Dan neem je het wel iets te serieus.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:35 schreef Starflyer het volgende:
Omdat bijna niemand zijn keuzes prijs wil geven?
Omdat het allemaal niet zo spannend is. Na x keer zeggen dat je voor y en z bent gegaan is het leuke er wel van af, zo diepgaand is dit allemaal niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:35 schreef Starflyer het volgende:
Omdat bijna niemand zijn keuzes prijs wil geven?
Vooral Magnussen laat het afweten dus die staat bij mij op 1 om vervangen te worden.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:05 schreef Thornado het volgende:
Pfft...ik zit nog steeds met Haas. Ik doe het best aardig met plek 30, maar de Haas Magic is op zijn retour...wat nu?
waarom nu weer niet tot 12:29 net voor de 3e VT ?quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Emilia-Romagna.
Je hebt nog tot zaterdag 18 mei 2024 00:00 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Zelfde verhaal als altijd, door de altijd wisselende tijden staat ie op 0.00 totdat het aangepast is naar de juiste tijd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:59 schreef Sally het volgende:
mede-user @:chufi merkte op:
quote:
[..]
waarom nu weer niet tot 12:29 net voor de 3e VT ?
------------------------------
@:Pino112
(ook elders al een Mention geplaatst aan je![]()
)
Dat vermoeden had ik al!quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als altijd, door de altijd wisselende tijden staat ie op 0.00 totdat het aangepast is naar de juiste tijd.
Morgen stapt hij weer in een F1 wagenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:39 schreef Twieki het volgende:
Waarom is Bearman eigenlijk nog te koop? Hoort die niet rood gemarkeerd te zijn?
Maar hij rijdt geen GP.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Morgen stapt hij weer in een F1 wagen
quote:Op zondag 19 mei 2024 14:44 schreef D. het volgende:
Tussentijdse punten na de kwalificatie komen niet meer?
quote:Op zondag 19 mei 2024 14:44 schreef D. het volgende:
Da's het budget, ik vroeg naar de punten van de kwalificatie. Die zijn er meestal al op zaterdag.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan gaat de manager weer open en zul je je puntjes hebben om weer uit te mogen geven ...
Net als belegen ... geen garantie volgens mijquote:Op zondag 19 mei 2024 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Da's het budget, ik vroeg naar de punten van de kwalificatie. Die zijn er meestal al op zaterdag.
Neequote:Op zondag 19 mei 2024 14:44 schreef D. het volgende:
Het is pas definitief op maandagavond dus alles kan nog wijzigen, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Potentieel te vroeg met de Haassen under investigation.
Ja, jammer. Maar goed, iedereen heeft minimaal 2 dingen van Haas tegenwoordigquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:38 schreef potjecreme het volgende:
Nico Hulkenberg and Kevin Magnussen have been disqualified from qualifying for a technical infringement.
They will start the Monaco GP from the pit-lane.
Voor mij ook met 3 Haas onderdelen. En net Norris voor Piastri geruildquote:Op zondag 26 mei 2024 19:40 schreef tothierennietverder het volgende:
Dit gaat de boel wel een beetje opschudden lijkt me. Voor mij in ieder geval een mooi rampzalig weekend... 🤣
Als bijna iedereen 2 Haas-onderdelen heeft hebben de overige 2 onderdelen het verschil gemaaktquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:31 schreef Donderkonijn het volgende:
Hmm ik sta opeens in de top 100. (78ste) Hoe dat gebeurd is met Kmag en Hulk is me een raadsel.
Met een natte race zie ik die de finish niet halen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:44 schreef AmenhotepIV het volgende:
Volgens de radar wordt het een natte training.
Gokje op Stroll?
Doet het meestal goed in de regen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een natte race zie ik die de finish niet halen.
Qua pace wel, qua finishpercentage niet toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Doet het meestal goed in de regen.
5x gereden, 1x uitgevallen, 4x in de punten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua pace wel, qua finishpercentage niet toch?
Done!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:22 schreef potjecreme het volgende:
De Fia heeft gesproken! Puntjes kunnen uitgedeeld worden
Say what?quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Als je handig genoeg bent kun je het zo zien
I said:quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Als je han00dig genoeg bent kun je het zo zien
https://managers.fok.nl/f(...)t/desc/type/userteamquote:
Dat klopt niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
https://managers.fok.nl/f(...)t/desc/type/userteam
En dan kijken bij iemand die exact dezelfde punten heeft gehaald bij de kwali's en die het team niet heeft afgeschermd
Dan waren daar toevallig meerdere opties mogelijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat klopt niet.
Ik heb 249 punten gehaald in de kwali maar iemand anders met 249 punten heeft een hele andere samenstelling.
Better let as net.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:35 schreef chufi het volgende:
Wel een beetje veel te laat ... maar hij staat er .. had ik maar nog even gewacht ,... dan had ik mogelijk meer mogelijkheden gehad ..
Ik denk niet dat er iemand Colapinto gaat kiezen, maar ik laat me benieuwen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:35 schreef chufi het volgende:
Wel een beetje veel te laat ... maar hij staat er .. had ik maar nog even gewacht ,... dan had ik mogelijk meer mogelijkheden gehad ..
daar gaat het niet om ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand Colapinto gaat kiezen, maar ik laat me benieuwen.
Had er eerder bij gemogen ja, maar gaat niets veranderenquote:
Hij is wel goedkoop en had mogelijk andere combinaties mogelijk gemaakt voor de mensen wat lager in de standingsquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had er eerder bij gemogen ja, maar gaat niets veranderen
Ik denk dat niemand hem koopt; gewoon je verlies nemen van de punten die je door afwezigheid van Sargeant misloopt is de 'goedkoopste' optiequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is wel goedkoop en had mogelijk andere combinaties mogelijk gemaakt voor de mensen wat lager in de standings
Je kan sowieso niet wisselen nuquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:51 schreef Sally het volgende:
Ik denk dat ik niets gaat wisselen. Kan niet echt wat fatsoenlijks upgraden.
Ik zou dan van Albon naar iets beters kunnen (52,xx miljoen).
Oh ja, ik heb een dag overgeslagen vandaagquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan sowieso niet wisselen nu
Is wel vaker voorgekomen alleen later in het seizoen. We hebben mazzel dat McLaren relatief goedkoop is.quote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me net pas; ik heb (met enkele andere spelers die hetzelfde team hebben) de ultieme kwalificatie gehad. Mocht dat bij de race ook zo zijn dan hebben we de ultieme ronde achter de rug (Nee, ik ga er niet van uit, maar hopen mag, uiteraard). Is dat ooit in de geschiedenis van de F1 manager voorgekomen?
Juist daarom leek het mij dat het nog nooit voorgekomen was. Alles op 1 en 2 was nooit eerder betaalbaar dacht ik.quote:Op zondag 1 september 2024 11:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is wel vaker voorgekomen alleen later in het seizoen. We hebben mazzel dat McLaren relatief goedkoop is.
Volgens mij wel in 2014.quote:Op zondag 1 september 2024 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Juist daarom leek het mij dat het nog nooit voorgekomen was. Alles op 1 en 2 was nooit eerder betaalbaar dacht ik.
Lekker gejinxedquote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me net pas; ik heb (met enkele andere spelers die hetzelfde team hebben) de ultieme kwalificatie gehad. Mocht dat bij de race ook zo zijn dan hebben we de ultieme ronde achter de rug (Nee, ik ga er niet van uit, maar hopen mag, uiteraard). Is dat ooit in de geschiedenis van de F1 manager voorgekomen?
Ik ben dan ook niet ontevredenquote:Op zondag 1 september 2024 21:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alsnog een monsterscore. Zie nu pas dat je op 1 staat.
Ja, hij is weer actiefquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:59 schreef chufi het volgende:
Wordt Oliver Bearman nog in de verkoop gezet in de HAAS?
Tja dat heb je bij voetbal ook als een speler van Ajax naar Almere verhuist, bijvoorbeeld. Hij is gewoon van team gewisseldquote:
Had je het maar eerder moeten vragen.quote:
Ik hoef m niet te wisselenquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja dat heb je bij voetbal ook als een speler van Ajax naar Almere verhuist, bijvoorbeeld. Hij is gewoon van team gewisseld
[..]
Had je het maar eerder moeten vragen.
quote:De volgende ronde is de GP van Miami.
Systeem lijkt te denken dat we weer naar Miami gaan?quote:19. GP van Miami
Nog steeds...quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Systeem lijkt te denken dat we weer naar Miami gaan?
Volgende keer even taggen, dan is de kans groter dat we het zien.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Systeem lijkt te denken dat we weer naar Miami gaan?
Dit topic zit niet in jouw AT?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgende keer even taggen, dan is de kans groter dat we het zien.
Vreemde zaak.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:51 schreef chufi het volgende:
Dus Bearman doet nog steeds mee en Magnussen niet ? ?
@Pino112quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:51 schreef chufi het volgende:
Ik zag m net! Op tvquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:51 schreef chufi het volgende:
Als je nog in het stadia zit om een van de twee in je team te willen hebben, dan kan je beter ophouden met spelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:51 schreef chufi het volgende:
lama ...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:38 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als je nog in het stadia zit om een van de twee in je team te willen hebben, dan kan je beter ophouden met spelen.![]()
Een coureur terug zetten naar Magnussen om budget te hebben voor een veel betere 2e coureur dan dat je had...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:38 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als je nog in het stadia zit om een van de twee in je team te willen hebben, dan kan je beter ophouden met spelen.![]()
Ik ookquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:59 schreef potjecreme het volgende:
Blijft spannend aan de top. Baal er zelf van dat ik mijn Ferrari onderdeel heb gewisseld.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Meestal komt er niet veel goeds van Ferrari onderdelen in de manager maar deze race wel een Ferrari chassis en motor gekozen om de strategie wat te splitten. Dat is achteraf wel een goed idee geweest (als er geen straffen meer volgen, dat blijft na races altijd spannend).
Is er een punt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het is weer een F1 Gokker ipv F1 Manager dit weekend.
Een 1ste vrije training waar je niks aan hebt, dan een tweede vrije training die een bandentest is en voor de 3de training wordt de Gokker al weer gesloten.
Vast wintertijd dingetje.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:15 schreef D. het volgende:
Men kon wisselen tot 19:30u, maar volgens het tabje 'laatste updates' is er daarna nog gewisseld?
https://managers.fok.nl/f1/f1-2024
Bijna hetzelfde. Leclerc en Norris en twee keer Ferrari.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Sainz, wel Leclerc en Ferrari. Naast Norris en McLaren.
Lang weekend weg en PSM was zo te zien ook afwezig. Sorry! Ze staan er inquote:Op maandag 25 november 2024 20:04 schreef D. het volgende:
Nog geen punten (van kwali en van race), en nog geen budget.
Hopelijk is de crew in goede gezondheid
Oeps, einddatum van het seizoen stond op 1 december. Afgelopen jaren waren we in november al klaar namelijkquote:
eh...quote:Op zondag 1 december 2024 16:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oeps, einddatum van het seizoen stond op 1 december. Afgelopen jaren waren we in november al klaar namelijk
quote:Rondemelding
De ronde GP van Abu Dhabi is gesloten. De manager gaat weer open op maandag 9 december 2024 19:59 uur.
Kun je alvast je team voor volgend seizoen aanmakenquote:
Was je ca 46 minuten te laat met je team te wijzigen?quote:
Heel spannend inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:26 schreef potjecreme het volgende:
De laatste ronde met een spannende top 3 is het leuk als de kwalificatie tussentijds wordt verwerkt. @:pino112
Uiteindelijk als je eenmaal McLaren had dan was er niet zo heel veel meer om het aan uit te geven.quote:Op maandag 9 december 2024 16:53 schreef Questular het volgende:
51 Hatseflats F1 Questular 12315 661 ¤ 91.672.684,–
Volgende keer moet ik misschien ook echt iets met het budget doen.
Budget delen door 10.000 en deze punten (9167) optellen bij je totaal ofzo? Iedereen heeft namelijk budget over, dus dat is redelijk makkelijk te doen.quote:Op maandag 9 december 2024 16:53 schreef Questular het volgende:
Je hebt de kleine lettertjes niet gelezen geloof ikquote:Op maandag 9 december 2024 17:31 schreef Rnie het volgende:
41 - Oracle White Goat Racing - Rnie
Mijn overige budget van 92.554.253,– mag teruggestort worden door @:Danny
quote:Het niet gebruikte budget zal na het seizoen in rekening worden gebracht.
quote:Op maandag 9 december 2024 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt de kleine lettertjes niet gelezen geloof ik
[..]
Misschien was je dan wel lager geëindigd door verkeerde keuzesquote:Op maandag 9 december 2024 16:53 schreef Questular het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:43 schreef Sally het volgende:
* Sally blaast... 🌬️🌬️
*kuch*
Laagje stof al![]()
Zou leuk zijn maar ik denk niet dat zoiets er nu nog in te programmeren valt.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:21 schreef reteppd het volgende:
Het zou leuk zijn als je voor komend seizoen een motorleverancier kan kiezen. Dus kies je Honda, dan scoor je punten voor zowel RBR als RB. Uiteraard is Mercedes dan waarschijnlijk de best scorende leverancier, met 2 topteams en de meeste teams van alle leveranciers. Dus dat onderdeel moet wat duurder zijn aan het begin, of je zou de punten moeten delen door het aantal teams dat een motor gebruikt.
Het is een beetje nostalgisch. Volgens mij ging dat vroeger zo. (Ik weet niet of het bij FOK was of een ander managerspel.) Met vroeger bedoel ik in de tijd dat je ook nog de banden moest kiezen: Bridgestone of Michelin.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zou leuk zijn maar ik denk niet dat zoiets er nu nog in te programmeren valt.
Zoiets moet je eind van dit seizoen nog maar eens voorstellen, net voor de winterstop
Hoop dat er mooie keuzes in het begin gemaakt kunnen wordenquote:Op maandag 10 maart 2025 09:37 schreef Pino112 het volgende:
We zijn er mee bezig, in de loop van de dag!
Daar verderquote:Op maandag 10 maart 2025 11:04 schreef Pino112 het volgende:
F1 / FOK! F1-manager 2025 is van start! #1 Back Down Under!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |