Ze is in september voor een concert in Nederland.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgend jaar maar een nummer met Tarja erin stemmen.
Radio 2 geeft geen fuck.
Volgens mij is dit wel een mooi moment om weg te schakelen inderdaadquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:25 schreef Tussle266 het volgende:
Dit was het wel zo'n beetje voor vandaag, hè?
Oef, net even gekeken maar dat valt inderdaad niet mee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:25 schreef Tussle266 het volgende:
Dit was het wel zo'n beetje voor vandaag, hè?
Sterker Nu Dan Ooit vind ik niet eens zo'n slecht nummerquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:52 schreef Tussle266 het volgende:
Ha fijn, dat maakt al die Nick en Thomas ellende van het afgelopen uur toch wel weer goed.
Ik weet dat allemaal eerlijk gezegd niet zo goed meer. Best wel de moeite waard om Nederlandse duo’s eens te ranken. Kijken of deze boven de middenmoot kunnen geraken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
x
[..]
Sterker Nu Dan Ooit vind ik niet eens zo'n slecht nummer
Beter dan dat nummer van Paul en Simon toen.
Ik ben al een tijdlang bezig alle Top 2000-noteringen ooit te rangschikken. Is echt een hels karwei. En veel wordt toch wel redelijke willekeur vanaf ~1500quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik weet dat allemaal eerlijk gezegd niet zo goed meer. Best wel de moeite waard om Nederlandse duo’s eens te ranken. Kijken of deze boven de middenmoot kunnen geraken.
Wel lekker om jezelf mee bezig te houden. Wel benieuwd hoeveel van de huidige 2000 de ‘cut’ halen in die rangschikking 😂quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdlang bezig alle Top 2000-noteringen ooit te rangschikken. Is echt een hels karwei. En veel wordt toch wel redelijke willekeur vanaf ~1500
Daar komen Nick en Thomas dus ook langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |