Lach er maar om. Gelukkig krijgen we voorlopig geen premier met een strafblad.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, boehoe, met welke consequentie? Schijnbaar heeft hij geen VOG nodig om premier te worden.
Links wil rechts de mond snoeren, rechts wil links de mond snoeren. Aangiftes over en weer. Poeh, het zal me wat. Zolang de handhavende en rechterlijke macht zich niet naar 1 kant schaart is er niets aan het handje.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:01 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Lieve help! Hoe idioot wil je het hebben? Het is Geert Wilders die Frans Timmermans de mond wil snoeren!
Links wil rechts helemaal niet de mond snoeren. Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Links wil rechts de mond snoeren, rechts wil links de mond snoeren. Aangiftes over en weer. Poeh, het zal me wat. Zolang de handhavende en rechterlijke macht zich niet naar 1 kant schaart is er niets aan het handje.
Carry on.
Zeg ik van niet, dan??? Kun je eigenlijk wel begrijpend lezen?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:01 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Lieve help! Hoe idioot wil je het hebben? Het is Geert Wilders die Frans Timmermans de mond wil snoeren!
Iemand met alle middelen uit het torentje willen houden, is niet de mond snoeren? Timmermans wil niet dat Wilders aan de macht komt. Dat is precies wel 'de mond snoeren'. Wilders moet weg, wat Timmermans betreft.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:11 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Links wil rechts helemaal niet de mond snoeren. Hoe kom je daar nou weer bij?
Dat zeg ik helemaal niet! Ik zeg dat Geert Wilders dat doet!quote:Op woensdag 24 april 2024 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeg ik van niet, dan??? Kun je eigenlijk wel begrijpend lezen?
Geert Wilders snoert Timmermans de mond, door aangifte te doen tegen een opmerking die als bedreigend kan overkomen. Dat mag.
Frans Timmermans reageert hier op door te zeggen dat hij volledig achter zijn woorden staat. Dat mag ook.
Dat is allemaal politiek. Ik zeg nergens dat iemand niet mag reageren en toch blijf jij beweren dat ik dat wel zeg!
Frans Timmermans heeft allang duidelijk gemaakt dat het louter parlementaire middelen zijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Iemand met alle middelen uit het torentje willen houden, is niet de mond snoeren? Timmermans wil niet dat Wilders aan de macht komt. Dat is precies wel 'de mond snoeren'. Wilders moet weg, wat Timmermans betreft.
En terecht, Timmermans is gewoon niet goed in z'n bovenkamer. Dat men uberhaupt op die engnek stemt is mij echt een raadsel.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:17 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Frans Timmermans heeft allang duidelijk gemaakt dat het louter parlementaire middelen zijn.
Toch zet Geert Wilders de aangifte door.
Het is duidelijk dat hij de grootste oppositiepartij wil elimineren.
De afgrond van 14 jaar rechtse politiek? Die afgrond bedoel je?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En terecht, Timmermans is gewoon niet goed in z'n bovenkamer. Dat men uberhaupt op die engnek stemt is mij echt een raadsel.
Het enige wat die gaat veroorzaken als die aan de macht komt is dat Nederland nog verder naar de afgrond geholpen gaat worden.
Meerdere 'gedoog' constructies met de VVD,D666,GL,PvdA rechts noemenquote:Op woensdag 24 april 2024 11:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De afgrond van 14 jaar rechtse politiek? Die afgrond bedoel je?
Met generaliseren kun je nooit een fatsoenlijke discussie voeren.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Weet je, ik vind het eigenlijk heel zielig dat mensen het overlijden van iemands moeder er bij halen om iemand de grond in te trappen. Maar goed, links is nu eenmaal gevoelloos, dat blijkt maar weer.
?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meerdere 'gedoog' constructies met de VVD,D666,GL,PvdA rechts noemen
Hij zei D666. Even lachen met z'n allen, mensen.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meerdere 'gedoog' constructies met de VVD,D666,GL,PvdA rechts noemen
Het is de schuld van links!quote:Op woensdag 24 april 2024 11:24 schreef archito het volgende:
[..]
Met generaliseren kun je nooit een fatsoenlijke discussie voeren.
'Links is nu eenmaal gevoelloos' is daar een goed voorbeeld van. Geeft vooral aan dat je niet in staat bent objectief te oordelen over het handelen van een individu maar in hokjes denkt vanuit je eigen (waarschijnlijk rechtse?) perspectief. Generaliseren is de voedingsbodem voor discriminatie.
Beleid de afgelopen 14jaar (aanhoudend waar je zelf mee kwam) was voor anti-Nederlanders en schijt hebben aan eigen bevolking. Iets wat met een Timmermans aan de macht gewoon op de zelfde manier verdergaan is.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
?
1 keer met PVV als gedoogsteun, 1 keer PvdA (geen gedoogsteun) en 1 keer d66 in overduidelijk rechtse kabinetten ja
Geen idee waar jij GL vandaan haalt
Ja goed verhaal. Enorm objectieve onderbouwing ookquote:Op woensdag 24 april 2024 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beleid de afgelopen 14jaar (aanhoudend waar je zelf mee kwam) was voor anti-Nederlanders en schijt hebben aan eigen bevolking. Iets wat met een Timmermans aan de macht gewoon op de zelfde manier verdergaan is.
Dus verder naar de afgrond.
Helemaal zelf verzonnen?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beleid de afgelopen 14jaar (aanhoudend waar je zelf mee kwam) was voor anti-Nederlanders en schijt hebben aan eigen bevolking. Iets wat met een Timmermans aan de macht gewoon op de zelfde manier verdergaan is.
Mij lijkt je aandacht bij je moeder en familie houden belangrijker dan het GL-PvdA congres in de gaten te houden.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Want, omdat zijn moeder op sterven lag, zou hij juist Frans Timmermans moeten ontzien?
Sorry, die snap ik effe niet.
[..]
Zijn moeder is net overleden. Mag die man verdriet hebben? Kom op, zeg!!
Valt weinig te onderbouwen.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed verhaal. Enorm objectieve onderbouwing ook
Hebben asielzoekers bijna 2k aan energietoeslag gekregen?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Flink roepen met een niet onderbouwde mening zijn bij observeerbare populisten veel belangrijker als feitelijk constateringen wat je hier wederom mooi demonstreert.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt weinig te onderbouwen.
Beleid van de afgelopen 10-15jaar rechts noemen is en blijft gewoon lachwekkend
De kabinetten Balkende en Rutte waren links?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt weinig te onderbouwen.
Beleid van de afgelopen 10-15jaar rechts noemen is en blijft gewoon lachwekkend
Dat zou helemaal mooi wordenquote:Op woensdag 24 april 2024 11:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hebben asielzoekers bijna 2k aan energietoeslag gekregen?
Sluiten bejaardenhuizen, toegang WIA, Wajong en sociale werkplaatsen afknijpen. Nog een paar voorbeelden.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De kabinetten Balkende en Rutte waren links?
Zelfs Rutte 2 was erg rechts. Verbod op kraken, invoeren van het leenstelsel en de AOW naar 67.
Edit: Verhuurdersheffing voor woningcorporaties
Toen was er ook al gemor door mensen die zelfs hun eigen "Nederlanders" het niet gunden want zij kregen niksquote:
Superlinks volgens @S95Sedanquote:Op woensdag 24 april 2024 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sluiten bejaardenhuizen, toegang WIA, Wajong en sociale werkplaatsen afknijpen. Nog een paar voorbeelden.
De Balkenende kabinetten waren inderdaad zeer rechts.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zelfs Rutte 2 was erg rechts. Verbod op kraken, invoeren van het leenstelsel en de AOW naar 67.
Verhuurdersheffing is ook een goed voorbeeld. Dat is weliswaar een extra belasting, maar het was een rechtse keuze om die extra opbrengsten weg te halen bij woningcorporaties (wat in beginsel al een 'linkse' uitvinding is).quote:Op woensdag 24 april 2024 11:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Edit: Verhuurdersheffing voor woningcorporaties
Okay, dus je hebt het niet over dat het van de rechtse kiezer niet mag, maar van Geert Wilders niet. Volgens jou.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:53 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nogmaals, Geert Wilders blijft maar Twitteren en doet belachelijke aangiftes om de oppositie de mond te snoeren en daar mag niet op gereageerd worden?
Dit was Rutte1.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:57 schreef Beathoven het volgende:
De Balkenende kabinetten waren inderdaad zeer rechts.
De vleugeltermen toen:
* Nederland krijgt weer een kabinet waar rechts Nederland zijn vingers bij kan aflikken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |