quote:Op maandag 29 april 2024 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds NIKS
M'n hele planning naar de klote!!
Laat mij met rust.quote:Op maandag 29 april 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Sinds hij het een keer heeft uitbesteed aan @:Scrummie gooit hij er met de pet naar.
Ik zat nog aan mijn ontbijt.
Hallo amice. Altijd leuk om jou hier aan te treffen.quote:
Voetbal in de SCquote:Op maandag 29 april 2024 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Altijd leuk om jou hier aan te treffen.
Wat brengt de week deze week? En wat vind jij van de stap die van Persie maakt?
Ik ben naar de kloten na een verschrikkelijk werkweekend, maar ik ga de komende dagen weer pijltjes gooien na twee weken niet. En werken.quote:Op maandag 29 april 2024 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Altijd leuk om jou hier aan te treffen.
Wat brengt de week deze week? En wat vind jij van de stap die van Persie maakt?
Sorry, maar met infantiele grappen krijgen we Stijn niet geënthousiasmeerd om hier te blijven hangen.quote:
Akkoord.quote:Op maandag 29 april 2024 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, maar met infantiele grappen krijgen we Stijn niet geënthousiasmeerd om hier te blijven hangen.
Ik heb het tot twee keer toe uitmuntend gedaan.quote:Op maandag 29 april 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Sinds hij het een keer heeft uitbesteed aan @:Scrummie gooit hij er met de pet naar.
Ik zat nog aan mijn ontbijt.
quote:Op maandag 29 april 2024 13:13 schreef Zoon_John het volgende:
Vrouwenvoetbal is enige goeie voetbal.
Zuid, voorzichtig begonnen met soort dumplings kimchi kip, was enorm lekker, pittige nasmaak, 8/10quote:Op maandag 29 april 2024 07:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Noord of Zuid?
Één keer Noord-Koreaans gegeten bij Pyongyang Chang Cold Noodles in Beijing. Dat was echt ongelooflijk lekker. Al denk ik niet dat de gemiddelde Noord-Koreaan ooit zo uitgebreid heeft gegeten.
Laat je het even wetenquote:Op maandag 29 april 2024 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zuid, voorzichtig begonnen met soort dumplings kimchi kip, was enorm lekker, pittige nasmaak, 8/10
Vanavond pittige kip, ben wederom benieuwd.
Klinkt goed. Aziatisch eten is sowieso goddelijk, als ze tenminste de juiste onderdelen van het juiste dier bereiden.quote:Op maandag 29 april 2024 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zuid, voorzichtig begonnen met soort dumplings kimchi kip, was enorm lekker, pittige nasmaak, 8/10
Vanavond pittige kip, ben wederom benieuwd.
quote:Op maandag 29 april 2024 13:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt een topshow voor mensen met een hoog iq
https://www.at5.nl/artike(...)icieel-uit-nederlandquote:Flitsbezorgers Getir en Gorillas vertrekken officieel uit Nederland
De paars-gele fietsen en scooters van Getir gaan hier officieel uit het straatbeeld verdwijnen. De Turkse flitsbezorger heeft besloten om zich terug te trekken uit Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Het vertrek van Getir betekent ook dat Gorillas de stad gaat verlaten, zij werden anderhalf jaar geleden namelijk door Getir overgenomen.
Wel godverdommequote:Op maandag 29 april 2024 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)icieel-uit-nederland
@:Caland
Reeds 6 kilo kwijt hier.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:35 schreef onlogisch het volgende:
Mokerzware gymsessie vanmorgen. Pffff.
Maar hij zit erop
Dikke zeug. Had je maar minder bolletjes moeten eten, ranzig hangbuikzwijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Reeds 6 kilo kwijt hier.
Nog steeds een vette pens want klote vetverdeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |