Is dit keer met twee mannen toch Heb er een paar afleveringen van gezien, maar vond het niet zo mooiquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit te kijken naar de Bachelor.... ze gaan sky diven...brrrr kriebels in m'n buik...
Ja klopt 2 mannen... ik moet altijd wel lachen als die jaloezie gaat beginnen onder de dames.... programma verstand op 0 en lekker kijken...quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit keer met twee mannen toch Heb er een paar afleveringen van gezien, maar vond het niet zo mooi
Trouwens begin the Affair ook zat te worden. Raar gedoe allemaal soms niet te volgen dan weer terug spoelen
Dat snap ik dat je daar van baalt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt 2 mannen... ik moet altijd wel lachen als die jaloezie gaat beginnen onder de dames.... programma verstand op 0 en lekker kijken...
Ik ben gestrand in seizoen 4 aflevering 2... zit nog steeds te wachten op antwoord...
Ik vind het nog steeds goed en baal dat ik niet verder kan kijken...
Ja klopt 2 mannen... ik moet altijd wel lachen als die jaloezie gaat beginnen onder de dames.... programma verstand op 0 en lekker kijken...quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit keer met twee mannen toch Heb er een paar afleveringen van gezien, maar vond het niet zo mooi
Trouwens begin the Affair ook zat te worden. Raar gedoe allemaal soms niet te volgen dan weer terug spoelen
Ja je moet er wel bij blijven... ik ben de draad ook effe kwijt zo af en toe... maar het blijft wel boeien..quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik dat je daar van baalt.
Ik weet nog niet of ik het verder ga kijken zit nu seizoen 3 afl 8 maar raar gedoe met ineend een vent die hem volgt een scheiding die vrouw die een keer weg was, en waar wij niets van gemerkt hebben ze terug komt en de voogdij kwijt is
Fijne dag Frumquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt 2 mannen... ik moet altijd wel lachen als die jaloezie gaat beginnen onder de dames.... programma verstand op 0 en lekker kijken...
Ik ben gestrand in seizoen 4 aflevering 2... zit nog steeds te wachten op antwoord...
Ik vind het nog steeds goed en baal dat ik niet verder kan kijken...
[..]
Ja je moet er wel bij blijven... ik ben de draad ook effe kwijt zo af en toe... maar het blijft wel boeien..
Ik ga me even klaar maken om te gaan shoppen zo...
Latersss...![]()
Dot.quote:
Het is echt heel rustig hieroquote:
Goedemorgen.Ik was er ook even stil van.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:21 schreef lojanda het volgende:
Ik hoor net op HVNL dat Dieuwertje Blok ziek is. Haar neus moet worden verwijderd en krijgt later een prothese en zal voorlopig niet meer op tv te zien zijn. Wat een vreselijk nieuws
Heyquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:19 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Tijd voor een bakkie![]()
Boodschappen in huis en zo nog even een taartje maken en dan klaar voor het weekend
quote:
Ben gisteravond nog naar huis gereden maar moest vandaag de huurauto terug brengen en wat gereedschap naar de zaak brengen. Nu lekker niks de rest van de dagquote:
O dan ga je zeker koningsdag vierenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ben gisteravond nog naar huis gereden maar moest vandaag de huurauto terug brengen en wat gereedschap naar de zaak brengen. Nu lekker niks de rest van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |