abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 mei 2024 @ 16:57:01 #101
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213467082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het een wedstrijd is en zo. Alleen ik vind het echt lullig hoe ze tegen dat nieuwe stel doen...
Aan de andere kant, het nieuwe stel heeft ook een flink klusbudget. Daar zouden ze het weghalen van de schoorsteen misschien ook van kunnen betalen.
pi_213471016
Anouk... wat is ze onaardig naar Jaïr
  donderdag 9 mei 2024 @ 12:51:33 #103
3542 Gia
User under construction
pi_213478879
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 05:44 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Zitten ze volgens mij wel, maandag waren ze toch ook gelijk al bij de VvE vergadering. Maar als je wat wilt uit het VvE deel, zul je moeten overleggen met de rest van de VvE.

Wel raar dat er geen VvE potje beschikbaar is gesteld, moet het trappenhuis straks ook vanuit het budget van de deelnemers zelf?
Dan gaan Tim en Anne de kosten van de schoorsteen toch verrekenen!

Echt zo egoistisch dat de anderen daar niet aan mee wilden betalen. Vind Anouk het ergst. Alles wat fout gaat, is de schuld van Jair. Maf mens!!
pi_213478890
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Echt zo egoistisch dat de anderen daar niet aan mee wilden betalen. Vind Anouk het ergst. Alles wat fout gaat, is de schuld van Jair. Maf mens!!
Die Anouk gaat te keer als een verwend nest. Dat Jaïr dat pikt..!

Ben benieuwd of die relatie stand gaat houden. Denk dat die vlam wel dooft tijden of na het programma.

Verschrikkelijke vrouw
  donderdag 9 mei 2024 @ 12:58:10 #105
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213478902
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat was toen het nog niet bekend was hoeveel dat zou gaan kosten. Het blijkt maar 80 euro per stel te zijn.
pi_213478920
De schoorsteen staat op de schouw. Eerder moest er van boven naar beneden gesloopt worden zodat een schouw altijd ergens op steunde. Maar nu steunt de schouw van Anne en Tim toch ook nergens op? En die vangt nu al het gewicht van de schoorsteen op. Dat pleit er al voor dat de schoorsteen al eerder afgebroken had moeten worden, toch?

En hoe lang blijven Sanne en Daniël nog? Ze lopen dramatisch achter, zeuren alleen, zijn totaal niet realistisch en ze zijn meer bezig met hun dochter dan de verbouwing. Waarom doe je dan mee?
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_213478931
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:02 schreef d.k. het volgende:
De schoorsteen staat op de schouw. Eerder moest er van boven naar beneden gesloopt worden zodat een schouw altijd ergens op steunde. Maar nu steunt de schouw van Anne en Tim toch ook nergens op? En die vangt nu al het gewicht van de schoorsteen op. Dat pleit er al voor dat de schoorsteen al eerder afgebroken had moeten worden, toch?

En hoe lang blijven Sanne en Daniël nog? Ze lopen dramatisch achter, zeuren alleen, zijn totaal niet realistisch en ze zijn meer bezig met hun dochter dan de verbouwing. Waarom doe je dan mee?
Helemaal met je eens. Dat verhaal van de schoorstenen begrijp ik ook niet helemaal...

Sanne en Daniël... Die hebben het missen van hun kind enorm onderschat. Ik neem aan dat ze de hotelkosten ook moeten neerleggen van het budget? Dat is met eten geloof ik wel zo
pi_213479044
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die Anouk gaat te keer als een verwend nest. Dat Jaïr dat pikt..!

Ben benieuwd of die relatie stand gaat houden. Denk dat die vlam wel dooft tijden of na het programma.

Verschrikkelijke vrouw
Maar wel stom staan giebelen toen ze dat tafeltje verklootte :') Wat er trouwens leuk uit zag en ze best hadden kunnen winnen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_213479136
Ik snap niet dat ze niet vantevoren wat geregeld hebben voor dat kind. Als je geen support om je heen hebt die dat voor 5 weken kunnen doen, dan moet je gewoon niet meedoen. Maar ik denk dat Sanne ook wil stoppen. Dat hotel lijkt me een idee van de productie. Hoop echt dat ze nog een ander stel kunnen laten invliegen om het over te nemen. Is in eerdere jaren ook wel gebeurd, onvrijwillig zelfs geloof ik

Ik vond Anouk eerst wel grappig maar ik word er nu echt heel ongemakkelijk van. Vind het eigenlijk randje emotional abuse
  donderdag 9 mei 2024 @ 13:45:57 #110
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213479181
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:38 schreef Cosima het volgende:
Ik snap niet dat ze niet vantevoren wat geregeld hebben voor dat kind. Als je geen support om je heen hebt die dat voor 5 weken kunnen doen, dan moet je gewoon niet meedoen. Maar ik denk dat Sanne ook wil stoppen. Dat hotel lijkt me een idee van de productie. Hoop echt dat ze nog een ander stel kunnen laten invliegen om het over te nemen. Is in eerdere jaren ook wel gebeurd, onvrijwillig zelfs geloof ik

Ik vond Anouk eerst wel grappig maar ik word er nu echt heel ongemakkelijk van. Vind het eigenlijk randje emotional abuse
Dat nieuwe stel zou het niet redden; de slaapkamer is nog lang niet af en de woonkamer stelt nog weinig voor. En binnenkort daar de oplevering al van.
  donderdag 9 mei 2024 @ 14:09:49 #111
3542 Gia
User under construction
pi_213479375
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat was toen het nog niet bekend was hoeveel dat zou gaan kosten. Het blijkt maar 80 euro per stel te zijn.
"Oh, maar 400 euro, dan kunnen ze dat best zelf betalen!!"
  donderdag 9 mei 2024 @ 14:17:55 #112
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213479430
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:09 schreef Gia het volgende:

[..]
"Oh, maar 400 euro, dan kunnen ze dat best zelf betalen!!"
Dat is toch ook zo? Ze hebben allemaal duizenden euro’s budget! Wat is dan 80 euro?
  donderdag 9 mei 2024 @ 14:19:37 #113
3542 Gia
User under construction
pi_213479442
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat is toch ook zo? Ze hebben allemaal duizenden euro’s budget! Wat is dan 80 euro?
Maar....het is aan de buitenkant, dus valt dat onder de VvE!
Straks moet de gevel opnieuw gevoegd worden. Hoeft dit stel dan niet mee te betalen, omdat zij geen gevel hebben?
pi_213479521
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Straks moet de gevel opnieuw gevoegd worden. Hoeft dit stel dan niet mee te betalen, omdat zij geen gevel hebben?
Ik snap dat ook niet. Ze wilden allemaal de haard weg hebben. Dan moet de schoorsteen ook weg, en dat is een gezamelijk object wat de kosten ook zijn. Kan me voostellen dat het nu een principe kwestie gaat worden voor dat nieuwe stel. Ik zou als ik hun was ook een dealtje gemaakt hebben met de onderburen wat betreft touw en blok. De huur van dat ding splitten zodat je niet 5 trappen op en af hoeft met al dat puin. De draagbalk daarvoor hangt immers in hun appartement ;)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_213479545
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik snap dat ook niet. Ze wilden allemaal de haard weg hebben. Dan moet de schoorsteen ook weg, en dat is een gezamelijk object wat de kosten ook zijn. Kan me voostellen dat het nu een principe kwestie gaat worden voor dat nieuwe stel. Ik zou als ik hun was ook een dealtje gemaakt hebben met de onderburen wat betreft touw en blok. De huur van dat ding splitten zodat je niet 5 trappen op en af hoeft met al dat puin. De draagbalk daarvoor hangt immers in hun appartement ;)
Dat zouden normale buren doen, die samen moeten leven. Deze mensen moeten tegen elkaar strijden
  donderdag 9 mei 2024 @ 14:44:16 #116
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213479694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Jeroen zei gisteren dat de schoorsteen voor de VvE was. Het trappenhuis idem dito. Het voegwerk waarschijnlijk ook. Als ik in een VvE zit en er is lekkage bij mijn buren die ook in de VvE zitten, moet ik toch meebetalen?
pi_213480100
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Jeroen zei gisteren dat de schoorsteen voor de VvE was. Het trappenhuis idem dito. Het voegwerk waarschijnlijk ook. Als ik in een VvE zit en er is lekkage bij mijn buren die ook in de VvE zitten, moet ik toch meebetalen?
Als de lekkage bv van het dak komt wel.
pi_213480232
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat nieuwe stel zou het niet redden; de slaapkamer is nog lang niet af en de woonkamer stelt nog weinig voor. En binnenkort daar de oplevering al van.
Maar ja dat is voor het huidige stel toch ook zo? En daarvan weet je zeker dat het nooit gaat lukken, niks aan. Zijn vast wel twee aanpakkers die het willen proberen. Misschien dat productie hen een klusjesman kan aanbieden om het iets eerlijker te maken.
pi_213481043
Ojee, dat gepruts met die mozieken. Bijna niemand houdt van kunst (best triest wel) en dan zie je ineens Jessica klodderen op een doek (huh, heeft ze daar tijd voor, ook al heel raar), niks mis met kunst schilderen, maar dit zag er ineens zo raar in beeld uit. Enfin zij zijn mijn favorieten nog steeds. Omdat zij als enigen nog die mooie suitedeuren behouden.
  Moderator donderdag 9 mei 2024 @ 16:56:13 #120
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213481262
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 15:29 schreef Cosima het volgende:

[..]
Maar ja dat is voor het huidige stel toch ook zo? En daarvan weet je zeker dat het nooit gaat lukken, niks aan. Zijn vast wel twee aanpakkers die het willen proberen. Misschien dat productie hen een klusjesman kan aanbieden om het iets eerlijker te maken.
Ja en volgens mij is er aan het einde vaak ook nog wel een inhaalweek oid toch?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_213487365
Weer een kromme-tenen-aflevering

Sanne laat je vent werken!

Die voorman (Jeroen heet hij toch) vind ik wel een fijne mam

Die Hans lijkt handig. Alleen stelt geen prioriteiten met Al zijn schroefjes en dingetjes... werkt hard, maar niet door

Van dat nieuwe stel, vooral die Anne, weet niet of ik haar nou leuk of irritant vind. Ze staat op die grens
pi_213487451
Och arme... dat plafond eruit :o
Zal die zeurvrouw fijn vinden en reageren

Wel onhandig om zulke dingen op de gok te doen
Niet technisch genoeg voor dit programma
pi_213487612
Of die hap uit het budget van 7000¤ is wel erg pittig
  donderdag 9 mei 2024 @ 22:29:42 #124
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213488787
Het was weer smullen. Het plafond van de begane grond moet eruit, hoe moet dat verder. Misschien worden Daniël en Sanne wel gewisseld. Die woonkamer krijgen ze never nooit af op tijd.
Leuke vent die Jeroen. Kent iemand Theo nog, de aannemer uit de voorgaande seizoenen?
pi_213489195
Krijg toch een beetje medelijden met Daniel, hij keek zo beteuterd. Die man werkt zich uit de naad (alleen op de verkeerde manier), och heden toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')