Ik eet vandaag patat, een kipburger én een XXL Milkshake (aardbei smaak)quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Vooruit, een tweede duimpje dan maar vanwege de aardbeimilkshake, want daar heb ik nu ook ineens gruwelijk veel zin in.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet vandaag patat, een kipburger én een XXL Milkshake (aardbei smaak)
Verwen jezelf lekker, je hebt het verdiendquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vooruit, een tweede duimpje dan maar vanwege de aardbeimilkshake, want daar heb ik nu ook ineens gruwelijk veel zin in.
Het zal je niet verbazen maar ik doe met je meequote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat gewoon rijst met kip? Dat is toch niet te vreten?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Frietje speciaal voor een heel speciaal persoon?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat leek me gezien de gebeurtenissen in het middenoosten niet gepast
Met broccoli en een sausje, maar ik noem het gewoon altijd "rijst met kip"quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is dat gewoon rijst met kip? Dat is toch niet te vreten?
Geen saus of niks? Geen gerecht?
Ik doe Cevapici met djuvec rijst maar dan bulgur in plaats van rijst. .
Kaassausje uit een pakje?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met broccoli en een sausje, maar ik noem het gewoon altijd "rijst met kip"
Wat een lieve gedachtequote:Op zaterdag 27 april 2024 17:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Frietje Patat speciaal voor een heel speciaal persoon?
Wat voor een sausje heb jij daarbij?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met broccoli en een sausje, maar ik noem het gewoon altijd "rijst met kip"
Mexicano en twee picanto’squote:Op zaterdag 27 april 2024 18:12 schreef Zoon_John het volgende:
Wat voor een snack gaan we vanavond eten?
Taco's.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebakken vis.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:22 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat voor een sausje heb jij daarbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |