Ja was ik wel van plan maar nog niemand van m'n vrienden erover gehoord..quote:
Gaat je een hoop geld en koppijn schelenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was ik wel van plan maar nog niemand van m'n vrienden erover gehoord..
Dadelijk gaan ze allemaal naar de kindermiddag
quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat je een hoop geld en koppijn schelen
Zo dan, een hoop geldquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:45 schreef engine het volgende:
[..]ja dat zeker
Dagje festival ben ik vaak wel 150 euro kwijt.
En dan je ticket nog.quote:
Ja nu misschien effies, ik vond het gisteren anders heel gezellie.... was best drukkies...quote:
Frummel.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja nu misschien effies, ik vond het gisteren anders heel gezellie.... was best drukkies...![]()
Ben net terug van boodschappen, iedereen loopt echt te klagen over de hoge prijzen van de boodschappen bij de kassa's en daar heeft iedereen gelijk in maar die meisjes en jongens aan de kassa kunnen er ook geen zak aan doen natuurijk... beetje sneu....
quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja nu misschien effies, ik vond het gisteren anders heel gezellie.... was best drukkies...![]()
Ben net terug van boodschappen, iedereen loopt echt te klagen over de hoge prijzen van de boodschappen bij de kassa's en daar heeft iedereen gelijk in maar die meisjes en jongens aan de kassa kunnen er ook geen zak aan doen natuurijk... beetje sneu....
Echt verschrikkelijk als je dit mee moet maken.. vreselijke ziekte.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.Ik was er ook even stil van.
Een Amarena kersen cheesecake. Zo makkelijk en zo lekkerquote:
Hi Engine.. dat heb je ook wel verdiend als ik zie hoeveel uur je maakt op een werkdag.quote:
Ja die zijn altijd de klos.. aanspreekpunt enzo. Klopt niet maar dat is wel hoe het dan gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het is verschikkelijk soms en ik snap de frustratie wel maar bel lekker de klantenservice met dit soort fratsen.... maar ja.... ik heb m'n spulletjes in huis... lekkere oranje bollen... omnomnom...quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja die zijn altijd de klos.. aanspreekpunt enzo. Klopt niet maar dat is wel hoe het dan gaat.
Ik was woensdag bij de Jumbo en daar stonden meerdere klanten die boos waren omdat de B&J ijs 1,99 zou zijn maar dat was een fout op de website. Nou daar gingen er een paar tekeer tegen een dame bij de klantenservice
Oohoo Amarena kersen dat wordt een lekker taartje...quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een Amarena kersen cheesecake. Zo makkelijk en zo lekkerMeestal doe ik het met verse kersen maar die zijn er nu nog niet.
Goede actie van die dame.quote:
Het is vaak ook gewoon fatsoen vind ik..quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het is verschikkelijk soms en ik snap de frustratie wel maar bel lekker de klantenservice met dit soort fratsen.... maar ja.... ik heb m'n spulletjes in huis... lekkere oranje bollen... omnomnom...
Ik vind het ook heerlijk. Ik heb altijd de potjes van de Lidl met de Italia weken.. zo lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oohoo Amarena kersen dat wordt een lekker taartje...![]()
Mijn ouders brachten altijd potten Amarena kersen mee uit Italië....oooh ook zo lekker met slagroomijs...
Idd en ik denk dat er best klanten zijn die achter hun oren krabben als ze dat zien.quote:
Absoluut... daar heeft het ook alles mee te maken... fatsoen is tegenwoordig gone with the wind...quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is vaak ook gewoon fatsoen vind ik..
Lekker hoor.. geniet van je oranje bollen
Ja heerlijk hoor... ja dat is ook een goede combi....quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk. Ik heb altijd de potjes van de Lidl met de Italia weken.. zo lekkerAls ik kaasjes op tafel zet dan zet ik er ook altijd een schaaltje van die kersen bij.
Ik heb een aantal jaren geleden een twee maanden geholpen bij een vriendin die een bedrijfje aan het opstarten was. Ik deed daar telefonisch afspraken inplannen ed. Wat ik daar allemaal naar mijn hoofd heb gekregenquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Absoluut... daar heeft het ook alles mee te maken... fatsoen is tegenwoordig gone with the wind...
Ja dat gaat goed komen hoor, Thnx..
Oww dat is vervelend.. wie is Soul eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
Soul is allergisch voor kersen.Als ze er iets van binnenkrijgt heeft ze gelijk een botoxhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |