Na het WR zal dat toch wel grotendeels over zijn?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:23 schreef 3rr0r het volgende:
Begint het al vermoeiend te worden hoe ze doen alsof Femke 'wel even' goud gaat ophalen? En dan heel soms tussen neus en lippen McLaughlin noemen als mogelijk obstakeltje.
Vooral de dagjesmensen hierquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:23 schreef 3rr0r het volgende:
Begint het al vermoeiend te worden hoe ze doen alsof Femke 'wel even' goud gaat ophalen? En dan heel soms tussen neus en lippen McLaughlin noemen als mogelijk obstakeltje.
Waar lees je dat? Ik lees ontzettend veel (sport)nieuws en ik ben dat nog nergens tegengekomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:23 schreef 3rr0r het volgende:
Het is ook al 2 jaar en 4 dagen geleden dat ze tegen elkaar liepen in Eugene. Wie weet hoe ze er op 8 augustus voor staan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:23 schreef 3rr0r het volgende:
Komt ook door de berichtgeving en het nooit iets zien van de Amerikaanse.quote:
De NOS kennende zal er wel flink gehyped worden dat Femke goud gaat winnenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na het WR zal dat toch wel grotendeels over zijn?
Al weet je het nooit met de Nederlandse journalisten..
Vooral bij de NOS brengen ze het vaak zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik lees ontzettend veel (sport)nieuws en ik ben dat nog nergens tegengekomen.
Ben dat bij de NOS nog niet tegengekomen, het linkje hier vlak boven geeft ook aan dat goud absoluut niet zeker is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vooral bij de NOS brengen ze het vaak zo.
Nog helemaal niets van meegekregen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:23 schreef 3rr0r het volgende:
Ja dat is mede waarom men gewend is geraakt aan steeds Femke heersend als eerste over de finish, dus het is niet zo vreemd dat sommigen dat nu ook verwachten maar van de NOS mag je beter verwachten. Ze noemen McLaughlin af en toe wel hoor, maar meer als voetnoot bij het grote item dat Femke ophemelt. Straks weer tenenkrommende vragen van Jeroen als ze zilver pakt en hoe dat nou heeft kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is ook al 2 jaar en 4 dagen geleden dat ze tegen elkaar liepen in Eugene. Wie weet hoe ze er op 8 augustus voor staan.
Nee ik heb het niet over EK items of Diamond League, gewoon van de laatste tijd in aanloop naar de OS. Ook van dagjesmensen uiteraard in talk shows die van Femke het meeste verwachten als Nederlandse atleet bij de OS.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ben dat bij de NOS nog niet tegengekomen, het linkje hier vlak boven geeft ook aan dat goud absoluut niet zeker is.
Ze brengen het alleen zo als McLaughlin-Levrone niet mee doet, maar dan is het ook bijna 100% zeker dat ze wint.
En om bij atletiek te blijven: daar maken we kans op medailles met Bol, Hassan (meerdere keren?), Nageeye, 4x400m dames, 4x400m mixed, Van Klinken, Schilder, Vetter. Nog niet zo lang geleden was Nederlandse deelname er alleen ter opvulling van het atletiektoernooi, dan is dit toch schitterend om te zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:26 schreef Nober het volgende:
Van wie ik individueel goud verwacht: Florijn, Lavreysen, Van Opzeeland
En Sifan?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:33 schreef kilon het volgende:
Tsegay gaat toch alleen maar de 1500m en 5000m lopen. En dus niet ook de 10km waar eerst wel sprake van was.
Die zijn toch wel gewend aan afzeggers voor een afstand waarna een reserve meedoet?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jeetje wat spannend! (raar dat dat mag van de organisatie, zo lang wachten)
Ik weet nietquote:Op maandag 29 juli 2024 22:23 schreef Jason22 het volgende:
Volgens mij zou Sifan morgen bekendmaken welke afstanden ze gaat lopen!
Doe hier uw voorspelling:
Ook al is het besproken, ik mis toch wel de optie 'Ik weet niet, ik weet niet'quote:
Dat denk ik ook. Waarbij de marathon dan mogelijk nog geschrapt wordt afhankelijk van de 5 en 10 km.quote:
Ik denk dat ze op de marathon eigenlijk de meeste kans maakt.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Waarbij de marathon dan mogelijk nog geschrapt wordt afhankelijk van de 5 en 10 km.
Ja maar met 4 opties heb je 15 combinaties en meer kan de poll niet aan.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook al is het besproken, ik mis toch wel de optie 'Ik weet niet, ik weet niet'
Dat denk ik ook. Maar dan vooral als ze alleen die zou lopen. Wat ik niet zie gebeuren, ze wil toch zeker wel op de baan lopen.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de marathon eigenlijk de meeste kans maakt.
quote:The contests close for your last mutations Wednesday July 31st 2024 24:00 (CEST Time - GMT +2:00)
Die zou denk ik meer baat hebben bij een 800 meter horden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:05 schreef Enawh het volgende:
Is er geen 200M horden waar Bol mee kan doen?
Morgen gaat Spanje de eerste gouden plakken ophalen jaquote:
Zin in!quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen gaat Spanje de eerste gouden plakken ophalen ja
Ik verwacht minimaal een voorbeschouwing, schakelen naar diepte interviews, opinie peilers en een lange nabeschouwing van deze beslissing live op de NOS.quote:
En vergeet het push bericht niet!quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:17 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik verwacht minimaal een voorbeschouwing, schakelen naar diepte interviews, opinie pijlers en een lange nabeschouwing van deze beslissing live op de NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |