quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En je had er ook al 7?
Heb je geen bedbugs of iets anders wat prikt?
Zie je ze vliegenquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:43 schreef Lovely het volgende:
In dromen kunnen we soms de meest wonderlijke dingen ervaren, zoals vliegen. Hoewel de exacte betekenis van dromen en hun symboliek niet altijd eenduidig is, zijn er enkele interpretaties die vaak voorkomen:
1. **Vrijheid en ontsnapping**: Vliegen in een droom kan symbool staan voor vrijheid en ontsnapping. Het gevoel van gewichtloosheid en het kunnen bewegen zonder beperkingen kan een verlangen naar vrijheid weerspiegelen.
2. **Euforie**: Wanneer je vliegt in je droom, voel je vaak een gevoel van geluk en plezier. Dit komt doordat het vliegen zelf een gevoel van vrijheid geeft en het idee dat je alles aankunt ³.
3. **Verwerking van impulsen**: Dromen ontstaan tijdens de slaap, wanneer de hersenen sociale aanpassing op een lager pitje zetten. Hierdoor kun je toegang krijgen tot je onderbewuste. Dromen helpen bij het verwerken van impulsen en ervaringen van de dag. Ze kunnen boodschappen bevatten die je onderbewuste jou wil vertellen ¹.
4. **Nachtmerries**: Hoewel vliegen vaak positief wordt geïnterpreteerd, kunnen nachtmerries waarin je niet vooruitkomt tijdens het vliegen juist angst en onrust veroorzaken. Dit kan wijzen op een gevoel van machteloosheid of een situatie waarvoor je niet kunt wegrennen ¹.
Kortom, de betekenis van vliegen in dromen kan variëren, afhankelijk van de context en je persoonlijke associaties. Het is interessant om je eigen houding tegenover je dromen te onderzoeken en te ontdekken wat ze mogelijk voor jou betekenen. 🌙✨
jawel voor mij ook, want toen ze het eerste keer vertelde, was het al zie niet meer zitten en als ik zo hoor balblablaquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Feit blijft dat het behandelbaar is, dat zou voor mij een opluchting zijn
Hey Kissingbirdquote:
Hallo mevr Googlequote:Op dinsdag 23 april 2024 09:43 schreef Lovely het volgende:
In dromen kunnen we soms de meest wonderlijke dingen ervaren, zoals vliegen. Hoewel de exacte betekenis van dromen en hun symboliek niet altijd eenduidig is, zijn er enkele interpretaties die vaak voorkomen:
1. **Vrijheid en ontsnapping**: Vliegen in een droom kan symbool staan voor vrijheid en ontsnapping. Het gevoel van gewichtloosheid en het kunnen bewegen zonder beperkingen kan een verlangen naar vrijheid weerspiegelen.
2. **Euforie**: Wanneer je vliegt in je droom, voel je vaak een gevoel van geluk en plezier. Dit komt doordat het vliegen zelf een gevoel van vrijheid geeft en het idee dat je alles aankunt ³.
3. **Verwerking van impulsen**: Dromen ontstaan tijdens de slaap, wanneer de hersenen sociale aanpassing op een lager pitje zetten. Hierdoor kun je toegang krijgen tot je onderbewuste. Dromen helpen bij het verwerken van impulsen en ervaringen van de dag. Ze kunnen boodschappen bevatten die je onderbewuste jou wil vertellen ¹.
4. **Nachtmerries**: Hoewel vliegen vaak positief wordt geïnterpreteerd, kunnen nachtmerries waarin je niet vooruitkomt tijdens het vliegen juist angst en onrust veroorzaken. Dit kan wijzen op een gevoel van machteloosheid of een situatie waarvoor je niet kunt wegrennen ¹.
Kortom, de betekenis van vliegen in dromen kan variëren, afhankelijk van de context en je persoonlijke associaties. Het is interessant om je eigen houding tegenover je dromen te onderzoeken en te ontdekken wat ze mogelijk voor jou betekenen. 🌙✨
ALs ik mijn scheur open moet trekken hoeveel ellende ik al gehad ben je wel een paar dagen verder en ik ben er nog steedsquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:48 schreef kree het volgende:
ik trek btw geintjes erover dat niet, ik vertel wel ff. maar teveel ellende hoe dat kan gaan dus. dus laten we hopen nu maar beter.
owh van mij mag je? ik zie daar niks raars in.? maar ok ik hoop dat beetje mensen hier zien ook verschil tussen grappig of serieus.?quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik mijn scheur open moet trekken hoeveel ellende ik al gehad ben je wel een paar dagen verder en ik ben er nog steeds
hmmmmmm. andere ervaringen hier op forum, maar ok. geloof je.quote:
quote:
das waar en waar ik het over had speelde ook niet echt hier. maar over het algemeen mag iedereen wel wat liever tegen elkaar zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kom hier wel voor mn lol, en je kan hier prima wat delen, meestal zijn er wel wat serieuze reactie van oa @:Dotteke , maar als je het serieus over iets wil hebben is dts niet de plek ervoor, dan kun je beter naar R&P
Hier mag allesquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kom hier wel voor mn lol, en je kan hier prima wat delen, meestal zijn er wel wat serieuze reactie van oa @:Dotteke , maar als je het serieus over iets wil hebben is dts niet de plek ervoor, dan kun je beter naar R&P
Ook serieuze topics worden wel besprokenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ligt eraan wie het isquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:07 schreef Lovely het volgende:
Ik reageer over al gemeen altijd wel even serieus als iemand iets kwijt moet hier..
Ja, dat wel! Maar je mag ook gewoon grapjes maken als je dat wil! Of iets negeren.quote:
weet toch en meeste denk ook wel. maarja. naja laat ik geen namen noemen, soms zitten erbij hequote:Op dinsdag 23 april 2024 10:07 schreef Lovely het volgende:
Ik reageer over al gemeen altijd wel even serieus als iemand iets kwijt moet hier..
het is toch mooi als je je gesteund kunt voelen door mensen op een forum als je een keer een slechte dag hebtquote:
acts zijn niet mijn dingquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat wel! Maar je mag ook gewoon grapjes maken als je dat wil! Of iets negeren.
Of gewoon een act zijn
Negeren doet iemand hier zeker.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat wel! Maar je mag ook gewoon grapjes maken als je dat wil! Of iets negeren.
Of gewoon een act zijn
jaaaaaaa en die zijn er echt wel. maar ook die een hele dag kunnen verzieken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is toch mooi als je je gesteund kunt voelen door mensen op een forum als je een keer een slechte dag hebt
quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lag nog lekker te slapen toen @:rob me wakker maakte omdat mijn telefoon zou gaan. Het bleek z'n eigen telefoon te zijn
quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe of twee dus, ik heb al gewoonte laat ze beneden, tenzij storingsdiensten ofzo.....
Mijn telefoons lagen op het nachtkastje. toen ik een telefoonalarm in de woonkamer hoorde ging ik ervan uit dat het het de telefoon van @DJMO was.quote:
je hoeft niet constant lief te doenquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaaa en die zijn er echt wel. maar ook die een hele dag kunnen verzieken.
en dat heeft niks met grapjes te maken btw. maar juist mijn punt. doe gewoon lief en doe je goed genoeg.
Niks mis mee, maar sommigen verdrinken werkelijk in hun eigen ellende. Of vallen in herhaling door te zeggen dat ze zoveel ellende hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is toch mooi als je je gesteund kunt voelen door mensen op een forum als je een keer een slechte dag hebt
Ja, dat klopt wel, ik bedoelde meer dat als je echt serieuze reacties en geen grapjes wil, dit misschien niet de juiste plek is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook serieuze topics worden wel besproken
maar het is niet een one man show![]()
en hallowwww amy
zekerquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar sommigen verdrinken werkelijk in hun eigen ellende. Of vallen in herhaling door te zeggen dat ze zoveel ellende hebben meegemaakt.
Van sommige weet je het ondertussen wel
Sorry, even vergeten dat dit De Grote Kree-show is.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:58 schreef kree het volgende:
[..]
niet zeiken ouwe. zo gaat dit topic nou eenmaal.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |