Wat heb je voor een carbrio?quote:
https://www.ad.nl/auto/ni(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op donderdag 25 april 2024 18:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat heb je voor een carbrio?
vorig jaar een weekje eentje gehuurd voor zoonlieftoen we saampies op vakantie waren.
*stelt het beeld weer bijquote:Op donderdag 25 april 2024 18:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/auto/ni(...)%2Fwww.google.com%2F
Niemand weet wie de eigenares is van de duurste nieuwe auto ter wereld
's Werelds duurste en meest exclusieve nieuwe auto is een tweezits cabriolet en heet 'La Rose Noire'. Aan het extravagante voertuig is vijf jaar gewerkt door Rolls-Royce. De auto heeft een prijskaartje van 25 miljoen euro.
@:Frummelie is dus door de mand gevallen hier vandaag exclusief op FOK!
Dat was haar vriend bij het afscheid nemen weer en deed dat voor de grap richting Wesley..quote:Op donderdag 25 april 2024 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Haha inderdaad, wie steekt er nu eigenlijk z'n middelvinger op naar wie
[ afbeelding ]
Ik ben ook een tijdje dakloos geweest, met zo eentjequote:Op donderdag 25 april 2024 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijke temperatuur, goed te doen... ik heb een cabrio dus altijd een bruine kop en armen haha.. als het erg warm is, gaat het dak weer dicht, anders ga ik stuk wachtend bij de stoplichten...
Potver Iceage....quote:Op donderdag 25 april 2024 18:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/auto/ni(...)%2Fwww.google.com%2F
Niemand weet wie de eigenares is van de duurste nieuwe auto ter wereld
's Werelds duurste en meest exclusieve nieuwe auto is een tweezits cabriolet en heet 'La Rose Noire'. Aan het extravagante voertuig is vijf jaar gewerkt door Rolls-Royce. De auto heeft een prijskaartje van 25 miljoen euro.
@:Frummelie is dus door de mand gevallen hier vandaag exclusief op FOK!
Heerlijke auto wind door je haren en gaan...quote:Op donderdag 25 april 2024 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijdje dakloos geweest, met zo eentje:
[ afbeelding ]
En voor extra wind door je haren kan de voorruit ook nog platquote:Op donderdag 25 april 2024 19:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heerlijke auto wind door je haren en gaan...
Hey Lavenderrquote:
Fijne avondquote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En voor extra wind door je haren kan de voorruit ook nog plat
Hey meis! Hoe gaat ie?quote:
Met mij gaat het goed. Met jou dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey meis! Hoe gaat ie?
Geniet je van deze RLS?
Zijn of beter gezegd haar gangetjequote:Op donderdag 25 april 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. Met jou dan?
Het enige wat ik aan rls kijk is de bondgenoten.
Hey dame.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn of beter gezegd haar gangetje
En fijn dat het goed gaat
Hey heerquote:
Hopelijk is het droog. Jaren terug waren ze hier in zutphen. Was beatrix nog koningin. Weet niet eens meer of maxima er toen al bij was. Was eenmalig ga nooit meer. Zo ontzettend druk.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey heerhoe gaat het met u?
Morgen ga ik onze mooie koningin van dichtbij bewonderen.
Ze vereren Hoofddorp met een bezoek. Ze komen bijna langs ons huis.
Wat leuk.Hier gaat het prima.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey heerhoe gaat het met u?
Morgen ga ik onze mooie koningin van dichtbij bewonderen.
Ze vereren Hoofddorp met een bezoek. Ze komen bijna langs ons huis.
Is dit keer met twee mannen toch Heb er een paar afleveringen van gezien, maar vond het niet zo mooiquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit te kijken naar de Bachelor.... ze gaan sky diven...brrrr kriebels in m'n buik...
Ja klopt 2 mannen... ik moet altijd wel lachen als die jaloezie gaat beginnen onder de dames.... programma verstand op 0 en lekker kijken...quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit keer met twee mannen toch Heb er een paar afleveringen van gezien, maar vond het niet zo mooi
Trouwens begin the Affair ook zat te worden. Raar gedoe allemaal soms niet te volgen dan weer terug spoelen
Dat snap ik dat je daar van baalt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt 2 mannen... ik moet altijd wel lachen als die jaloezie gaat beginnen onder de dames.... programma verstand op 0 en lekker kijken...
Ik ben gestrand in seizoen 4 aflevering 2... zit nog steeds te wachten op antwoord...
Ik vind het nog steeds goed en baal dat ik niet verder kan kijken...
Ja klopt 2 mannen... ik moet altijd wel lachen als die jaloezie gaat beginnen onder de dames.... programma verstand op 0 en lekker kijken...quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit keer met twee mannen toch Heb er een paar afleveringen van gezien, maar vond het niet zo mooi
Trouwens begin the Affair ook zat te worden. Raar gedoe allemaal soms niet te volgen dan weer terug spoelen
Ja je moet er wel bij blijven... ik ben de draad ook effe kwijt zo af en toe... maar het blijft wel boeien..quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik dat je daar van baalt.
Ik weet nog niet of ik het verder ga kijken zit nu seizoen 3 afl 8 maar raar gedoe met ineend een vent die hem volgt een scheiding die vrouw die een keer weg was, en waar wij niets van gemerkt hebben ze terug komt en de voogdij kwijt is
Fijne dag Frumquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt 2 mannen... ik moet altijd wel lachen als die jaloezie gaat beginnen onder de dames.... programma verstand op 0 en lekker kijken...
Ik ben gestrand in seizoen 4 aflevering 2... zit nog steeds te wachten op antwoord...
Ik vind het nog steeds goed en baal dat ik niet verder kan kijken...
[..]
Ja je moet er wel bij blijven... ik ben de draad ook effe kwijt zo af en toe... maar het blijft wel boeien..
Ik ga me even klaar maken om te gaan shoppen zo...
Latersss...![]()
Dot.quote:
Het is echt heel rustig hieroquote:
Goedemorgen.Ik was er ook even stil van.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:21 schreef lojanda het volgende:
Ik hoor net op HVNL dat Dieuwertje Blok ziek is. Haar neus moet worden verwijderd en krijgt later een prothese en zal voorlopig niet meer op tv te zien zijn. Wat een vreselijk nieuws
Heyquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:19 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Tijd voor een bakkie![]()
Boodschappen in huis en zo nog even een taartje maken en dan klaar voor het weekend
quote:
Ben gisteravond nog naar huis gereden maar moest vandaag de huurauto terug brengen en wat gereedschap naar de zaak brengen. Nu lekker niks de rest van de dagquote:
O dan ga je zeker koningsdag vierenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ben gisteravond nog naar huis gereden maar moest vandaag de huurauto terug brengen en wat gereedschap naar de zaak brengen. Nu lekker niks de rest van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |