Hoax, het is hier ver beneden gemiddeld qua temperatuur.quote:
April is nog steeds bovengemiddeld warmquote:Op donderdag 25 april 2024 14:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoax, het is hier ver beneden gemiddeld qua temperatuur.
Onzin.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
April is nog steeds bovengemiddeld warm
Ik heb in april meer gestookt dan heel de winter.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee hoor, feitelijk juist. Komt door het warme begin van april. Dat het deze week te koud is klopt. Ik denk dat april net bovengemideld warm gaat zijn. Dus eigenlijk qua temperatuur een hele normale maand.quote:
November t/m maart waren kouder dan april. En toch moest je deze maand méér stoken. Wat klopt hier niet?quote:Op donderdag 25 april 2024 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb in april meer gestookt dan heel de winter.
Jij bent echt niet bang hè?quote:Op donderdag 25 april 2024 13:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
We beginnen woensdag 1 mei direct met een zomerse dag van 25 graden.
Euh, dat ik het toen niet koud had?quote:Op donderdag 25 april 2024 15:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
November t/m maart waren kouder dan april. En toch moest je deze maand méér stoken. Wat klopt hier niet?
Klopt.. in korte tijd 2-3 graden erbij.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Je voelt het nu wel merkbaar zachter worden buiten. Fijn is dat.
quote:Op donderdag 25 april 2024 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euh, dat ik het toen niet koud had?
Huizen met goede isolatie houden de zomerwarmte nog weken tot maanden vast, en bereiken in het voorjaar pas hun dieptepunt qua temperatuur.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
November t/m maart waren kouder dan april. En toch moest je deze maand méér stoken. Wat klopt hier niet?
Dat is wel een goed punt ja. Al was bij mij na een week 15 cm sneeuw en vorst in de koude januari wel de meeste warmte weg dit jaar.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huizen met goede isolatie houden de zomerwarmte nog weken tot maanden vast, en bereiken in het voorjaar pas hun dieptepunt qua temperatuur.
Is toch 35 á 40 minuten langer dan @Nattekatquote:Op donderdag 25 april 2024 18:34 schreef dick_laurent het volgende:
Ons huis hier houdt warmte toch mooi een goede 40 - 45 minuten vast.
Topkwaliteit!
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 25 april 2024 18:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is toch 35 á 40 minuten langer dan @:Nattekat
Perfect toch met waar je woont?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:34 schreef dick_laurent het volgende:
Ons huis hier houdt warmte toch mooi een goede 40 - 45 minuten vast.
Topkwaliteit!
Mijn jaren 80 meuk houdt het ook gewoon 3 weken vast. Maar dat warmt ook veel sneller en tot hoger op, dus wat is nou beter?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Perfect toch met waar je woont?![]()
Die moderne meuk die het 3 weken vasthoudt terwijl de hittegolf al voorbij is. Vreselijk, vind ik dan.
Hier gewoon de hele dag herfstig koud geweest.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt.. in korte tijd 2-3 graden erbij.
0.8 graden idd. Wat vooral door het eerste gedeelte van de maand komt.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat het na dat begin nog maar 0.8 is is eigenlijk al behoorlijk triest. Net als afgelopen zomer.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
0.8 graden idd. Wat vooral door het eerste gedeelte van de maand komt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |