Snel naar de kinderkledingwinkel voor een maatje xxs.quote:Op zondag 28 april 2024 17:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Realini één meter op kop gereden staat zo in het rood.
Die heeft nog wel een weg te gaan om weer op niveau te komen als je zo snel moet passen. Dus we schrijven haar op voor Parijsquote:Op zondag 28 april 2024 17:12 schreef wimderon het volgende:
Ik wou net zeggen dat Lidl best wat meisjes op had kunnen offeren, maar nu kwam het goed uit dat Deignan daar 10 kilometer nutteloos in het laatste wiel heeft gezeten.
Die heeft in Vlaanderen haar arm gebroken, zó slecht is haar niveau ook weer niet.quote:Op zondag 28 april 2024 17:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die heeft nog wel een weg te gaan om weer op niveau te komen als je zo snel moet passen. Dus we schrijven haar op voor Parijsrondere wielen enzo bij British Cycling
Weet ik, was meer een grapje richting de OS en de Brittenquote:Op zondag 28 april 2024 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft in Vlaanderen haar arm gebroken, zó slecht is haar niveau ook weer niet.
Dat is wel licht overdrevenquote:Op zondag 28 april 2024 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee; over een paar weken beginnen de Spelen al.
Niks gebroken, alleen wat hechtingen op de kin. Lijkt erop dat ze gewoon mee rijdt vandaag.quote:
Nog niet, ik durf te stellen dat Kool een probleem heeft nu het peloton begint te rijden.quote:
Ah ja inderdaad, dat gaatje is weer groterquote:Op maandag 29 april 2024 16:47 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Nog niet, ik durf te stellen dat Kool een probleem heeft nu het peloton begint te rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |