Die zijn toch wel gewend aan afzeggers voor een afstand waarna een reserve meedoet?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jeetje wat spannend! (raar dat dat mag van de organisatie, zo lang wachten)
Ik weet nietquote:Op maandag 29 juli 2024 22:23 schreef Jason22 het volgende:
Volgens mij zou Sifan morgen bekendmaken welke afstanden ze gaat lopen!
Doe hier uw voorspelling:
Ook al is het besproken, ik mis toch wel de optie 'Ik weet niet, ik weet niet'quote:
Dat denk ik ook. Waarbij de marathon dan mogelijk nog geschrapt wordt afhankelijk van de 5 en 10 km.quote:
Ik denk dat ze op de marathon eigenlijk de meeste kans maakt.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Waarbij de marathon dan mogelijk nog geschrapt wordt afhankelijk van de 5 en 10 km.
Ja maar met 4 opties heb je 15 combinaties en meer kan de poll niet aan.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook al is het besproken, ik mis toch wel de optie 'Ik weet niet, ik weet niet'
Dat denk ik ook. Maar dan vooral als ze alleen die zou lopen. Wat ik niet zie gebeuren, ze wil toch zeker wel op de baan lopen.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de marathon eigenlijk de meeste kans maakt.
quote:The contests close for your last mutations Wednesday July 31st 2024 24:00 (CEST Time - GMT +2:00)
Die zou denk ik meer baat hebben bij een 800 meter horden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:05 schreef Enawh het volgende:
Is er geen 200M horden waar Bol mee kan doen?
Morgen gaat Spanje de eerste gouden plakken ophalen jaquote:
Zin in!quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen gaat Spanje de eerste gouden plakken ophalen ja
Ik verwacht minimaal een voorbeschouwing, schakelen naar diepte interviews, opinie peilers en een lange nabeschouwing van deze beslissing live op de NOS.quote:
En vergeet het push bericht niet!quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:17 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik verwacht minimaal een voorbeschouwing, schakelen naar diepte interviews, opinie pijlers en een lange nabeschouwing van deze beslissing live op de NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |