Hey KW, gaat wel.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:19 schreef kree het volgende:
mssss moet eerlijk zeggen ik ben beetje terug gekomen erop met meisje. naja val nou eenmaal op mensen die in drama zitten.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:19 schreef kree het volgende:
mssss moet eerlijk zeggen ik ben beetje terug gekomen erop met meisje. naja val nou eenmaal op mensen die in drama zitten.
Ja gelukkig wel, maar het blijft nog even een aandachtpuntje, hij staat op scherpquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier gaat het goed.
Hoe is het met je rug, al verbetering?
zucht kan er niks aan doen en zou gewoon niet, maar kan er niks aan doen dot? gevoel gewoonquote:
Ja joh, kan jou het schelen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch... en anders onstaan ze me maar erover.... dikke lukl ik regel het beetje onderhands
kweet niet vond dr altijd al leuk, alleen 10 jaar terug ging het ff niet ofzo nog. nu mss wel.quote:
SOms kan je beter niet aan dingen beginnen, daarbij komt ze zit al in een relatiequote:Op vrijdag 26 april 2024 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
zucht kan er niks aan doen en zou gewoon niet, maar kan er niks aan doen dot? gevoel gewoon
Een beetje voorzichtig aan doen dan inderdaadquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, maar het blijft nog even een aandachtpuntje, hij staat op scherp
dat eerste wat je noemt is wel probleem he?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SOms kan je beter niet aan dingen beginnen, daarbij komt ze zit al in een relatie
Laat het gaan er komt vast iemand anders op je pad
Ze heeft toch een vriend?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet vond dr altijd al leuk, alleen 10 jaar terug ging het ff niet ofzo nog. nu mss wel.
YOLO toch?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
dat eerste wat je noemt is wel probleem he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |