Rostov aan de Don of Wolgograd zijn mooie doelwitten.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:25 schreef ExTec het volgende:
Ok, in al het gekakel is het moeilijk om alles te blijven volgen, maar dit is wel big (if true).
[ x ]
Dan ook hopen dat het flinke aantallen zijn.
Het gaat me niet om wat je zegt maar hoe je het zegtquote:Op woensdag 24 april 2024 11:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helaas. Elke gek zijn gebrek. En als er dan mensen biden's (voorheen?) pasiviteit blijven whitewashen, zich verschuilend achter beperkingen die biden c.s. zichzelf op blijven leggen, zeg ik daar wat van.
Een mooie brug?......quote:Op woensdag 24 april 2024 11:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Rostov aan de Don of Wolgograd zijn mooie doelwitten.
Jij haalt de PDA en EDA weer door elkaar.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar waarom er blijkbaar met alle geweld vervangende gelden voor afgeschreven materiel gerealiseerd moet worden voor je die kunt doneren, hebben jij en alle andere biden stoepjes vegers nog steeds geen antwoord op hé?
Nee, doe ik niet. Ik merk op dat het de 2de keer is dat je dit trucje probeert te flikken.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:54 schreef Delenlill het volgende:
Jij haalt de PDA en EDA weer door elkaar.
NAVO landen kunnen buiten de NAVO om ook actie ondernemen. Door bijvoorbeeld politieke druk uit te oefenen of sancties op te leggen. In het uiterste geval, wanneer schorsen/iemand eruit gooien echt niet mogelijk is zouden alle andere landen ook gewoon uit de NAVO kunnen stappen en NAVO2 kunnen beginnen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zijn daar provisies voor dan?
Nee?
Dan komt dat neer op, unanimiteit.
Veel succes met een land schorsen, en dat land daar zelf akkoord mee laten gaan.
Nee, jammer voor je, er zijn geen provisies voor dus het kan gewoon niet.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:11 schreef Delenlill het volgende:
Er zijn inderdaad geen provisies voor op dit ogenblik. Tenminste niet die publiekelijk zijn. Maar dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is, of dat er geen andere opties zijn.
Omdat al die voorraden in de woestijn niet perse excessive zijn. En daar kan jij ook niet zomaar uitspraak over doen. Indien Amerika in een grootschalige oorlog verwikkeld wordt, bijvoorbeeld WW3. Dan wordt all dit materieel weer afgestoft. Dit zijn voorraden die zij hebben die betrekking hebben op hun paraatheid. Vandaar dat ze ook niet onder de EDA vallen. Maar zelfs als zij hier onder zouden vallen, het budget hiervan is 500 miljoen per fiscaal jaar.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet. Ik merk op dat het de 2de keer is dat je dit trucje probeert te flikken.
Als je een woestijn vol humvee's hebt staan, die echt overbodig zijn, maar weigert die uit te leveren, en daarna potsierlijk ze (zogenaamd) van een operationele plek weg haalt, om ze zo onder PDA te scharen, ipv EDA, ben je bezig met werkgelegendheid, en niet primair met oekraine helpen.
Maar ik had je dit al eerder gevraagd, waarom ze niet gewoon die dingen uit de woestijn pakte, en daar had je geen antwoord op.
Daarbij is het wettelijk niet verplicht om vervanginsgelden tegenover PDA schenkingen te zetten, dat is, wederom, keuze.
En dan kan je gaan schermen met JA MAAR OPERATIONEEL, who are you kidding?
Maar ja, als de whitehouse spox zegt dat dat en dat weggeven de operatie van de VS' leger in gevaar brengt, en jij kiest er voor om dat voor zoete koek te slikken, dan helpt dat enorm om op het gewenste eindpunt te komen -> biden kan er niks aan doen, het zijn de evil reps.
Even zo beleefd mogelijk:
Ik ben van mening dat jij maar blijft volharden in het whitewashen van biden c.s. passiviteit, die er zogenaamd niks aan konden doen, de afgelopen 6 maanden.
Maar ipv dit over elke as aangrijpen om werkgelegenheid te creeeren, hadden ze dat ook kunnen laten, en gewoon oekraine kunnen helpen.
Nee, dit zijn 2 andere terminals. Die van 4 dagen geleden was in Kardymovski (hier FIRMS, en hier Google Maps), ruwweg in het midden.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:10 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Gaat het om dezelfde installatie/infrastructuur die vorige week ook al geraakt was?
quote:
Dit dus en ik ga het vanaf nu ook verwijderen. Je verwoordt je maar op een normale niet passief agressieve manier of anders helemaal niet. Gaat helemaal nergens over.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:25 schreef over_hedge het volgende:
Nee jammer voor je. Top zin weer als je een discussie met iemand hebt. Je kan je standpunten ook verdedigen zonder elke keer half boos te worden en elke keer van die vreemde dingen te zeggen die niks in een discussie te zoeken hebben. Die denigrerende opmerkingen de hele tijd
quote:Op woensdag 24 april 2024 12:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Dit dus en ik ga het vanaf nu ook verwijderen. Je verwoordt je maar op een normale niet passief agressieve manier of anders helemaal niet. Gaat helemaal nergens over.
Maar dan komt het er dus feitelijk op neer dat de biden admin naar gelang het hun uitkomt bepaalt of het overbodig is of niet?quote:Op woensdag 24 april 2024 12:31 schreef Delenlill het volgende:
Omdat al die voorraden in de woestijn niet perse excessive zijn.
Conventie van Wenen gaat daarover, het is niet nodig om dat in het NATO charteralsnog vast te leggenquote:Op woensdag 24 april 2024 10:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zijn daar provisies voor dan?
Nee?
Dan komt dat neer op, unanimiteit.
Veel succes met een land schorsen, en dat land daar zelf akkoord mee laten gaan.
quote:Op woensdag 24 april 2024 12:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Conventie van Wenen gaat daarover, het is niet nodig om dat in het NATO charteralsnog vast te leggen
Ik zie de link niet echt?quote:Het Verdrag van Wenen inzake diplomatiek verkeer (ook wel Conventie van Wenen of Weense Conventie genoemd) is een van de internationale verdragen waarin de regels van het diplomatieke verkeer zijn vastgelegd.
Waarom? Volgens Oekraïne gaat daar per dag nog nog één goederentrein overheen en verder is die nu alleen in gebruik voor passagiersverkeer. Strategisch dus niet zo heel spannend. Er zijn betere doelen te verzinnen. Het is een leuk doelwit om Poetin's feestje op 9 Mei mee te verzieken. Maar zo'n PR succes kan weer tegen Oekraïne werken als er vervolgens een passagierstrein de zee in kleddert met veel doden tot gevolg.quote:
Daar gaat de ministerie van defensie over. Die bepaald of iets overbodig is of niet.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dan komt het er dus feitelijk op neer dat de biden admin naar gelang het hun uitkomt bepaalt of het overbodig is of niet?
Is dus hun keuze?
En gezien prestaties uit het verleden, hebben ze daar ontzettend veel ruimte in?
Dan wilde ze dus spul niet overbodig verklaren, dan wilde ze dus feitelijk oekraine niet helpen?
Ik zei niet welke brug.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom? Volgens Oekraïne gaat daar per dag nog nog één goederentrein overheen en verder is die nu alleen in gebruik voor passagiersverkeer. Strategisch dus niet zo heel spannend. Er zijn betere doelen te verzinnen. Het is een leuk doelwit om Poetin's feestje op 9 Mei mee te verzieken. Maar zo'n PR succes kan weer tegen Oekraïne werken als er vervolgens een passagierstrein de zee in kleddert met veel doden tot gevolg.
De bunkerbuster versie?quote:Op woensdag 24 april 2024 11:46 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Maar da's dan voor onder de F-16s neem ik aan? Of mogen ze weer gaan sleutelen om ze onder MiGs te hangen.
De link die ik je gegeven heb geeft aan op welke andere manier zij zouden kunnen optreden. En het verdrag van Wenen wordt hier specifiek in genoemd:quote:Op woensdag 24 april 2024 12:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Ik zie de link niet echt?
Bv gedragsregels omtrent wat ambassadeurs kunnen, mogen, do's and don't voor de gastlanden lijken mij nogal ver af te staan van de huisregels van de NAVO.
quote:“Material Breach” under the Vienna Convention on the Law of Treaties
These passages confirm that maintaining and furthering the principles on which the Alliance is based — democracy, individual liberty and the rule of law — forms part of the object and purpose of the North Atlantic Treaty. This, in turn, suggests that a failure to comply with these principles may amount to a material breach of the treaty within the meaning of Article 60 of the Vienna Convention on the Law of Treaties. Pursuant to Article 60, a material breach consists of:
(a) a repudiation of the treaty not sanctioned by the present Convention; or
(b) the violation of a provision essential to the accomplishment of the object or purpose of the treaty.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh.quote:
Zou kunnen, maar dat kunnen ze al een hele tijd zoals je weet, dus we merken het wel. Als ze binnenkort wat raketten over hebben voor zo'n nice-to-blow-up doelwit zullen ze het wel doen.quote:Ben het voor de rest met je eens. That said, oekraine kan het PR element laten prevaleren.
En aan wie rapporteren die...?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:19 schreef Delenlill het volgende:
Daar gaat de ministerie van defensie over. Die bepaald of iets overbodig is of niet.
Dat was het voor nixon wel.quote:Maar dat is vast niet zo gemakkelijk als Biden die even aangeeft dat hij wat als excessief genoteerd wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |