Gelukkig niet…quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:42 schreef Tussle266 het volgende:
Wel vreemd dat die Lady dan weer niet naked is eigenlijk.
je kunt ook gewoon skippenquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:44 schreef bonanza8 het volgende:
dit liedje staat in mijn spotify speelleest, maar iedere keer als het voorbij komt spoel ik het door
Laat me staat er niet in en Radar Love is van de eerste positie af gestoten roepen ze al 5 dagen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:52 schreef bonanza8 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver ik er vanaf zit (lijstje zonder posities had ik al eerder gepost)
1. Golden Earring - Radar Love
2. Danny Vera - Roller Coaster
3. Klein Orkest - Over De Muur
4. The Scene - Iedereen is van de wereld
5. Herman Brood & His Wild Romance - Saturday Night
6. Van Dik Hout - Stil in Mij
7. Miss Montreal - Door De Wind
8. Racoon - Oceaan
9. DI-RECT - Soldier On
10 Ramses Shaffy - Laat Me
wat denken jullie?
voel je vrij je eigen lijstje te maken, ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Laat me staat er niet in en Radar Love is van de eerste positie af gestoten roepen ze al 5 dagen.
De volgorde merk ik dit uur wel, maar ik zou zeggen dat Avond ipv Laat me staat en ik denk dat Klorkestein nummer 1 is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:53 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
voel je vrij je eigen lijstje te maken, ben benieuwd
oh oh den haag staat op 286quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De volgorde merk ik dit uur wel, maar ik zou zeggen dat Avond ipv Laat me staat en ik denk dat Klorkestein nummer 1 is.
Met Klorkestein heeft ie ook wel gelijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:09 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
oh oh den haag staat op 286
avond zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben
Oh nee, we krijgen natuurlijk Miss fucking Montreal nog.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Denk dat ik het binnen de top 10 aardig eens ben met de volgorde
Barf.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit verbaast me ook wel. Best wel een grote sprong vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |