Standaard 1 oranje tompouce, mijn hele leven al.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kweenie?
Hoeveel maak jij er soldaat?
Meh, ik had ze eerder deze week al. Toen waren ze nog gewoon roze.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Standaard 1 oranje tompouce, mijn hele leven al.
4quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh, ik had ze eerder deze week al. Toen waren ze nog gewoon roze.
Voordat de avond om was, had ik ze alle 4 weg.
Weer genoeg voor deze maand.
Meh. Jumboquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4Best knap.
De kleur van de tompouce maakt me niet uit, ze moeten wel van de banketbakker zijn
gewoon slapen en daarna weer verderquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat heb je na 4 keer toch ook wel gehad zeker?
Wat moet je 's middags doen dan?
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Tv kijken voor de outfit van Maxima, in de tuin zitten en misschien nog wat in de tuin planten. Vorig jaar in het nabijgelegen stadje was het zo druk dat we na 5 minuten weer weg zijn gegaan en naar het tuincentrum zijn gereden waar echt helemaal niemand was.
Ik vind het ook altijd leuk om live mee te kijken, kijken wat de prinsessen aan hebben enzo, ik hou d'r. Wel onder het genot van de oranje tompouce natuurlijk en bij voorkeur tegelijkertijd op FOK!, dat is (meestal) heel leuk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:49 schreef Ama het volgende:
Sowieso kijken op TV omdat ik nieuwsgierig ben wat ze hier in Emmen ervan maken. In het centrum zelf gaat het toch te druk worden om iets te zien dus lekker op TV kijken.
Nee bedankt, tompoucequote:
Oei, sterkte.quote:Op zaterdag 27 april 2024 09:12 schreef nostra het volgende:
Naar de Keukenhof met de vrouw. Het leven is voorbij.
Wel lekker rustig daarquote:Op zaterdag 27 april 2024 09:12 schreef nostra het volgende:
Naar de Keukenhof met de vrouw. Het leven is voorbij.
Nou ja, dat vraag ik me dus af.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |