Cornald Maas heeft wel zijn leeftijd tegen. Mannen van boven de 60 zullen niet veel punten van de televoters krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:07 schreef Kinga het volgende:
Ik heb de inzending van volgend jaar gevonden hoor:
https://x.com/JasminaOnline/status/1789639594729775288
Daar is het het feestje niet voor imo zoek een manier binnen de regels om volgend jaar je gram te halenquote:Op zondag 12 mei 2024 14:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet voor een jaar, want dan ben je de mokkende kleuter die even in een hoekje moet uithuilen. Gewoon terugtrekken, en aangeven dat je hooguit een terugkeer zal overwegen op het moment dat er naar onze mening voldoende ten goede veranderd is.
Dat is lekker arrogant natuurlijk, maar zij hebben ons een stuk harder nodig dan andersom.
Dat is over een jaar toch wel gaan liggen?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Nexum het volgende:
Is het voorbarig als ik me afvraag of het wel eerlijk is voot degene die evt volgend jaar zou gaan? Joost gaat er iedere keer bijgehaald worden als maatstaaf en ook als punt ‘wat vond je er van dat’ etc. Ik zou als artiest ook denken dikke doei geen zin in.
Nee en dat zou ik oprecht ook wel sneu vinden voor de kids die zich hebben opgegeven want het hele auditieproces is al in volle gang en zo.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:02 schreef Em31 het volgende:
Hebben we ons als teruggetrokken uit het Junior Songfestival?
Dan kan. Maar aan de andere kant, er is aan Joost nooit gevraagd wat hij van Mia en Dion vond.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Nexum het volgende:
Is het voorbarig als ik me afvraag of het wel eerlijk is voot degene die evt volgend jaar zou gaan? Joost gaat er iedere keer bijgehaald worden als maatstaaf en ook als punt ‘wat vond je er van dat’ etc. Ik zou als artiest ook denken dikke doei geen zin in.
Joost is een prima maatstaaf en ik denk dat het een prima voorbeeld is in de toekomst wat we moeten sturen. Zijn nummer is een ware televote gebleken en een gegarandeerde finale plek. En burning daylight dus absoluut niet. Met die 2 nummers moet het toch makkelijk zijn om elk jaar een nummer te kiezen waarmee we die finale halen (op papier). We weten nu wat werkt en wat niet werkt lijkt mij.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Nexum het volgende:
Als je als AVROTROS gewoon flinke ruzie met de EBU hebt, waarbij hetzelfde team daar ook de boel regelt, dan is het denk ik niet anders.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee en dat zou ik oprecht ook wel sneu vinden voor de kids die zich hebben opgegeven want het hele auditieproces is al in volle gang en zo.
Ja, eens hoor. Maar wel sneu voor de kidsquote:Op maandag 13 mei 2024 23:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je als AVROTROS gewoon flinke ruzie met de EBU hebt, waarbij hetzelfde team daar ook de boel regelt, dan is het denk ik niet anders.
Er waren dit keer ook afspraken over bepaalde dingen. En kijk hoe dat afliep. EBU geeft geen fuck om de deelnemers. Alleen maar om hun social media en tiktokkies en sponsors.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik denk dat je in overleg moet treden. Het eens wordt op de feiten, en hopelijk op de waarden en hoe er in de toekomst op basis daarvan gehandeld zou moeten worden en hoe je dat dan inricht. En dan verder kijkt.
Maar als AVROTROS dat wil veranderen zijn ze het dus niet eens met de uitkomst van dat overleg. Dan kun je alsnog besluiten niet deel te nemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren dit keer ook afspraken over bepaalde dingen. En kijk hoe dat afliep. EBU geeft geen fuck om de deelnemers. Alleen maar om hun social media en tiktokkies en sponsors.
Eens dat nu al weglopen en de middelvinger geven te vroeg is, maar ik vraag me af in hoeverre de EBU open staat voor veranderingen. Aan de andere kant is er denk ik bij wel heel veel delegaties en landen nu onvrede.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar als AVROTROS dat wil veranderen zijn ze het dus niet eens met de uitkomst van dat overleg. Dan kun je alsnog besluiten niet deel te nemen.
Ik hou er nooit zo van om als je het ergens niet mee eens bent niet te streven naar het beter te doen, maar gewoon de handdoek in de ring te gooien. De kans op positieve verandering lijkt me groter door het overleg te zoeken ... althans, mits de EBU daarvoor open staat.
Herinner me nog goed dat Mercedes / Hamilton hard genaaid werden door een besluit waardoor Verstappen zijn eerste f1-titel pakte. Dat heeft daar toen geleid tot veranderingen ... hoewel Mercedes wel aanzienlijk belangrijker voor dat was dan AVROTROS voor de EBU natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |