Hij had Letland moeten zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:53 schreef Zigsky het volgende:
Wat een mensen bij elkaar. Ik word hier zo vrolijk van.
En stem op Malta en San Marino, lollll.
Moet hij wel eerst de halve finale doorkomenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:56 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Denk dat Dons wel veel jury liefde gaat krijgen.
Mijn stem heeft hij.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet hij wel eerst de halve finale doorkomen
Wat zei hij dat grappig he hahaha. 'Voor ik het wist was dat de volgende ochtend in 46 talen vertaald joh'.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:58 schreef Dave het volgende:
En hartig woordje gesproken over de maanlanding-metafoor
Ik had niet per se zeker verwacht dat Appie en Stuntkabouter op het podium zouden staan. Dus ik vond dit best wel een leuke bevestiging!quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:06 schreef nik4ever het volgende:
Maar euhm het enige echte nieuws was ook te verwachten; Appie en Stuntkabouter mee.
Dat het een fun en gevoelig zou worden wisten we allemaal al haha![]()
Maar op zich leuk om te horen wie hun inspiratie is geweest voor de Malmö![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zei hij dat grappig he hahaha. 'Voor ik het wist was dat de volgende ochtend in 46 talen vertaald joh'.En daarna dat hij alleen dit gesprek al een week had voorbereid. Hahaha.
Ik vond het hem superleuk doen.
Twan kijkt mee hč, die zal dat zeker aansturen als het de verkeerde kant op gaat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef drxanax het volgende:
Als het maar georganiseerde chaos wordt. Met choreo. Van de ene kant ben ik enthousiast en van de andere kant houd ik mijn harts vast. Hoop dat ze beseffen dat het geen live-show is maar een tv-optreden.
How times have changed, tig jaren terug was Appie nog een slungeligge gast die door Paul de Leeuw ieder weekend werd 'misbruikt'quote:
Live bevalling tijdens het optredenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:54 schreef Dave het volgende:
“We zijn er al bijna 9 maanden mee bezig”
Euro-baby?
Als het niet georganiseerd was waren ze er niet al negen maanden elke dag mee bezig toch. Dan roep je 'we zien wel, ren maar een beetje heen en weer'. Dat hoef je niet te trainen en oefenen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef drxanax het volgende:
Als het maar georganiseerde chaos wordt. Met choreo. Van de ene kant ben ik enthousiast en van de andere kant houd ik mijn harts vast. Hoop dat ze beseffen dat het geen live-show is maar een tv-optreden.
"Het acht uur journaal met Annechien Steenhuizen".quote:
Met die doodserieuze blik van haarquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"Het acht uur journaal met Annechien Steenhuizen".
"Dames en heren, goedenavond. Joost Klein treedt op in Malmö met (checks notes) Stuntkabouter".
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
"Het acht uur journaal met Annechien Steenhuizen".
"Dames en heren, goedenavond. Joost Klein treedt op in Malmö met (checks notes) Stuntkabouter".
Een beetje zoals de 3J'squote:Op dinsdag 23 april 2024 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het niet georganiseerd was waren ze er niet al negen maanden elke dag mee bezig toch. Dan roep je 'we zien wel, ren maar een beetje heen en weer'. Dat hoef je niet te trainen en oefenen.
Ik geloof best dat ze in totaal negen maanden bezig zijn met Eurovision. Eerst kwam het schrijven van een goed lied.In december kwam de selectie. En vanaf dat moment zijn ze moeten gaan nadenken over staging.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het niet georganiseerd was waren ze er niet al negen maanden elke dag mee bezig toch. Dan roep je 'we zien wel, ren maar een beetje heen en weer'. Dat hoef je niet te trainen en oefenen.
Ik zie deze groep er wel voor aan om al lang over de staging te hebben nagedacht toen ze het lied inleverden bij de commissie.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:51 schreef drxanax het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze in totaal negen maanden bezig zijn met Eurovision. Eerst kwam het schrijven van een goed lied.In december kwam de selectie. En vanaf dat moment zijn ze moeten gaan nadenken over staging.
Ik hoop toch ook nog dat er twee danseressen meegaan.
#Trusttheproces
Er gaat waarschijnlijk wel gedanst worden jaquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:09 schreef Greys het volgende:
Indysteps is degene van het 'tiktokdansje' inderdaad. Maar met drie choreografen in het team komt het vast goed op het podium straks.
Hier spreekt uw voorzitter van de AOCquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:30 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je 9 maanden traint voor alleen maar 3 minuten chaos.
Het wordt zo gaaf, jongens. Ik voel het gewoon.![]()
![]()
Als hij zelf ook het podium op wil dan mag hij nog 5 personen meenemen het podium op want totaal 6. Blijven er nu nog 3 over!quote:
Jaaaa.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier spreekt uw voorzitter van de AOC![]()
WIJ ZIJN GROEHOEEEEN [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
Moet nog steeds lachen om Gover z'n stemadvies, Malta en San Marino. Die inderdaad allebei in onze semi zitten.
wie weet , Zweden zijn niet zo preutsquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:31 schreef superniger het volgende:
Joost gaat een Siswet act doen met kabouter?
Sesamstraat geeft advies ? oh wacht das Groverquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
Moet nog steeds lachen om Gover z'n stemadvies, Malta en San Marino. Die inderdaad allebei in onze semi zitten.
Strategisch stemmen. Wat de Italiaanse jury kan, dat kunnen wij ookquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
Ja mooi hč. Met z'n grijns.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Strategisch stemmen. Wat de Italiaanse jury kan, dat kunnen wij ook
Ja, ik heb hetzelfde. Ik weet echt niet wat hier uit gaat rollen. Maar als ze hier al zo lang mee bezig zijn, en met de kennis binnen het Avrotros team, dan moet er ook goed nagedacht zijn over hoe je dit lied vertaalt naar de kijker thuis.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef drxanax het volgende:
Of een handvol modellen met muziekinstrumentenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:57 schreef Momo het volgende:
Benieuwd of iets als Lowlands gaan zien, met al zijn maten op het podium. Vertrouwder dan aantal ingehuurde dansers.
Daar zijn ze nu nog mee bezig, zonder succesquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:51 schreef drxanax het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze in totaal negen maanden bezig zijn met Eurovision. Eerst kwam het schrijven van een goed lied
Geen rouwlapjes, niet tegen een blote rug aankijken en geen lampjespakkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:09 schreef Greys het volgende:
Indysteps is degene van het 'tiktokdansje' inderdaad. Maar met drie choreografen in het team komt het vast goed op het podium straks.
vind jij... Jouw mening is jouw mening, NIET een feit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu nog mee bezig, zonder succes
Geen luipaardjasquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Geen rouwlapjes, niet tegen een blote rug aankijken en geen lampjespakken
Bedankt voor de verduidelijkingquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:52 schreef nik4ever het volgende:
[..]
vind jij... Jouw mening is jouw mening, NIET een feit.
Hmz, dus misschien 2 hakkers en de andere...?quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:21 schreef Greys het volgende:
Als hij zelf ook het podium op wil dan mag hij nog 5 personen meenemen het podium op want totaal 6. Blijven er nu nog 3 over!
Nu op 6quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:36 schreef Fred_B het volgende:
Gover slaagt er inderdaad wel in om een soort aanzwellende hype te creėren met zijn opmerkingen. Nederland heeft nog niet zo hoog gestaan op Betfair:
1. Zwitserland 3,33
2. Kroatiė 4,80
3. Nederland 6,20
4. Italiė 8,90
5. Oekraļne 19
6. Frankrijk 22
7. Israėl 42
8. Ierland 53 (lol)
9. Griekenland 55
10. Belgiė 100
Welk groter succes had hij kunnen halen dan meerdere weken op nummer 1 staan en Nederlands record breken op Spotify?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ik hoop eigenlijk wel dat de 3 Kpop danseressen meegaan. Ik vind het TikTok dansje mét de dames sterk en vrolijkmakend. Maar misschien is het wel net zo leuk of nog leuker met Joost & friendsquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:36 schreef Fred_B het volgende:
Gover slaagt er inderdaad wel in om een soort aanzwellende hype te creėren met zijn opmerkingen. Nederland heeft nog niet zo hoog gestaan op Betfair:
1. Zwitserland 3,33
2. Kroatiė 4,80
3. Nederland 6,20
4. Italiė 8,90
5. Oekraļne 19
6. Frankrijk 22
7. Israėl 42
8. Ierland 53 (lol)
9. Griekenland 55
10. Belgiė 100
Ja, dat was even slikken he, toen dat flutnummer van die verschrikkelijke Joost zo'n enorm succes werd.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik toch echt niet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:09 schreef Momo het volgende:
Ik zie nog veel mensen zeggen dat Kaarija ook mee gaat op het podium. Werd zelfs al eerder genoemd in het topic hier. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk toch? Want het is Joost zijn moment. En wordt het ook ineens Kaarija's moment, want die kennen de mensen van vorig jaar.
Ja ik bedoelde die lol bij Ierland.quote:
Oh dat begrijpen we best goed hoor en het klopt dat er nog weinig geld in de markt zit waarschijnlijk. Daarom sluit ik juist niet uit dat we hier getuige zijn van een Malta-achtige tactiek om met wat geld van de vriendenclub de odds naar boven te stuwenquote:Op dinsdag 23 april 2024 23:56 schreef RipCity het volgende:
Jongens met alle respect maar jullie begrijpen nog steeds niet hoe de markt werkt volgens mij.
Met 470 euro kan ik Joost nu de favoriet maken bij de bookmakers en z'n odds richting de 2.1 gooien. Dan worden jullie helemaal gek. Er zit nog totaal geen liquiditeit in de markt dus odds verschuivingen stellen niks voor. Tientje hier en daar en je kan 'm zo al een euro omlaag of omhoog schuiven. pas in loop volgende week komen de 'serieuze' bedragen en neemt de markt pas echt serieuze vorm aan. Elke verschuiving nu stelt echt niks voor.
Eigenlijk zit jij gewoon te spelen met de odds en kijken of het topic erop hapt?quote:Op woensdag 24 april 2024 00:02 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kost ook niet HEEL veel om Zwitserland te laten stijgen richting de 5. Effectiever om hype te pushen
Maar wat je daar kunt layen kun je weer kopen bij bookies, kost je dus veel minder. Dat is ook een manier om liquiditeit aan de markt te geven die je niet zo weergeeft.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:02 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kost ook niet HEEL veel om Zwitserland te laten stijgen richting de 5. Effectiever om hype te pushen
Dat kan, maar hetzelfde kun je natuurlijk zeggen over de odds van Kroatiė en Zwitserland.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat begrijpen we best goed hoor en het klopt dat er nog weinig geld in de markt zit waarschijnlijk. Daarom sluit ik juist niet uit dat we hier getuige zijn van een Malta-achtige tactiek om met wat geld van de vriendenclub de odds naar boven te stuwen
Ik denk niet dat Käärijä mee gaat het podium op voor de hele act maar wat ik wél echt grappig zou vinden is als Käärijä bv degene zou zijn die op het scherm of live alleen de zin WELKOM IN EUROPA JONGUH zou roepen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:09 schreef Momo het volgende:
Ik zie nog veel mensen zeggen dat Kaarija ook mee gaat op het podium. Werd zelfs al eerder genoemd in het topic hier. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk toch? Want het is Joost zijn moment. En wordt het ook ineens Kaarija's moment, want die kennen de mensen van vorig jaar.
Als dat de troef is, is dat wel erg incrowd... leuk voor de mensen die het allemaal intensief volgen, maar daar buiten vraag ik me af of het iemands stem zou krijgen.quote:Op woensdag 24 april 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Käärijä mee gaat het podium op voor de hele act maar wat ik wél echt grappig zou vinden is als Käärijä bv degene zou zijn die op het scherm of live alleen de zin WELKOM IN EUROPA JONGUH zou roepen.
Dat zou bv best nog eens De Troef kunnen zijn.
En/of wellicht bij hem in de greenroom zou zitten. (Dat dachten wij al een beetje na z'n antwoord in ons interview toen we vroegen wie daar zullen gaan zitten met hem "It's all about marketing baby" en dat was nog voordat we wisten dat hij naar Finland ging).
Maar misschien heeft Käärijä er ook verder wel niets mee te maken. Al zegt m'n gevoel nog steeds van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |