Alles voor het "plaatje". Ik zie het vaker. Met zn allen op elkaar om maar in een stad of centrum te wonen. Is natuurlijk een egoïstische keuzequote:Op woensdag 1 mei 2024 19:02 schreef Mip1988 het volgende:
om niet dit moment aan te grijpen om een toekomstbestendige situatie te creëeren
Nouja, dat is ook gewoon kul natuurlijk. Ik vond het fantastisch in het centrum van een grote stad. Daar gebeurde tenminste wat. Had echt allerminst wat te maken met een perfect plaatje wat we na streefden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alles voor het "plaatje". Ik zie het vaker. Met zn allen op elkaar om maar in een stad of centrum te wonen. Is natuurlijk een egoïstische keuze
Vandaag pas deze aflevering terug gekekenquote:Op maandag 22 april 2024 15:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Een lekkere leefkeuken, een aparte thuiswerkplek, energiezuinig, en vooral onderhoudsarm want veel verder dan een muurtje schilderen komen Boy en Martijn niet. Ze verruilen graag hun Utrechtse huurappartement voor een koophuis in Deventer. "Ook een gezellige stad, alleen minder groot."
Toen ze elkaar leerden kennen, woonde Martijn al in Utrecht en ze werken allebei in het midden van het land. Beiden komen ze uit Twente en daar wonen hun familie en vrienden. Het is tijd voor een volgende stap in hun leven, met wie weet wel gezinsuitbreiding in de toekomst.
Ferdos en Marlou leerden elkaar twaalf jaar geleden kennen in een kroeg in Groningen. Twee jaar geleden zijn ze getrouwd, met de hoop dat Marlou daarna zwanger zou worden. Maar dat gaat niet vanzelf. Ze zijn in een intensief IVF-traject beland. Ze blijven hopen, maar proberen inmiddels ook aan het idee te wennen dat het niet gaat lukken. Dit heeft ook invloed op hun huizenzoektocht.quote:
Mooi verhaalquote:Op maandag 6 mei 2024 11:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ferdos en Marlou leerden elkaar twaalf jaar geleden kennen in een kroeg in Groningen. Twee jaar geleden zijn ze getrouwd, met de hoop dat Marlou daarna zwanger zou worden. Maar dat gaat niet vanzelf. Ze zijn in een intensief IVF-traject beland. Ze blijven hopen, maar proberen inmiddels ook aan het idee te wennen dat het niet gaat lukken. Dit heeft ook invloed op hun huizenzoektocht.
Heb je een fundalinkje van dat huidige huis?quote:Op maandag 6 mei 2024 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Haren als 2e keuze, maar dan niet blij als het Haren is.
Beter hadden ze eisen wat kleiner gehouden, dan zaten ze in de stad die ze liever hebben.
Verder wel een lief stel.![]()
Ik vind hun huidige huisje wel heel schattig.
(Waar de fiets in de woonkamer MoEt!!!! Maar op Funda een prima buitenruimte staat.)
Ik dacht al komt mij bekend voor… zelf in die zelfde wijk gewoond… raar dat ze niet een huis in Beijum hebben..quote:Op maandag 6 mei 2024 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Haren als 2e keuze, maar dan niet blij als het Haren is.
Beter hadden ze eisen wat kleiner gehouden, dan zaten ze in de stad die ze liever hebben.
Verder wel een lief stel.![]()
Ik vind hun huidige huisje wel heel schattig.
(Waar de fiets in de woonkamer moet!!!! En op Funda een prima buitenruimte staat.)
https://www.funda.nl/koop(...)11523-landstraat-20/quote:Op maandag 6 mei 2024 21:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je een fundalinkje van dat huidige huis?
Dat mag uiteraard. Maar het is niet heel vreemd dat mensen met een onvervulde (sterke) kinderwens daar erg mee bezig zijn. Hun leven staat volledig in het teken van het proberen te vervullen van die wens.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:43 schreef Mrmime het volgende:
Ik ben aan het terugkijken.
Mag ik zeggen dat ik een beetje moe word van het onderwerp baby en de tranen?
Ja.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ferdos komt heel lief en zachtaardig over
Zag ik nou maar 1 wasbak?quote:Op maandag 6 mei 2024 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Die lange wastafel in de badkamer. Lengte.
Martijn vindt dat ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |