Moest lachen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben nu wel voor de tweede keer KO gegaan toen ze het gips eraf haalden en het verband van die wond af trokken, dus eigenlijk ben ik gewoon een mietje
Sterkte, bitch.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat paracetamol maar in dat gips valt de pijn mee, eigenlijk alleen wat zeurende pijn als de voet omlaag gaat
Ben nu wel voor de tweede keer KO gegaan toen ze het gips eraf haalden en het verband van die wond af trokken, dus eigenlijk ben ik gewoon een mietje
Ik heb een foto voor de liefhebbers
Een tamme.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat paracetamol maar in dat gips valt de pijn mee, eigenlijk alleen wat zeurende pijn als de voet omlaag gaat
Ik heb een foto voor de liefhebbers
Ik ben er ook wel klaar voor.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er even over nagedacht maar nu m'n eten is weggezakt zou ik toch die foto wel graag willen @:caland
Goed dat je het na kan vertellen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
Net op tijd kunnen remmen voor een moedereend en 5 kleine pulletjes.
Waarom steken ze überhaupt een snelweg over.
Moment maat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er even over nagedacht maar nu m'n eten is weggezakt zou ik toch die foto wel graag willen @:caland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk@GGMM @Pisces29 @onlogisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:09 schreef Caland het volgende:
Dankje. Ik ben net aan een broodje begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk@:ggmm @:pisces29 @:onlogisch
![]()
Ziet er idd nog wat nat uit.
Wel nog even ingezoomd op de sneakers.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Oh dat zijn gewoon mijn simpele under armour sportschoentjes van 5 tientjes die heerlijk lopenquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben net aan een broodje begonnen.![]()
Ziet er idd nog wat nat uit.
Wel nog even ingezoomd op de sneakers.
Ik zou het vieren met een broodje Subway.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ik krijg 1107 euro terug van de belastingdienst.
Wat een BIG win.
Briljant plan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou het vieren met een broodje Subway.
Ik zal jou eens nemen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem geen pittige kip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |