Flink roepen met een niet onderbouwde mening zijn bij observeerbare populisten veel belangrijker als feitelijk constateringen wat je hier wederom mooi demonstreert.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt weinig te onderbouwen.
Beleid van de afgelopen 10-15jaar rechts noemen is en blijft gewoon lachwekkend
De kabinetten Balkende en Rutte waren links?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi wordenquote:Op woensdag 24 april 2024 11:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hebben asielzoekers bijna 2k aan energietoeslag gekregen?
Sluiten bejaardenhuizen, toegang WIA, Wajong en sociale werkplaatsen afknijpen. Nog een paar voorbeelden.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De kabinetten Balkende en Rutte waren links?
Zelfs Rutte 2 was erg rechts. Verbod op kraken, invoeren van het leenstelsel en de AOW naar 67.
Edit: Verhuurdersheffing voor woningcorporaties
Toen was er ook al gemor door mensen die zelfs hun eigen "Nederlanders" het niet gunden want zij kregen niksquote:
Superlinks volgens @S95Sedanquote:Op woensdag 24 april 2024 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sluiten bejaardenhuizen, toegang WIA, Wajong en sociale werkplaatsen afknijpen. Nog een paar voorbeelden.
De Balkenende kabinetten waren inderdaad zeer rechts.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zelfs Rutte 2 was erg rechts. Verbod op kraken, invoeren van het leenstelsel en de AOW naar 67.
Verhuurdersheffing is ook een goed voorbeeld. Dat is weliswaar een extra belasting, maar het was een rechtse keuze om die extra opbrengsten weg te halen bij woningcorporaties (wat in beginsel al een 'linkse' uitvinding is).quote:Op woensdag 24 april 2024 11:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Edit: Verhuurdersheffing voor woningcorporaties
Okay, dus je hebt het niet over dat het van de rechtse kiezer niet mag, maar van Geert Wilders niet. Volgens jou.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:53 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nogmaals, Geert Wilders blijft maar Twitteren en doet belachelijke aangiftes om de oppositie de mond te snoeren en daar mag niet op gereageerd worden?
Dit was Rutte1.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:57 schreef Beathoven het volgende:
De Balkenende kabinetten waren inderdaad zeer rechts.
De vleugeltermen toen:
* Nederland krijgt weer een kabinet waar rechts Nederland zijn vingers bij kan aflikken.
Lekker selectief en verkeerd gequote. Je skipt de eerste zin. "Mijn instrumenten zijn politiek en parlementair en die zal ik inzetten want ik vind Wilders slecht nieuws voor Nederland".quote:Op woensdag 24 april 2024 12:22 schreef Za het volgende:
Het volk heeft gesproken, maar:
Timmermans: "Wilders is slechts nieuws voor Nederland" "Ik zie het als mijn taak om te proberen te voorkomen dat hij aan de macht komt" " ik ga hier mee door, sterker nog ik vind dat het mijn plicht is om te trachten te voorkomen dat deze man op de een of andere manier de macht krijgt in Nederland"
[ x ]
Politici hebben een voorbeeldfunctie, maar ondanks dat letten zij niet op hun woorden. Blijkt wel uit de opmerking van Timmermans dat Wilders moet gaan werken, zodat Timmermans zelf ook kan gaan werken.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:22 schreef Za het volgende:
Timmermans: "Wilders is slechts nieuws voor Nederland" "Ik zie het als mijn taak om te proberen te voorkomen dat hij aan de macht komt" " ik ga hier mee door, sterker nog ik vind dat het mijn plicht is om te trachten te voorkomen dat deze man op de een of andere manier de macht krijgt in Nederland"
[ x ]
quote:Op woensdag 24 april 2024 11:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Edit: Verhuurdersheffing voor woningcorporaties en de publieke sector uitkleden waardoor bijv gemeentes als een bedrijf zijn gaan werken omdat ze te weinig geld kregen voor meer taken zoals bijv jeugdzorg
Doet er allemaal niet toe, het enige wat volgens deze figuren bepaalt of iets rechts of links is, is hoeveel enge buitenlanders ons land binnenkomen.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sluiten bejaardenhuizen, toegang WIA, Wajong en sociale werkplaatsen afknijpen. Nog een paar voorbeelden.
Het volk is 37 zetels?quote:Op woensdag 24 april 2024 12:22 schreef Za het volgende:
[ x ]
Durf er wel om te wedden dat zowel jij als "Duider" geen moment moeilijk hadden gedaan over de speech van Timmermans als Wilders er niet hysterisch over was gaan doen.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:22 schreef Za het volgende:
[ x ]
Daarvoor moet je ook bij rechts zijn, want verreweg de meeste buitenlanders komen hier door arbeidsmigratie.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
[..]
Doet er allemaal niet toe, het enige wat volgens deze figuren bepaalt of iets rechts of links is, is hoeveel enge buitenlanders ons land binnenkomen.
Je bent wel heel vaak aan het overdrijven. Het ene hoeft niet meteen het andere te betekenen.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Iemand met alle middelen uit het torentje willen houden, is niet de mond snoeren? Timmermans wil niet dat Wilders aan de macht komt. Dat is precies wel 'de mond snoeren'. Wilders moet weg, wat Timmermans betreft.
Triest dat je selectief quoot. Dit is precies wat er mis is met huidige berichtgevingen. Allemaal lekker soundbites zoeken en die knippen zodat je lekker kan scoren.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:22 schreef Za het volgende:
[ x ]
Ok, boomerquote:Op woensdag 24 april 2024 11:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarbij deze schreeuwende rechtse populisten na 4 jaar regeren en geen afname van de instroom alsnog de kleine en niet verantwoordelijke linkse partijen de schuld blijven geven. Maar goed het opgehitste volk door deze doorzichtige propaganda blijft erin trappen zoals we hier ook weer veel van die users zien die deze talking points maar blijven herhalen.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
[..]
Doet er allemaal niet toe, het enige wat volgens deze figuren bepaalt of iets rechts of links is, is hoeveel enge buitenlanders ons land binnenkomen.
Het zijn gewoonweg fascisten. Asielzoekers moeten lijden omdat zij lijden.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarbij deze schreeuwende rechtse populisten na 4 jaar regeren en geen afname van de instroom alsnog de kleine en niet verantwoordelijke linkse partijen de schuld blijven geven. Maar goed het opgehitste volk door deze doorzichtige propaganda blijft erin trappen zoals we hier ook weer veel van die users zien die deze talking points maar blijven herhalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |