Koning Wimpie viert zijn verjaardagquote:Op woensdag 24 april 2024 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom spelen eigenlijk alle topclubs + Ajax al op woensdag en donderdag?
Op zaterdag kan niet en de KNVB hield rekening met de Europese speelronde volgende week (lol)quote:Op woensdag 24 april 2024 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom spelen eigenlijk alle topclubs + Ajax al op woensdag en donderdag?
En Ajax v Excelsior was expres vandaag neergezet vanwege iets rond Ajax Vrouwen, dacht ik.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zaterdag kan niet en de KNVB hield rekening met de Europese speelronde volgende week (lol)
Wat een gedoe dat plannen.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En Ajax v Excelsior was expres vandaag neergezet vanwege iets rond Ajax Vrouwen, dacht ik.
Edit: yes.
https://www.nu.nl/voetbal(...)x-vrouwen-in-cl.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een situatieschets @Zipportal
Die bewuste blunder van de VAR kan achteraf de degradatie van Excelsior en een rechtstreeks Europacupticket voor Ajax betekenen. Voor dit soort acties hebben we het hele seizoen een rode kaart gezien met een VAR,. Voorbeeldje Bakari op Vlap bij Sparta-Twente.quote:
Echt bizar ja, deze is ook een stuk duidelijker dan Bakari, Nieuwkoop of onlangs nog NEC (geen idee meer wie dat was).quote:Op donderdag 25 april 2024 09:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die bewuste blunder van de VAR kan achteraf de degradatie van Excelsior en een rechtstreeks Europacupticket voor Ajax betekenen. Voor dit soort acties hebben we het hele seizoen een rode kaart gezien met een VAR,. Voorbeeldje Bakari op Vlap bij Sparta-Twente.
Dat die scheids het niet direct ziet oke, maar die VARquote:Op donderdag 25 april 2024 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt bizar ja, deze is ook een stuk duidelijker dan Bakari, Nieuwkoop of onlangs nog NEC (geen idee meer wie dat was).
Vanavond nog niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd naar de aanstaand kampioen @:Coco
Is dit een gevoel of een harvard analyse?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
heerenveen gaat psv kapoet maken
ik heb geen gevoelquote:Op donderdag 25 april 2024 18:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dit een gevoel of een harvard analyse?
jellyquote:Op donderdag 25 april 2024 18:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Uitvak niet helemaal vol. Gewoon.
Op naar het WKN topic!quote:Op donderdag 25 april 2024 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een weer daar, hier schijnt het zonnetje.
Al spijt?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
heerenveen gaat psv kapoet maken
PSV-fans zijn wellicht gemiddeld minder vaak uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:04 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat dat stadion bij lange na niet is uitverkocht bij een mogelijke kampioenswedstrijd
Op naar het PSV is een parodie op een voetbalclub topic na deze 0-1
een wedstrijd duurt 96 minutenquote:
Als het alleen op techniek zou aankomen wel.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:05 schreef Caland het volgende:
Tillman is veel te goed voor de eredivisie
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV-fans zijn wellicht gemiddeld minder vaak uitkeringstrekkers.
Dit.quote:
Het duurt nu al 8 minuten te lang voor die Friezen…quote:Op donderdag 25 april 2024 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
een wedstrijd duurt 96 minuten
Het kan nog steeds. Gewoon 4x met 10-0 winnen. En PSV verder alles verliezenquote:Op donderdag 25 april 2024 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
hoerenveen verneukt de mogelijk titel voor feyenoord
@Zipportal heeft hier een gifje vanquote:Op donderdag 25 april 2024 19:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit.
Snooker begint pas weer om 20:00
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:05 schreef Caland het volgende:
Tillman is veel te goed voor de eredivisie
Alleen als Feyenoord punten laat liggen.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:07 schreef Meister1984 het volgende:
Is psv kampioen als ze deze winnen?
Staan 28 goals achter ofzoquote:Op donderdag 25 april 2024 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen als Feyenoord punten laat liggen.
Moeten ze beter hun best doen dan nu. Wanneer gaat die Bosz eens aanvallend spelen ?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:07 schreef Meister1984 het volgende:
Is psv kampioen als ze deze winnen?
Ja maar sinds Dick Advocaat 'die gaan niet 8-0 winnen' doen we hier niet aan mee.quote:
En dan nog zou PSV kampioen wordenquote:Op donderdag 25 april 2024 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Breaking: PSV -9 punten wegens schimmige zaken rondom de transfer van Guus Til.
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit.
Snooker begint pas weer om 20:00
Allebei even slecht?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:10 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat van Wonderen wel bij ajax zou passen.
Ik zie dat de sport nog voldoende ruimte heeft voor verbetering.quote:
Zoals bij die 0-0 van Kowet in de ArenA?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:11 schreef Zipportal het volgende:
Tegen Ajax en PSV houdt Grote Ogen Kees alles wagenwijd open.
Niveau Heitinga, van t Schipquote:
LIDLquote:
Genoteerd.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:13 schreef Salina het volgende:
@:Pisces29 we kijken straks misschien toch First Dates mee; staat al 0-3 bij PSV.
Spot bolle.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:23 schreef Zipportal het volgende:
AI publiek in Heerenveen fluit niet eens.
Glas kraanwater maat.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:25 schreef Zipportal het volgende:
@:r-woud93 gaat voor drie flesjes Amstel.
Laat hem smakenquote:Op donderdag 25 april 2024 19:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe ik niet aan mee.
Vol aan de Tripel.
Karim Rekik.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor PSV-publiek wel leuk dat ze schaal pas krijgen bij een thuiswedstrijd
Zo langzamerhand begint het geloof wel toe te nemen ja.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:27 schreef Adames het volgende:
Het kampioenschap kantelt langzaam in het voordeel van psv
@:klaasweetalles
Ik wacht nog even af of de donderspeech van van Wonderen in de rust misschien nog een ommekeer teweeg gaat brengen.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo langzamerhand begint het geloof wel toe te nemen ja.
In de verte gloort hoopquote:Op donderdag 25 april 2024 19:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo langzamerhand begint het geloof wel toe te nemen ja.
Verdienste van een ijzersterk PSVquote:Op donderdag 25 april 2024 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
Het lijkt pottedimme alsof ze tegen een amateurelftal spelen.
Al heeft Ajax laten zien dat je daar ook van kan verliezen natuurlijk…
Schuimbekkende Feyenoorders incomingquote:Op donderdag 25 april 2024 19:42 schreef Coco het volgende:
Ter vergelijking en illustratie:
[ afbeelding ]
8x scoren in 1 helft blijft bizarquote:Op donderdag 25 april 2024 19:42 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
BEENEDquote:Op donderdag 25 april 2024 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
8x scoren in 1 helft blijft bizar
alles is nog mogelijkquote:Op donderdag 25 april 2024 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe schat je de kampioenskansen van Feyenoord nu nog in?
Een snelle goal van Sven van Beek in de tweede helft en Heerenveen hoeft er nog maar 7 te scorenquote:Op donderdag 25 april 2024 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe schat je de kampioenskansen van Feyenoord nu nog in?
Ik was erbij. Helaas ook bij de uitwedstrijd later dat seizoen. Beiden staan nog goed bij.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:42 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Hij probeerde het al een keer.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Een snelle goal van Sven van Beek in de tweede helft en Heerenveen hoeft er nog maar 7 te scoren
Er waren ooit PSV’ers die Jeroen Zoet bij de top 5 van de wereld vonden horenquote:Op donderdag 25 april 2024 19:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat die keeper van Heerenveen door de Ajax-supporters ooit als een top talent werd gezien hè. Wat een klungel is dat.
Top 5 lijkt me wat overdreven, maar hij heeft één waanzinnig jaar gehad en top 10 was hij toen zeker. Daarvoor en daarna was het een heel stuk minder.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren ooit PSV’ers die Jeroen Zoet bij de top 5 van de wereld vonden horen
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Top 5 lijkt me wat overdreven, maar hij heeft één waanzinnig jaar gehad en top 10 was hij toen zeker.
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Top 5 lijkt me wat overdreven, maar hij heeft één waanzinnig jaar gehad en top 10 was hij toen zeker. Daarvoor en daarna was het een heel stuk minder.
Hahahahaquote:Op donderdag 25 april 2024 19:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Top 5 lijkt me wat overdreven, maar hij heeft één waanzinnig jaar gehad en top 10 was hij toen zeker. Daarvoor en daarna was het een heel stuk minder.
Heerenveen aan de 0-6quote:
KEESED.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:59 schreef Zorro het volgende:
Zie je, de donderspeech van Kees heeft effect!
Al besprokenquote:
Deklat zit er wel een beetje in bij Heerenveen jaquote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 25 april 2024 20:08 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Teze speelt een top seizoen maar goed, jij zult het wel weten.
Dankzij mensen zoals jij word ik dus ook nog steeds contant lastiggevallenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er heeft weer een goed doel bij mij toegeslagen aan de deur.
Ik ben toch ook zo'n ongelofelijke slappe zak.
Dankzij mensen zoals jou is de wereld een slechte plek in de eerste plaats.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jij word ik dus ook nog steeds contant lastiggevallen
Maar ik heb wel weer kinderen geholpen.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jij word ik dus ook nog steeds contant lastiggevallen
wowquote:Op donderdag 25 april 2024 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jou is de wereld een slechte plek in de eerste plaats.
Easy top 5quote:Op donderdag 25 april 2024 20:06 schreef Coco het volgende:
Baka top 10 van de wereld
@:behoorlijkkritisch
En de directeur van de betreffende stichting weer bijgestaan in zijn vakantiekostenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel weer kinderen geholpen.
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel weer kinderen geholpen.
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is algemeen.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man van de Marco-gif.
Hij was er gisteren ook al.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat, leuk om te zien dat je er weer eens bent
@:kingroland kijk eens wie er is!
Hoi vrienden hoe is het met jullie?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat, leuk om te zien dat je er weer eens bent
@:kingroland kijk eens wie er is!
Ondanks Ajax uitstekendquote:Op donderdag 25 april 2024 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoi vrienden hoe is het met jullie?
Puuselenquote:
Die mensen neem ik totaal niet serieus. Heb ook een tijdje gedacht dat ie er wat van kon, maar Heerenveen speelt echt als een stel natte kranten.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:24 schreef Vis1980 het volgende:
Soms zegt iemand wel eens dat Feyenoord voor Kees van Wonderen moet gaan, maar met zo'n keuze ga je weer een paar jaar terug in de tijd...
Tong80 vindt Kees van Wonderen zo'n geweldige trainer.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:24 schreef Vis1980 het volgende:
Soms zegt iemand wel eens dat Feyenoord voor Kees van Wonderen moet gaan, maar met zo'n keuze ga je weer een paar jaar terug in de tijd...
Het is te hopen dat ie er echt niks van kan.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die mensen neem ik totaal niet serieus. Heb ook een tijdje gedacht dat ie er wat van kon, maar Heerenveen speelt echt als een stel natte kranten.
Ja lekker hoor. Lekker genieten van PSV.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondanks Ajax uitstekend
hopelijk gaat met jou ook alles goed
Het lijkt wel sabotage. Daarnaast ene lang interview dit jaar gehoord met Kees van Wonderen en Pastoor, en daar gaf ie aan het vak helemaal niet leuk te vinden en dat het altijd gezeik is. Terwijl Arna niets liever doet, althans zo laat ie het lijken.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die mensen neem ik totaal niet serieus. Heb ook een tijdje gedacht dat ie er wat van kon, maar Heerenveen speelt echt als een stel natte kranten.
Klaas.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong80 vindt Kees van Wonderen zo'n geweldige trainer.
Wat jij wil. Klaas had laatst een top 5 met Kees op 2 en Gio op 3.quote:
Dan is Klaas gekquote:Op donderdag 25 april 2024 20:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat jij wil. Klaas had laatst een top 5 met Kees op 2 en Gio op 3.
Dan hadden ze zondag de beker wel gewonnen denk ik, René.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:36 schreef GGMM het volgende:
0-8
Zelfs @:caland zal nu wel toegeven dat PSV echt veel beter is dan Feyenoord
Geen 0-10. Matig.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd welke kritiek Bosz straks heeft
Dan zal je net zien dat het 0-9 wordt en Makkelie precies na 90 minuten affluit.quote:
Klein kotsje gedaan. Kan niet geloven dat hij een prijs wint.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Bosz heeft even een bruine trui gebreid?
https://ggzinterventie.nl/gokverslaving/quote:Op donderdag 25 april 2024 20:42 schreef Pvt.Webster het volgende:
Kansloos dat Unibet een weddenschap voor gelijkspel nog open laat.
En de notering op 1001 zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |