abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213299529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
En goeiemorgen! :W
Mogge ToTGod :D
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_213299531
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:18 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
En je had er ook al 7?
Heb je geen bedbugs of iets anders wat prikt?
:+
dat vraag je serieus _O- :o :P
Smile, it's free therapy.
pi_213299562
In dromen kunnen we soms de meest wonderlijke dingen ervaren, zoals vliegen. Hoewel de exacte betekenis van dromen en hun symboliek niet altijd eenduidig is, zijn er enkele interpretaties die vaak voorkomen:

1. **Vrijheid en ontsnapping**: Vliegen in een droom kan symbool staan voor vrijheid en ontsnapping. Het gevoel van gewichtloosheid en het kunnen bewegen zonder beperkingen kan een verlangen naar vrijheid weerspiegelen.

2. **Euforie**: Wanneer je vliegt in je droom, voel je vaak een gevoel van geluk en plezier. Dit komt doordat het vliegen zelf een gevoel van vrijheid geeft en het idee dat je alles aankunt ³.

3. **Verwerking van impulsen**: Dromen ontstaan tijdens de slaap, wanneer de hersenen sociale aanpassing op een lager pitje zetten. Hierdoor kun je toegang krijgen tot je onderbewuste. Dromen helpen bij het verwerken van impulsen en ervaringen van de dag. Ze kunnen boodschappen bevatten die je onderbewuste jou wil vertellen ¹.

4. **Nachtmerries**: Hoewel vliegen vaak positief wordt geïnterpreteerd, kunnen nachtmerries waarin je niet vooruitkomt tijdens het vliegen juist angst en onrust veroorzaken. Dit kan wijzen op een gevoel van machteloosheid of een situatie waarvoor je niet kunt wegrennen ¹.

Kortom, de betekenis van vliegen in dromen kan variëren, afhankelijk van de context en je persoonlijke associaties. Het is interessant om je eigen houding tegenover je dromen te onderzoeken en te ontdekken wat ze mogelijk voor jou betekenen. 🌙✨
pi_213299569
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:43 schreef Lovely het volgende:
In dromen kunnen we soms de meest wonderlijke dingen ervaren, zoals vliegen. Hoewel de exacte betekenis van dromen en hun symboliek niet altijd eenduidig is, zijn er enkele interpretaties die vaak voorkomen:

1. **Vrijheid en ontsnapping**: Vliegen in een droom kan symbool staan voor vrijheid en ontsnapping. Het gevoel van gewichtloosheid en het kunnen bewegen zonder beperkingen kan een verlangen naar vrijheid weerspiegelen.

2. **Euforie**: Wanneer je vliegt in je droom, voel je vaak een gevoel van geluk en plezier. Dit komt doordat het vliegen zelf een gevoel van vrijheid geeft en het idee dat je alles aankunt ³.

3. **Verwerking van impulsen**: Dromen ontstaan tijdens de slaap, wanneer de hersenen sociale aanpassing op een lager pitje zetten. Hierdoor kun je toegang krijgen tot je onderbewuste. Dromen helpen bij het verwerken van impulsen en ervaringen van de dag. Ze kunnen boodschappen bevatten die je onderbewuste jou wil vertellen ¹.

4. **Nachtmerries**: Hoewel vliegen vaak positief wordt geïnterpreteerd, kunnen nachtmerries waarin je niet vooruitkomt tijdens het vliegen juist angst en onrust veroorzaken. Dit kan wijzen op een gevoel van machteloosheid of een situatie waarvoor je niet kunt wegrennen ¹.

Kortom, de betekenis van vliegen in dromen kan variëren, afhankelijk van de context en je persoonlijke associaties. Het is interessant om je eigen houding tegenover je dromen te onderzoeken en te ontdekken wat ze mogelijk voor jou betekenen. 🌙✨
Zie je ze vliegen :P :D
Smile, it's free therapy.
pi_213299572
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:44 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Zie je ze vliegen :P :D
Soms wel :Y :D
pi_213299581
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Feit blijft dat het behandelbaar is, dat zou voor mij een opluchting zijn
jawel voor mij ook, want toen ze het eerste keer vertelde, was het al zie niet meer zitten en als ik zo hoor balblabla

feit is dus meer, had wss veel eerder gemoeten, maar nog hoop dus.
Do what you love, love what you do!
pi_213299583
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:39 schreef M_0_0_N het volgende:

[..]
Mogge ToTGod :D
B-)
pi_213299588
bolk:?
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  Moderator dinsdag 23 april 2024 @ 09:48:21 #259
388664 crew  Dotteke
pi_213299593
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Hey Kissingbird :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 23 april 2024 @ 09:48:34 #260
388664 crew  Dotteke
pi_213299594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:43 schreef Lovely het volgende:

Hallo mevr Google :P
pi_213299596
ik trek btw geintjes erover dat niet, ik vertel wel ff. maar teveel ellende hoe dat kan gaan dus. dus laten we hopen nu maar beter.
pi_213299599
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hallo mevr Google :P
Hallo Dot :W :D
  Moderator dinsdag 23 april 2024 @ 09:49:40 #263
388664 crew  Dotteke
pi_213299601
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:48 schreef kree het volgende:
ik trek btw geintjes erover dat niet, ik vertel wel ff. maar teveel ellende hoe dat kan gaan dus. dus laten we hopen nu maar beter.
ALs ik mijn scheur open moet trekken hoeveel ellende ik al gehad ben je wel een paar dagen verder en ik ben er nog steeds :P
pi_213299604
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALs ik mijn scheur open moet trekken hoeveel ellende ik al gehad ben je wel een paar dagen verder en ik ben er nog steeds :P
owh van mij mag je? ik zie daar niks raars in.? maar ok ik hoop dat beetje mensen hier zien ook verschil tussen grappig of serieus.?
pi_213299624
Tuurlijk zien mensen dat wel jemig
pi_213299630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:55 schreef Lovely het volgende:
Tuurlijk zien mensen dat wel jemig
hmmmmmm. andere ervaringen hier op forum, maar ok. geloof je.
pi_213299641
Dat kan
pi_213299642
tis fucked up he?
want vast is er altijd aantal die wel snappen en geloven. plus er is een deeltje die kicken op andermans ellende. sommige die dan nog positief zijn.

maar ok heb het echt anders gezien ook. beetje iemand grond in willen trappen want hahahaha wat grappig. dat komt ook voor.

dus ok ik weet beetje wel de users die ik serieus moet nemen., en heb vaker gezegd,,,,, niet doen gewoon want je kunt best mensen kwetsen.

mij boeti t geen reet en post ik toch wel door, maar wilde dit ff gezegd hebben.
  dinsdag 23 april 2024 @ 10:00:00 #269
491017 MizzezAmy
Raad het liedje..
pi_213299643
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
:o daar dacht ik niet aan toen ik het typte, ik bedoelde serieus gewoon een ander insect. Haha slecht wel van mezelf :D
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
pi_213299658
nouja goed gezegd, whatever, game on :P
pi_213299666
jallow
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_213299671
beloof alle, iemand pesten of grond in trappen doen we niet meer?
pi_213299673
Grees :W :*
pi_213299676
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 10:04 schreef Lovely het volgende:
Grees :W :*
Miss :W
pi_213299678
maak ik ff tweede bakkie koffie onderhand :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo