zo eens bezoeken als ik de reviews mag geloven helemaal top
![]()
[ afbeelding ]
ah, op die fietsquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, er moet een inboedel verkocht worden
mooi tafel gedekt...voor bitterballen? Dat is geinigquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:12 schreef pullup het volgende:
[..]
[..]
Ja toch, het ziet er nog leuk uit van binnen ook zie ik![]()
![]()
[ afbeelding ]
fietsenquote:
1 tas voor tompoessies, 1 tas voor bitterballenquote:Ik heb er wel eentje. Ik fiets zo weinig, die is nog prima. De tassen ga ik zo dalijk uitproberen. Eens kijken of de tompoessies daarin passen.
quote:
Dat is pas een planquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
fietsen
[..]
1 tas voor tompoessies, 1 tas voor bitterballen
quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:14 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Post hier als je zin hebt in bitterballen :9 #2
quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:14 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Post hier als je zin hebt in bitterballen :9 #2
Ik zit totaal niet aan mijn geld gebakken, maar 1,50 voor een fucking bitterbal... Lijkt het crematorium wel.quote:
Kaaskroketten maak ik altijd zelf. Veel werk, maarquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Die met kaas zijn ook altijd lekker. Wel oppassen, want meestal bloedheet die gesmolten kaas
Interessante combinatiequote:Op zaterdag 27 april 2024 09:26 schreef Troel het volgende:
Misschien ga ik nog bier drinken en kut roepen, maar thuis blijven klinkt ook wel fijn
Naar wie zou je kut willen roepen?quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:26 schreef Troel het volgende:
Misschien ga ik nog bier drinken en kut roepen, maar thuis blijven klinkt ook wel fijn
naar de buurman die om 10 voor 8 aan het klussen ging zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijnquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:29 schreef Prisha het volgende:
Ik ben voorbereidingen aan het treffen om een nieuwe brouwsel bier te maken. Is alweer een tijdje geleden.
Is dat een hint?quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:25 schreef Prisha het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een kaaskroket gehad
Ik lust geen bier, mag dat ook met een borrel-cola? :quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:26 schreef Troel het volgende:
Bedankt voor de tip, die past heel goed hier FEE / Wat doe jij op Koningsdag 2024?quote:
Ik zei dat ook altijd, maar heb inmiddels geleerd dat er meer is dan enkel pils. En ik ben inmiddels dol op biertjes die zich ook zouden kunnen identificeren als dubbeldrank met alcoholquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik lust geen bier, mag dat ook met een borrel-cola? :
Donequote:Op zaterdag 27 april 2024 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, die past heel goed hier FEE / Wat doe jij op Koningsdag 2024?
bal gehakt ga ik eens proberen, dat moet lukken nu! Zakje met kruiden heb ik alquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is dat een hint?![]()
Ballen gehakt heb je al geleerd
Ken ik mooi nietquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:37 schreef Prisha het volgende:
En bedankt....nu zit dat leidje in mijn hoofd![]()
Hielp ik je daarom uit de goot...UIT DE GOOT KUT!
quote:
Gesmolten kaas is sowiesoquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kaaskroketten maak ik altijd zelf. Veel werk, maar![]()
Ik moet eerlijk zeggen, dan zijn ze buiten de deur niet zo lekker meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |