Ik zie het. Dan was Mad Love alweer 4 maanden geledenquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nietes, je hebt op Buddy Joe gestemd
Da's de Action variant…quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sharon den Adel en Ernst-Daniel Smid
Klopt. Uit de nieuwe toevoegingen aan de keuzelijst.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie het. Dan was Mad Love alweer 4 maanden geleden
Oh ja, met Red Light Spells Danger. Och, de onbezorgde jaren 2023. Zo mooi wordt het natuurlijk nooit meer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt. Uit de nieuwe toevoegingen aan de keuzelijst.
Wordt Vervolgd-introquote:
Mijn favoriete canon-muziek is De wielewaal/Duudeljooquote:Op vrijdag 26 april 2024 15:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Son Mieux is echt wel een prima recente toevoeging aan de vaderlandse canon van de muziek.
Ik herninner me ook nog goed dat er drie nieuwe opkomende rock bandjes waren rond dezelfde tijd ~'97 Anouk, Kane en Billy the Kid. Ik vond die laatste het leukst en dacht die komen vast nog wel verderquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Nobody's Wife
Ik herinner me nog de allereerste Vrienden van Amstel Live, daar hadden we thuis vroeger een videoband van. Dit was het laatste nummer van de set, echt genieten
Rond de eeuwwisseling had je best nog veel leuke muziekprogramma's op tv.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Nobody's Wife
Ik herinner me nog de allereerste Vrienden van Amstel Live, daar hadden we thuis vroeger een videoband van. Dit was het laatste nummer van de set, echt genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |