Das een act liefde dusquote:
Denk verstopt,daarom kon ik het niet vindenquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die liefde zit niet diep dus van jou![]()
Ga je toch voor Het eendje
Echt liefde kan je niet verstoppen dat voel je heel de dagquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk verstopt,daarom kon ik het niet vinden![]()
Nee Eendje is mijn maatje
Uitgaan, tinder, in de avonds eens naar een kroegje gaanquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar ben ik net geweest.. niks gevonden
Ohquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt liefde kan je niet verstoppen dat voel je heel de dag
Hoe lang is het geleden jou laatste relatie?quote:
Tinder doe ik niet aanquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitgaan, tinder, in de avonds eens naar een kroegje gaan
In huis en met wandelen of fietsen kom je niemand tegen
niet goed gekeken dan denk dat AS niet in de buurt wasquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar ben ik net geweest.. niks gevonden
Dan hoef je ook niet te zoekenquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tinder doe ik niet aan
Kroegen ook niet en ik hoef ook niet per se iemand
Anders ging de AardappelSchotel radar wel afquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet goed gekeken dan denk dat AS niet in de buurt was
Lovely blijft vrijgezellig denk ik. Die denkt misschien wel aan mij lijf geen pollonaisequote:Op vrijdag 26 april 2024 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet goed gekeken dan denk dat AS niet in de buurt was
Maar als je niet zoekt vindt je ook niet veelquote:
Hey KW, gaat wel.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:19 schreef kree het volgende:
mssss moet eerlijk zeggen ik ben beetje terug gekomen erop met meisje. naja val nou eenmaal op mensen die in drama zitten.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:19 schreef kree het volgende:
mssss moet eerlijk zeggen ik ben beetje terug gekomen erop met meisje. naja val nou eenmaal op mensen die in drama zitten.
Ja gelukkig wel, maar het blijft nog even een aandachtpuntje, hij staat op scherpquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier gaat het goed.
Hoe is het met je rug, al verbetering?
zucht kan er niks aan doen en zou gewoon niet, maar kan er niks aan doen dot? gevoel gewoonquote:
Ja joh, kan jou het schelen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch... en anders onstaan ze me maar erover.... dikke lukl ik regel het beetje onderhands
kweet niet vond dr altijd al leuk, alleen 10 jaar terug ging het ff niet ofzo nog. nu mss wel.quote:
SOms kan je beter niet aan dingen beginnen, daarbij komt ze zit al in een relatiequote:Op vrijdag 26 april 2024 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
zucht kan er niks aan doen en zou gewoon niet, maar kan er niks aan doen dot? gevoel gewoon
Een beetje voorzichtig aan doen dan inderdaadquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, maar het blijft nog even een aandachtpuntje, hij staat op scherp
dat eerste wat je noemt is wel probleem he?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SOms kan je beter niet aan dingen beginnen, daarbij komt ze zit al in een relatie
Laat het gaan er komt vast iemand anders op je pad
Ze heeft toch een vriend?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet vond dr altijd al leuk, alleen 10 jaar terug ging het ff niet ofzo nog. nu mss wel.
YOLO toch?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
dat eerste wat je noemt is wel probleem he?
ja waar ik een soort van half uur drama over gehoord heb.quote:
Vanmiddag lekker een ontspanningmassage van een uur gehad.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een beetje voorzichtig aan doen dan inderdaad
Natuurlijk is dat een probleem.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
Goed zo.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja waar ik een soort van half uur drama over gehoord heb.
Maargoed ze wil t niet afkappen en dan is t voor mij ook no way
Ja, en zelf heeft ze nogal wat probelemen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |