Fantastisch resultaat. Zo gaaf dat hij het gehaald heeft. Nu Rik Taam nog ...quote:Op zondag 19 mei 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
2e met 8517. Gefeliciteerd met kwalificatie allen. 22 punten tekort voor het NR.
Taam z´n PR is iets van 8320 ofzo toch? Dat wordt billenknijpen op de ranglijst gok ik. Zie hem niet ineens 8460 scoren, maar goed als je vrijdag had geroepen dat Roosen in Götzis de limiet zou halen dan had ik ook gelachen.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:19 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Fantastisch resultaat. Zo gaaf dat hij het gehaald heeft. Nu Rik Taam nog ...
Wat ontzettend goed.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
2e met 8517. Gefeliciteerd met kwalificatie allen. 22 punten tekort voor het NR.
1.90m al gelijk, niks mis meequote:Op woensdag 22 mei 2024 08:14 schreef Nober het volgende:
Britt Weerman is ook weer terug na 15 maanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:26 schreef heywoodu het volgende:
Spaanse fans én atleten zijn woest, de kleding vinden ze niet zo...nou ja, Spaans.Daar hebben ze dan volledig gelijk in. Spanje hoort gewoon in het felrood aan te treden en anders niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 27 mei 2024 08:00 schreef heywoodu het volgende:
De internationale geruchtenmolen zegt dat Niels Laros geblesseerd is geraakt in Zuid-Afrika en het hele seizoen mist, dus ook Parijs
Fake. Hij loopt het EK en doet daar zelfs de dubbel, 800 en 1500.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:00 schreef heywoodu het volgende:
De internationale geruchtenmolen zegt dat Niels Laros geblesseerd is geraakt in Zuid-Afrika en het hele seizoen mist, dus ook Parijs
Zie nog vooral radiostilte, waar heb je dat nieuws gevonden?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Fake. Hij loopt het EK en doet daar zelfs de dubbel, 800 en 1500.
https://www.atletiek.nl/a(...)ek-atletiek-in-rome/quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie nog vooral radiostilte, waar heb je dat nieuws gevonden?
Gelukkig maar, vond het al vreemd dat er internationale geruchten over waren (via Letsrun volgens mij), maar binnen Nederland niks.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
https://www.atletiek.nl/a(...)ek-atletiek-in-rome/
Hij zal ongetwijfeld geblesseerd zijn geweest, waardoor ie zijn seizoenstart moest uitstellen, maar dat "hij mist het hele outdoorseizoen" was echt nergens op gebaseerd.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:26 schreef heywoodu het volgende:
Spaanse fans én atleten zijn woest, de kleding vinden ze niet zo...nou ja, Spaans.Wie is die pippi langkous?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jammer dat ze de horden wel doet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:10 schreef TheVulture het volgende:
Geen McLaughlin op de 200m en 400m vlak in Parijs
https://www.ad.nl/olympis(...)ter-horden~afb623c1/
Misschien kan Femke toch nog besluiten dat andere goud even mee te pikken
Bovendien raakte ze laatst ook nog geblesseerd. Benieuwd of ze zich überhaupt kwalificeert.quote:Vijfvoudig olympisch kampioene Elaine Thompson-Herah verdedigt op de Olympische Spelen van Parijs niet haar titel op de 200 meter. De 31-jarige atlete heeft zich alleen ingeschreven voor de 100 meter bij de Jamaicaanse kampioenschappen eind juni, waar de olympische tickets worden verdeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |