Volledige startlijst:quote:****Demi Vollering
*** Elisa Longo Borghini, Gaia Realini, Kasia Niewiadoma
** Ricarda Bauernfeind, Mavi García, Juliette Labous, Riejanne Markus, Ashleigh Moolman Pasio
* Evita Muzic, Sarah Gigante, Liane Lippert, Olivia Baril, Ane Santesteban
Bij de mannen hebben ploegen 28 tot 30 renners in dienst, bij de vrouwen de helft.quote:Op zondag 28 april 2024 16:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom moeten de dames met 1 man (ok vrouw) minder per ploeg starten tov de mannen?
Deze ronde duurt een week. Dan is zeven vrouw prima.quote:Op zondag 28 april 2024 16:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom moeten de dames met 1 man (ok vrouw) minder per ploeg starten tov de mannen?
Zo inderdaad niet net zoals het bij start het er niet uitziet, maar in de tijdrithouding lijkt het toch wel goed te zitten.quote:
Snel naar de kinderkledingwinkel voor een maatje xxs.quote:Op zondag 28 april 2024 17:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Realini één meter op kop gereden staat zo in het rood.
Die heeft nog wel een weg te gaan om weer op niveau te komen als je zo snel moet passen. Dus we schrijven haar op voor Parijsquote:Op zondag 28 april 2024 17:12 schreef wimderon het volgende:
Ik wou net zeggen dat Lidl best wat meisjes op had kunnen offeren, maar nu kwam het goed uit dat Deignan daar 10 kilometer nutteloos in het laatste wiel heeft gezeten.
Die heeft in Vlaanderen haar arm gebroken, zó slecht is haar niveau ook weer niet.quote:Op zondag 28 april 2024 17:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die heeft nog wel een weg te gaan om weer op niveau te komen als je zo snel moet passen. Dus we schrijven haar op voor Parijsrondere wielen enzo bij British Cycling
Weet ik, was meer een grapje richting de OS en de Brittenquote:Op zondag 28 april 2024 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft in Vlaanderen haar arm gebroken, zó slecht is haar niveau ook weer niet.
Dat is wel licht overdrevenquote:Op zondag 28 april 2024 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee; over een paar weken beginnen de Spelen al.
Niks gebroken, alleen wat hechtingen op de kin. Lijkt erop dat ze gewoon mee rijdt vandaag.quote:
Nog niet, ik durf te stellen dat Kool een probleem heeft nu het peloton begint te rijden.quote:
Ah ja inderdaad, dat gaatje is weer groterquote:Op maandag 29 april 2024 16:47 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Nog niet, ik durf te stellen dat Kool een probleem heeft nu het peloton begint te rijden.
Ook gewoon twee ploeggenotes (buiten Labous) in het peloton laten zitten. Uiteindelijk heeft Vinke dan nog wel gewacht.quote:Op maandag 29 april 2024 16:47 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Nog niet, ik durf te stellen dat Kool een probleem heeft nu het peloton begint te rijden.
De selectie lijkt wel duidelijk: Vos, Van Dijk, Wiebes en Volleringquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:41 schreef franklop het volgende:
Je kunt niet echt om Vos heen voor de OS.
Of Markus moet hele gekke dingen doen de komende periode, dat je qua tijdrit niet om haar heen kanquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De selectie lijkt wel duidelijk: Vos, Van Dijk, Wiebes en Vollering
Barry Markus in plaats van Vollering.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vollering is een molquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alleen Van Dijk hiervan gaat rijden voor de ploeg. De andere drie gaan speculeren op eigen kansen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar kun je tactisch toch wel iets op verzinnen? Zeker met zulke kleine ploegen zijn aanvallen ook kansrijk en bij Vos verwacht ik wel dat zij het gaat proberen. Vollering kan dan als rol krijgen om het te proberen als ze zich goed voelt en in dienst te rijden als de situatie daarom vraagt. Wiebes kun je dan zo lang mogelijk achter de hand houden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:34 schreef H.Vviv het volgende:
Als bondscoach zou ik toch wel een keuze maken tussen Vos of Wiebes. Heeft weinig zin om buiten Van Dijk/Markus om met alleen maar kopvrouwen te starten, waarbij Wiebes en Vos wel erg rekenen op hun sprint en weinig zullen doen in de wedstrijd zelf.
Dat is er al 1 minder dan bij de vorige OSquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen Van Dijk hiervan gaat rijden voor de ploeg. De andere drie gaan speculeren op eigen kansen.
Niets gezegd, ze lijkt gelijk te hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Rox is af en toen zo dom. Die denkt dat Sd rijdt voor de etappe in plaats voor het klassement.
En nu rijdt ze niet door tsjaquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:02 schreef DeeBee het volgende:
Reusser die aan gaat vallen als Vollering op kop rijdt, kutnijdgod
De zeer onsympathieke Cecilie Uttrup Ludwig is op de markt en zou perfect passen bij het eveneens zeer onsympathieke SDworx.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:28 schreef wimderon het volgende:
Fisher-Black blijft ook maar een eeuwige belofte voorlopig. SD zal wel wat moeten doen op de transfermarkt.
Lachwekkend. Wimderons gifje laat het uitstekend zien, gisteren gelijk wankelen. Zelfs op asfalt moest ze nog zoeken naar haar fiets...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Toch maar goed dat ze haar meteen weer op de fiets hebben gezet.
Roxane gelooft teveel in Roxanequote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:27 schreef vaarsuvius het volgende:
Spaans dood vogeltje krijgt strijdlust prijs, Roxane is boos
Deze ronde is idd voorlopig geen reclame voor het dameswielrennen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sorry, wordt niet echt warm van deze ronde.
Naja ik zag Reuser al niet meer zitten met nog 20 man? Toen reed Vollering op kopquote:
Vorig jaar werd ze al 4e in de Vuelta en 11e in de Tour, dus zo bijzonder is dit niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:54 schreef Szura het volgende:
Was Barry Markus trouwens altijd al zo’n prima klimmer?
Niamh heeft de hele klim in laatste wiel gezeten om haar 7e plek te beschermen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:07 schreef Marcoss het volgende:
Zou toch leuk zijn als Vollering niet zoveel zelf hoeft te doen en een ploeggenoot mee heeft die kan knechten.
Eén type als Reusser bijvoorbeeld..
Dit kan ook echt niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:11 schreef wimderon het volgende:
Dit had echt niemand verwacht, dat ze een hersenschudding had.
[ afbeelding ]
Te makkelijk om de schuld alleen bij de vrouwen te leggen. Naar de Giro kijk ik ook nog niet echt naar uit. Decompressie na het voorjaar speelt een rol bij mij. Ik kijk wel uit naar zondag: Tro-Bro Léon.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze ronde is idd voorlopig geen reclame voor het dameswielrennen.
Longo?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Evenveel zeges op de weg als de andere kannibaal
Volgens PCS heeft Longo 'maar' 157 zeges op de weg.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar moet Vos er nog een paar honderd voor.
De stats van het vrouwenwielrennen zijn zeker voor wat langer terug volgens mij verre van compleet op PCS. Als je naar Longo zoekt komt je op verschillende plaatsen het nauwelijks te geloven 1157 tegen, al weet ik niet wat daar dan allemaal voor meegeteld wordt.quote:Op zondag 5 mei 2024 09:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens PCS heeft Longo 'maar' 157 zeges op de weg.
De getallen blijven lastig te vergelijken. Volgens wiki staat Vos op 317 profzeges op de weg
Alleen op de PLAYER?quote:Op zondag 5 mei 2024 12:14 schreef wimderon het volgende:
Ik vind Brand best een fijne co-commentatrice.
Gelijk zelfkritiek ! Ze leest zich te weinig in over renners op lagere niveausquote:Op zondag 5 mei 2024 12:14 schreef wimderon het volgende:
Eens, vind haar ook een leuk een prettig mens verder.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:14 schreef wimderon het volgende:
Zou dat zijn met oog op de itt in Parijs?quote:Op zondag 5 mei 2024 13:30 schreef Steven184 het volgende:
Demi is wel echt al haar explosiviteit kwijt, haar power daarintegen
Is al bekend wie er mogen rijden?quote:Op zondag 5 mei 2024 13:37 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zou dat zijn met oog op de itt in Parijs?
En de Tourquote:Op zondag 5 mei 2024 13:37 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zou dat zijn met oog op de itt in Parijs?
Nee, maar Demi zegt dat de OS een goed doel is. Gezien het parcours is dat niet meteen voor de wegrit.quote:
Er morgen er twee neem ik aan? Ik verwacht dat Van Dijk wel op punt staat. Daarna is Vollering wel de meest logische naam. Wellicht kan Shirin nog verrassen.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:51 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Nee, maar Demi zegt dat de OS een goed doel is. Gezien het parcours is dat niet meteen voor de wegrit.
Het NK zal wel het meetmoment worden vermoed ik.
Markus met deze benen is zowel voor de wegrit als de tijdrit ook wel een hele serieuze optie.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er morgen er twee neem ik aan? Ik verwacht dat Van Dijk wel op punt staat. Daarna is Vollering wel de meest logische naam. Wellicht kan Shirin nog verrassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |