abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213373164
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 22:00 schreef freaky40 het volgende:
Nieuw verhaallijntje incoming; Gerrit en Kaine. Verder wel weer een leuke aflevering met veel soap verhaallijntjes, dat vind ik toch leuker dan al die spellen; het samenleving aspect in deze show.
Gerrit is zijn Utopia training niet vergeten. Hij maakte er een mooie show van met liegbeest Robert _O-
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_213373685
Ja, Utopia RLS talentje van de Febo bewijst zijn ervaring maar weer eens. 'We gaan een ster van je maken'...
Allemaal cabaretteketet!
pi_213375059
Huis
Hand
-
Peper
Hotapnyc
pi_213375250
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 09:52 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Wát? Of was dat voor die chocoladereep? Want ik vond het raar dat ze daarvoor geen gele kaarten uitdelen. Maar zal wel niet, anders hadden Robert en Sam er nu twee (wat vooral voor Robert ook gemoeten had) en waren zij nu thuis.
Hotapnyc
pi_213375288
Haha John die nu komt met "ik wil dat je het van mij hoort". Vijf dagen nadat hij van alles heeft lopen snitchen en schijnheilig zijn mond over hield en heeft lopen stoken. _O-

Huichelaar.
Hotapnyc
pi_213375707
Dag Sjon. :W
Hotapnyc
pi_213376722
Hopelijk hoeft hij niet te vertrekken, hij maakt wel TV die John.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213380175
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 10,8 Kijkcijfer: 463.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 22

Lineaire kijkcijfers gisterenavond 416.000 kijkers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213382200
Vanavond eerste aflevering met Tooske als spelhost ter tijdelijke vervanging van Jan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213383047
Blijft Ed nou toch in het programma als hij deze maand niet wint? Niet het idee dat ik iets gemist heb, natuurlijk de streams; maar hij zei het nog “ik stop altijd te laat”
Vind dat febo zijn dochter de kans moet geven zijn plek in te nemen, komt ze verrassend langs, mogen ze een uurtje overleggen. Weer iets nieuws voor in de aflevering!

Serena mag deze cycle winnen van mij. Ik gun haar veel beter dan in dit programma blijven zitten. Het is me overduidelijk dat zij het gewoon 100% verdient.

Kainé en Jonathan gun ik het ook, maar ik zie het voor hen niet gebeuren met de huidige dynamiek.

De febo en ik zien Sam, wiens enthousiasme over Bo afdroop in teleurstelling en zich nu in lijn met de ‘minder mooie’ ex voelt staan. Ik ga Bo steeds beter begrijpen, toch moeten hij en anderen de testo niet als excuus gaan gebruiken. Dat bank moment met Chelsea blijft hatelijk
  woensdag 1 mei 2024 @ 16:05:16 #61
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_213383201
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:52 schreef TowtjeMar het volgende:
Blijft Ed nou toch in het programma als hij deze maand niet wint? Niet het idee dat ik iets gemist heb, natuurlijk de streams; maar hij zei het nog “ik stop altijd te laat”
Vind dat febo zijn dochter de kans moet geven zijn plek in te nemen, komt ze verrassend langs, mogen ze een uurtje overleggen. Weer iets nieuws voor in de aflevering!

Serena mag deze cycle winnen van mij. Ik gun haar veel beter dan in dit programma blijven zitten. Het is me overduidelijk dat zij het gewoon 100% verdient.

Kainé en Jonathan gun ik het ook, maar ik zie het voor hen niet gebeuren met de huidige dynamiek.

De febo en ik zien Sam, wiens enthousiasme over Bo afdroop in teleurstelling en zich nu in lijn met de ‘minder mooie’ ex voelt staan. Ik ga Bo steeds beter begrijpen, toch moeten hij en anderen de testo niet als excuus gaan gebruiken. Dat bank moment met Chelsea blijft hatelijk
Serena: eens!

maar wie is Jonathan?
... en huiver mee
pi_213383396
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 16:05 schreef Giggio het volgende:

[..]
Serena: eens!

maar wie is Jonathan?
*Lodewijk
Zelfde aantal letters, hahahaha
  woensdag 1 mei 2024 @ 17:03:28 #63
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_213383784
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 16:29 schreef TowtjeMar het volgende:

[..]
*Lodewijk
Zelfde aantal letters, hahahaha
Goed voor een ingewikkelde uitdaging Taal ^O^
... en huiver mee
pi_213384071
quote:
Waaruit blijkt dat?

Ik vind het maar een lompe hork die ook glashard kan liegen en meedoet met het verstoppen van andermans spullen. Toen Rick meerdere malen vroeg waar zijn waterfles was, bleef ze gewoon liegen in zijn gezicht. Ze bespringt mensen ook zomaar. Lodewijk had nog net geen liesbreuk opgelopen. Oké, dit laatste was een grapje, maar de rest meen ik wel. Bovendien zeurt ze net als Mary vaak over eten als het wat minder gaat qua punten en wordt een luxe maaltijd met een laatste plaats in de ranking belangrijker geacht dan een simpele maaltijd met een hogere ranking.

Ik moet wel zeggen dat als ik een ranking moet maken er nog wel heel veel onder Serena staan, maar ze zit niet in mijn top 3 gunfactor om deze cyclus met 100.000 naar huis te gaan.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_213384482
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2024 17:37 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat?

Ik vind het maar een lompe hork die ook glashard kan liegen en meedoet met het verstoppen van andermans spullen. Toen Rick meerdere malen vroeg waar zijn waterfles was, bleef ze gewoon liegen in zijn gezicht. Ze bespringt mensen ook zomaar. Lodewijk had nog net geen liesbreuk opgelopen. Oké, dit laatste was een grapje, maar de rest meen ik wel. Bovendien zeurt ze net als Mary vaak over eten als het wat minder gaat qua punten en wordt een luxe maaltijd met een laatste plaats in de ranking belangrijker geacht dan een simpele maaltijd met een hogere ranking.

Ik moet wel zeggen dat als ik een ranking moet maken er nog wel heel veel onder Serena staan, maar ze zit niet in mijn top 3 gunfactor om deze cyclus met 100.000 naar huis te gaan.
Hmhm. Ik snap je punten.
Uiteindelijk vind ik er gedurfd, maar toch vrij onschuldig. Tof van dr ook, hoe hoe ze Bo en Chelsea checkte tijdens dat koptelefoon moment. Ze voegt iets toe en zo erg als Mary of een Sam vind ik dr niet.
pi_213384704
Ik vind Serena ook wel een ok meid. Deze groep is sowieso niet erg sympathiek dan valt ze wel wat op. De grootse nietszeggende opvulling is Denise wat een dom wicht, en waarom je tong in Davey steken :? Denkt ze tv te maken ala temptation island ofzo

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 01-05-2024 18:57:30 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_213384975
quote:

:Y Zij en Mary in de finale. ^O^
Hotapnyc
pi_213385379
slecht Johny boy
pi_213385386
Zien we daar zometeen het koffertje van Johnnyboy?!

:X
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_213385476
:') Hoe durft ze, beetje zitten manifesteren
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_213385539
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
:') Hoe durft ze, beetje zitten manifesteren
ja joh, die jeugd van tegenwoordig denken dat ze alles maar kunnen manifesteren.
pi_213386864
Soms wil je dat sommige deelnemers het geld pakken, dan zijn ze er tenminste uit. Dat is het rottige aan dit format, het komt zelden voor dat je iemand de hoofdprijs gunt elke maand, Erik vorige maand was de eerste eigenlijk. Nu mag die Beau of Sam opdonderen.
John wordt wel voor het blok gezet hoor, vertrekken definitief of blijven, geen tussenoplossing mogelijk deze keer, en uiteraard zien we dat morgen want zo maken we TV....Vraag me wel af of dit niet te overzien was, er is toch ook een moeder die voor zijn zoon kan zorgen, waarom moet hij daar zijn. Als dat al tricky was vooraf hij daar in stapte had ik me niet opgegeven. Vind John wel een leuke deelnemer, maakt wel TV
Tooske deed het wel aardig, maar een beetje te...veel...pauzes...tussen..haar...speluitleg.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213388026
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Soms wil je dat sommige deelnemers het geld pakken, dan zijn ze er tenminste uit. Dat is het rottige aan dit format, het komt zelden voor dat je iemand de hoofdprijs gunt elke maand, Erik vorige maand was de eerste eigenlijk. Nu mag die Beau of Sam opdonderen.
John wordt wel voor het blok gezet hoor, vertrekken definitief of blijven, geen tussenoplossing mogelijk deze keer, en uiteraard zien we dat morgen want zo maken we TV....Vraag me wel af of dit niet te overzien was, er is toch ook een moeder die voor zijn zoon kan zorgen, waarom moet hij daar zijn. Als dat al tricky was vooraf hij daar in stapte had ik me niet opgegeven. Vind John wel een leuke deelnemer, maakt wel TV
Tooske deed het wel aardig, maar een beetje te...veel...pauzes...tussen..haar...speluitleg.
Slaat echt nergens op om hem voor het blok te zetten: nu weg of definitief blijven. De meest logische oplossing is nog een dag of 2 blijven om de finale mee te kunnen maken.
Maar hij kan natuurlijk sneaky doen en zeggen definitief blijven en dan toch opstappen over een paar dagen.
pi_213388029
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 19:58 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
ja joh, die jeugd van tegenwoordig denken dat ze alles maar kunnen manifesteren.
Ik vroeg me ook al af waar dat woord op sloeg....volgens mij bedoelden ze imagineren.
Wel triest dat ze daar met z'n allen niet op kunnen komen.
pi_213388080
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 02:17 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik vroeg me ook al af waar dat woord op sloeg....volgens mij bedoelden ze imagineren.
Wel triest dat ze daar met z'n allen niet op kunnen komen.
Manifesteren is een heel hip woord tegenwoordig. Om van te kotsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')