Ik zie het. Dan was Mad Love alweer 4 maanden geledenquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nietes, je hebt op Buddy Joe gestemd
Da's de Action variant…quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sharon den Adel en Ernst-Daniel Smid
Klopt. Uit de nieuwe toevoegingen aan de keuzelijst.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie het. Dan was Mad Love alweer 4 maanden geleden
Oh ja, met Red Light Spells Danger. Och, de onbezorgde jaren 2023. Zo mooi wordt het natuurlijk nooit meer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt. Uit de nieuwe toevoegingen aan de keuzelijst.
Wordt Vervolgd-introquote:
Mijn favoriete canon-muziek is De wielewaal/Duudeljooquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Son Mieux is echt wel een prima recente toevoeging aan de vaderlandse canon van de muziek.
Ik herninner me ook nog goed dat er drie nieuwe opkomende rock bandjes waren rond dezelfde tijd ~'97 Anouk, Kane en Billy the Kid. Ik vond die laatste het leukst en dacht die komen vast nog wel verderquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Nobody's Wife
Ik herinner me nog de allereerste Vrienden van Amstel Live, daar hadden we thuis vroeger een videoband van. Dit was het laatste nummer van de set, echt genieten
Rond de eeuwwisseling had je best nog veel leuke muziekprogramma's op tv.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Nobody's Wife
Ik herinner me nog de allereerste Vrienden van Amstel Live, daar hadden we thuis vroeger een videoband van. Dit was het laatste nummer van de set, echt genieten
Mooi man, talloze afleveringen met allerlei (toen nog, en sommige nu nog) obscure types als Squarepusher, Roni Size, Photek, Orlando Voorn, Dylan Hermelijn en zo nog meer zitten kijken in mijn jonge jaren.quote:
Gelukkig niet…quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:42 schreef Tussle266 het volgende:
Wel vreemd dat die Lady dan weer niet naked is eigenlijk.
je kunt ook gewoon skippenquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:44 schreef bonanza8 het volgende:
dit liedje staat in mijn spotify speelleest, maar iedere keer als het voorbij komt spoel ik het door
Laat me staat er niet in en Radar Love is van de eerste positie af gestoten roepen ze al 5 dagen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:52 schreef bonanza8 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver ik er vanaf zit (lijstje zonder posities had ik al eerder gepost)
1. Golden Earring - Radar Love
2. Danny Vera - Roller Coaster
3. Klein Orkest - Over De Muur
4. The Scene - Iedereen is van de wereld
5. Herman Brood & His Wild Romance - Saturday Night
6. Van Dik Hout - Stil in Mij
7. Miss Montreal - Door De Wind
8. Racoon - Oceaan
9. DI-RECT - Soldier On
10 Ramses Shaffy - Laat Me
wat denken jullie?
voel je vrij je eigen lijstje te maken, ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Laat me staat er niet in en Radar Love is van de eerste positie af gestoten roepen ze al 5 dagen.
De volgorde merk ik dit uur wel, maar ik zou zeggen dat Avond ipv Laat me staat en ik denk dat Klorkestein nummer 1 is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:53 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
voel je vrij je eigen lijstje te maken, ben benieuwd
oh oh den haag staat op 286quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De volgorde merk ik dit uur wel, maar ik zou zeggen dat Avond ipv Laat me staat en ik denk dat Klorkestein nummer 1 is.
Met Klorkestein heeft ie ook wel gelijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:09 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
oh oh den haag staat op 286
avond zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben
Oh nee, we krijgen natuurlijk Miss fucking Montreal nog.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Denk dat ik het binnen de top 10 aardig eens ben met de volgorde
Barf.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit verbaast me ook wel. Best wel een grote sprong vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |