quote:Op maandag 15 april 2024 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
En hier het "after"-filmpje: https://www.rtl.nl/wonen/(...)nder-kijken-avontuur
@Pisces29quote:Alethea kan nog steeds niet stoppen met lachen:
Die indruk heb ik niet.quote:Op maandag 15 april 2024 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft het jongste kind nu de grootste kinderkamer gekregen?
Helemaal mee eens! En daar kan ik aan toevoegen: leuke kinderen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke vrouw, mooie uitzending, prima huis
Alla Blind Gekocht stylequote:Op zondag 21 april 2024 19:01 schreef Mip1988 het volgende:
Voor het programma had het trouwens best interessant geweest als ze dat bouwval voor 2 ton op de kop hadden getikt en grof verbouwd
Doen zoveel mensen, niet iedereen heeft er problemen mee.quote:Op maandag 22 april 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
Elke dag twee uur reizen voor je werk, als je niet in de file komt. Veel plezier ermee.
Ik denk dat bijna iedereen er wél problemen mee heeft. Maar dat voor lief neemt als zijnde het gevolg van andere, belangrijkere, keuzes.quote:Op maandag 22 april 2024 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen zoveel mensen, niet iedereen heeft er problemen mee.
Er is een prima treinverbinding, dat scheelt.quote:Op maandag 22 april 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
Elke dag twee uur reizen voor je werk, als je niet in de file komt. Veel plezier ermee.
Dat scheelt waarschijnlijk nogal in prijs.quote:Op maandag 22 april 2024 20:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er is een prima treinverbinding, dat scheelt.
Ik snap dat ze weer aan de goeie kant van de IJssel willen wonen, maar persoonlijk had ik toch iets meer richting het westen gezocht als ik hun was.
Ik doe dit regelmatig van Deventer naar Utrecht, zeker rond Barneveld is het altijd raakquote:Op maandag 22 april 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
Dat zou Apeldoorn zijn, scheelt ook amper en is Apeldoorn. Dan heel lang amper iets, Biblebelt en dan Amersfoort dat ook rammend duur is.quote:Op maandag 22 april 2024 20:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er is een prima treinverbinding, dat scheelt.
Ik snap dat ze weer aan de goeie kant van de IJssel willen wonen, maar persoonlijk had ik toch iets meer richting het westen gezocht als ik hun was.
5 minuten fietsenquote:Op maandag 22 april 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
Ik rij 1x per week van oost twente naar leiden. Als je zelf je werktijden kan bepalen is het goed te doen zonder file. Maar een kinderopvang heeft dat niet en ook geen thuiswerken.quote:Op maandag 22 april 2024 20:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik doe dit regelmatig van Deventer naar Utrecht, zeker rond Barneveld is het altijd raak
Niet te vergeten dat de keuken naar de andere kant van het huis wordt verplaatst, dus een shitload aan leidingwerk verleggen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:32 schreef Szura het volgende:
Alsof je irl met 40k klaar bent als je oa de achterpui , de keuken en de badkamer gaat doen
Ik vind die groene tegeltjes in de douche mooi, maar de rest vd badkamer er niet bij passen. De messing kranen ook niet.quote:Op maandag 22 april 2024 21:51 schreef Szura het volgende:
Heb je dr weer met dr afzichtelijke Trump-kranen
Ze hebben er wel het maximale uitgehaaldquote:Op maandag 22 april 2024 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat een bizar kleine woonkamer (bank met tv) trouwens..
Ik mis een pleerolhouder in de badkamerquote:Op maandag 22 april 2024 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind die groene tegeltjes in de douche mooi, maar de rest vd badkamer er niet bij passen. De messing kranen ook niet.
En een "gunmetal" kraan in de keuken..
Dat ligt maar aan je prio'squote:Op maandag 22 april 2024 21:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze hebben er wel het maximale uitgehaald
quote:Op maandag 22 april 2024 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik mis een pleerolhouder in de badkamer
Woke seizoenquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:52 schreef Craptacular het volgende:
Opvallend dat er ineens allemaal "regenboog" stellen in zitten ...
Dat mag je niet zeggen op fokquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:52 schreef Craptacular het volgende:
Opvallend dat er ineens allemaal "regenboog" stellen in zitten ...
Toen wij een huis wilden laten bouwen en bij de bouwers in Rijssen langsgingen werd alles tot Barneveld beschouwd als "hun regio", omdat daar de files op de A1 richting randstad beginnen.quote:Op maandag 22 april 2024 20:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik doe dit regelmatig van Deventer naar Utrecht, zeker rond Barneveld is het altijd raak
Dat laatste zeker, ik ben net zo snel met trein en bus op mn werk in Utrecht als met de auto. Sneller als het dinsdag of donderdag is. Maar dat is meer centrum Deventer, dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen wij een huis wilden laten bouwen en bij de bouwers in Rijssen langsgingen werd alles tot Barneveld beschouwd als "hun regio", omdat daar de files op de A1 richting randstad beginnen.
Terug ook trouwens, van knooppunt Hoevelaken tot Barneveld is tegenwoordig ook bijna permanent drama, maar rond de spits gegarandeerd.
Deventer heeft overigens wel een prima treinverbinding met Utrecht.
Apeldoorn wil je niet wonen, joh!quote:Op maandag 22 april 2024 20:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat zou Apeldoorn zijn, scheelt ook amper en is Apeldoorn. Dan heel lang amper iets, Biblebelt en dan Amersfoort dat ook rammend duur is.
Deventer is gewoon een hele leuke stad
Nou is dit allemaal wel op 5-6km van de binnenstad, maar wel in lijn met wat ze willen.
Mwah, in Berg en Bos lijkt me geen straf hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:27 schreef DjVero het volgende:
[..]
Apeldoorn wil je niet wonen, joh!Wat een ongeorganiseerd ratjetoe lijkt die stad. Industrieel, commercieel, zakelijk, residentieel, alles staat door elkaar daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |