En dan honger lijdenquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
niks kopen lekker besparen en goed voor het milieu![]()
![]()
Soep, pasta, ovenschotel, lasagne, pizza, rijst of noodles ?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar ik weet dus niet wat voor eten
IS toch van jou geld en het is al betaaldquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob zegt dat het teveel geld kost allemaal :/
ja hahaha en na secuirtie en aangemeld enzo en met identiteitsbewijzen.... jaja zo zo strikt is het. maar ga het ff omzeilen. Ik kan nl zonder probleem mensen iemand aanmelden. maargoed een gezin met kindertjes niet zo, dus okquote:
Tja dan houdt het opquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja hahaha en na secuirtie en aangemeld enzo en met identiteitsbewijzen.... jaja zo zo strikt is het. maar ga het ff omzeilen. Ik kan nl zonder probleem mensen iemand aanmelden. maargoed een gezin met kindertjes niet zo, dus ok
hahaha of ff creatief zijn en vragen gewoon......quote:
Dan zou ik dat idd gewoon ff doenquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha of ff creatief zijn en vragen gewoon....... ken ze te lang ik denk dat ik er keertje mee weg kan komen.
ja toch... en anders onstaan ze me maar erover.... dikke lukl ik regel het beetje onderhandsquote:
Helloquote:
Dat is het lekkerste etenquote:
Bij @AardappelSchotel natuurlijk moet je dat nog vragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |