Gerrit is zijn Utopia training niet vergeten. Hij maakte er een mooie show van met liegbeest Robertquote:Op maandag 29 april 2024 22:00 schreef freaky40 het volgende:
Nieuw verhaallijntje incoming; Gerrit en Kaine. Verder wel weer een leuke aflevering met veel soap verhaallijntjes, dat vind ik toch leuker dan al die spellen; het samenleving aspect in deze show.
Wát? Of was dat voor die chocoladereep? Want ik vond het raar dat ze daarvoor geen gele kaarten uitdelen. Maar zal wel niet, anders hadden Robert en Sam er nu twee (wat vooral voor Robert ook gemoeten had) en waren zij nu thuis.quote:
Serena: eens!quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:52 schreef TowtjeMar het volgende:
Blijft Ed nou toch in het programma als hij deze maand niet wint? Niet het idee dat ik iets gemist heb, natuurlijk de streams; maar hij zei het nog “ik stop altijd te laat”
Vind dat febo zijn dochter de kans moet geven zijn plek in te nemen, komt ze verrassend langs, mogen ze een uurtje overleggen. Weer iets nieuws voor in de aflevering!
Serena mag deze cycle winnen van mij. Ik gun haar veel beter dan in dit programma blijven zitten. Het is me overduidelijk dat zij het gewoon 100% verdient.
Kainé en Jonathan gun ik het ook, maar ik zie het voor hen niet gebeuren met de huidige dynamiek.
De febo en ik zien Sam, wiens enthousiasme over Bo afdroop in teleurstelling en zich nu in lijn met de ‘minder mooie’ ex voelt staan. Ik ga Bo steeds beter begrijpen, toch moeten hij en anderen de testo niet als excuus gaan gebruiken. Dat bank moment met Chelsea blijft hatelijk
Goed voor een ingewikkelde uitdaging Taalquote:Op woensdag 1 mei 2024 16:29 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
*Lodewijk
Zelfde aantal letters, hahahaha
Waaruit blijkt dat?quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:52 schreef TowtjeMar het volgende:
Serena mag deze cycle winnen van mij. Ik gun haar veel beter dan in dit programma blijven zitten. Het is me overduidelijk dat zij het gewoon 100% verdient.
Hmhm. Ik snap je punten.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat?
Ik vind het maar een lompe hork die ook glashard kan liegen en meedoet met het verstoppen van andermans spullen. Toen Rick meerdere malen vroeg waar zijn waterfles was, bleef ze gewoon liegen in zijn gezicht. Ze bespringt mensen ook zomaar. Lodewijk had nog net geen liesbreuk opgelopen. Oké, dit laatste was een grapje, maar de rest meen ik wel. Bovendien zeurt ze net als Mary vaak over eten als het wat minder gaat qua punten en wordt een luxe maaltijd met een laatste plaats in de ranking belangrijker geacht dan een simpele maaltijd met een hogere ranking.
Ik moet wel zeggen dat als ik een ranking moet maken er nog wel heel veel onder Serena staan, maar ze zit niet in mijn top 3 gunfactor om deze cyclus met 100.000 naar huis te gaan.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:52 schreef TowtjeMar het volgende:
ja joh, die jeugd van tegenwoordig denken dat ze alles maar kunnen manifesteren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe durft ze, beetje zitten manifesteren
Slaat echt nergens op om hem voor het blok te zetten: nu weg of definitief blijven. De meest logische oplossing is nog een dag of 2 blijven om de finale mee te kunnen maken.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Soms wil je dat sommige deelnemers het geld pakken, dan zijn ze er tenminste uit. Dat is het rottige aan dit format, het komt zelden voor dat je iemand de hoofdprijs gunt elke maand, Erik vorige maand was de eerste eigenlijk. Nu mag die Beau of Sam opdonderen.
John wordt wel voor het blok gezet hoor, vertrekken definitief of blijven, geen tussenoplossing mogelijk deze keer, en uiteraard zien we dat morgen want zo maken we TV....Vraag me wel af of dit niet te overzien was, er is toch ook een moeder die voor zijn zoon kan zorgen, waarom moet hij daar zijn. Als dat al tricky was vooraf hij daar in stapte had ik me niet opgegeven. Vind John wel een leuke deelnemer, maakt wel TV
Tooske deed het wel aardig, maar een beetje te...veel...pauzes...tussen..haar...speluitleg.
Ik vroeg me ook al af waar dat woord op sloeg....volgens mij bedoelden ze imagineren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja joh, die jeugd van tegenwoordig denken dat ze alles maar kunnen manifesteren.
Manifesteren is een heel hip woord tegenwoordig. Om van te kotsen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 02:17 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar dat woord op sloeg....volgens mij bedoelden ze imagineren.
Wel triest dat ze daar met z'n allen niet op kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |