Legale problemen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biden heeft bijna 3x zoveel geld uitgegeven aan verkiezingsadvertenties, en de kas van Biden is dubbel zo groot als die van Trump op het ogenblik. Ook de DNC heeft meer dan dubbel zoveel geld in kas als de RNC. Wanneer het op geld aankomt staat Biden er dus heel erg goed voor. En 3 van de 4 binnengebrachte dollars van de PAC Save America wordt besteed aan Trump zijn legale kosten. Wel apart eigenlijk dat Trump dit geld berhaupt mag gebruiken voor deze kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag begon met de openingsverklaringen van beide partijen. De aanklagers verklaarden dat Trump schuldig is en de verkiezingen op een illegale manier heeft proberen te benvloeden (nieuws te verbergen dat de verkiezingen negatief zouden kunnen benvloedden), en dat het falsificeren van bedrijfsdocumenten gebeurden met dit als doel. Deze bedrijfsdocumenten moesten verbergen dat Trump zwijggeld had betaald om zijn affaire te verhullen.
Trump zijn verdediging geeft aan dat hij onschuldig is. Dat hij slechts de handtekeningen heeft gezet, maar dat hij verder niks te maken had met het falsificeren van de documenten. En dat het benvloedden van de verkiezingen normaal is. Dat dat bij een democratie hoort.
Ook spraken zij over een belangrijke getuigen Cohen. Die de jury niet moest geloven. Dat hij zijn eigen belangen hierin heeft. Natuurlijk zei de aanklager juist dat de verleden van deze getuige niet betekend dat zijn getuigenis niet waar is. En dat dit ook met ander bewijs en andere getuigen ondersteund zal worden.
De eerste getuige is ook aan het woord geweest. David Pecker was een publicist die voor Trump werkte en de opdracht had om hem goed in het nieuws te brengen, nieuws dat hem kon beschadigen te verhullen en slecht nieuws over Trump zijn opponenten te publiceren. Morgen zal hij verder getuigen.
Ook zal morgen beginnen met het behandelen van de motie over het overtreden van de gag order. De aanklager eist 1000 dollar boete per overtreding (meer dan 10 nu volgens mij). En wil ook dat de rechter Trump waarschuwt dat her mogelijk gevangenis straf kan volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trump heeft zelf al aangegeven/beloofd dat hij gaat getuigen. Maar historisch gezien is dat alleen maar slecht afgelopen. Wat ik ook verwacht als hij het in deze zaak gaat doen. De rechter heeft afgelopen vrijdag al besloten waarover Trump ondervraagt mag worden als hij gaat getuigen.
Eigenlijk zou het geen zwijggeld rechtszaak genoemd mogen worden daar dat slechts bijzaak is. Het draait om het falsificeren van zakelijke documenten met het doel om de verkiezingen op een illegale manier te benvloedden. Het betalen zwijggeld zelf is in de meeste omstandigheden gewoon legaal.
Overig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rechter is akkoord gegaan met de 175 miljoen dollar bond. Maar heeft de eisen wel aangescherpt. De controle over de account waar deze 175 miljoen dollar op staat moet overgedragen worden zodat er niet zomaar geld meer vanaf gehaald kan worden. Ook moet er maandelijks een overzicht van de rekening doorgegeven worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo als te verwachten is dat hij Biden en zijn administratie weer de schuld geeft van alle legale problemen op het ogenblik, dat het een heksenjacht is. Ook klaagt hij er over dat vandaag bij de rechter gekeken werd of de 175miljoen dollar bond wel acceptabel was, daar het bedrijf die er gerant voor staat een aantal fouten heeft gemaakt bij het aanmelden hiervan. En dat het ook de vraag is of het bedrijf berhaupt wel in de positie is om garant te kunnen staan, of zij er wel daadwerkelijk de middelen voor hebben. Trump geeft natuurlijk aan dat hij de hele 175 miljoen dollar cash heeft overgedragen aan dit bedrijf, dus dat het geen probleem zou moeten zijn. Maar waarom zou hij dit dan niet direct overhandigen aan de rechterlijke macht. Dat zou hem een heleboel geld besparen tenslotte.
Trump heeft vandaag weer de 'gag order' overtreden bij het praten met de pers na zijn rechtszaak. Hij heeft beschuldigen aan de getuige cohen geplaatst.
quote:‘Our artillery is starving:’ Ukraine holds its breath as US set to approve $60bn of military aid
Soldiers on the front lines in Ukraine say the prospect of final approval in the US Congress of a $60 billion military aid package for Kyiv will serve as a giant morale boost as Russia looks to step up its advance.
The Ukraine aid bill, passed in the United States’ House of Representatives on Saturday, is now due to go to the Senate on Tuesday. If passed in Congress’s upper chamber then President Joe Biden has said he will sign it into law immediately, so that “we can quickly send weapons and equipment to Ukraine to meet their urgent battlefield needs.”
Ukraine’s wish list is no secret. At the top: artillery shells and air defense systems.
For months, Ukrainian soldiers on the front lines have spoken of being badly outgunned by Russian forces. President Volodymyr Zelensky recently said the ratio was 10 to one in Russia’s favor.
“To win, we need ammunition… our artillery is starving,” an artillery reconnaissance commander with the 110th mechanized brigade, callsign “Teren,” told CNN after the vote on Saturday.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verschil is niet de partij die aangevallen wordt maar de partij die aanvalt. Mocht Iran Oekraine bestoken dan hadden er al VS troepen in Teheran gezeten. Rusland is echter een tegenstander van ander formaat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 04:01 schreef Delenlill het volgende:
https://news.liga.net/en/(...)il-ya-byl-shokirovan
[..]
Volgens mij zijn de veiligheidsgaranties/samenwerkingsverbanden van westerse landen en Israel al veel ouder dan die van Oekrane. Maar ik ben het wel met Zelenski eens. Eigenlijk zouden wij gewoon mee moeten helpen aan het beveiligen van hun luchtruim. Gewoon raketten en drones neerhalen wanneer ze de grens over komen. Daar vallen tenslotte geen Russische slachtoffers bij. (al ben ik persoonlijk voor directe militaire hulp aan Oekrane).
Putin zal daar ongetwijfeld niet blij mee zijn. En zijn vriendjes zullen spreken van escalatie. Maar Oekrane heeft het recht om zijn grondgebied te verdedigen. En zij hebben het recht om de hulp hiervoor van wie dan ook te accepteren/er om te vragen.
Da's een oorlogsmisdaad. Daar kun je nog veel meer andere dingen mee doen anders dan het land uittrappen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 04:19 schreef Delenlill het volgende:
Zouden Russische burgers die op Oekraens grondgebied zijn gaan wonen ook juridisch aangepakt kunnen worden behalve hun het land weer uittrappen?
Hij zit weer lekker te knetterenquote:
Ik zou ze in dat geval een mooie voetbalclub cadeau geven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Da's een oorlogsmisdaad. Daar kun je nog veel meer andere dingen mee doen anders dan het land uittrappen.
De Paus is stiekum katholiek!quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 05:01 schreef Delenlill het volgende:
https://www.twz.com/news-(...)after-claimed-strike
[..]Ze ligt wel scheef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is niet gezonken zo te zien. Maar de zwarte plek in het water zou wel een indicatie kunnen zijn van een olie lek ofzo. Al zie ik nu dat dat waarschijnlijk schaduwen zijn van de wolken.
Wat ook opvalt is dat het 4de schip een hele andere schip is .
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2024 12:09:05 ]
Lijkt me wel. Het is gewoon diefstal. Of heling.quote:Op dinsdag 23 april 2024 04:19 schreef Delenlill het volgende:
[ x ]
Zouden Russische burgers die op Oekraens grondgebied zijn gaan wonen ook juridisch aangepakt kunnen worden behalve hun het land weer uittrappen? Zou er bijvoorbeeld een grond kunnen zijn om ze te arresteren en dan te veroordelen om mee te helpen om het land weer op te bouwen. Zeg maar in plaats van een gevangenis straf hun dwangarbeid uit te laten voeren?
Ik heb deze video niet gezien, maar wel op een andere video dat de Russen de laatste twee weken ten westen van Avdiivka op het moment het snelst oprukken.quote:
Ik wacht nog steeds op het moment dat ik mijn hamster (die gebruikt wordt om stroom op te wekken) op moet eten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:17 schreef Aether het volgende:
Russia warns Europe: if you take our assets, we have a response that will hurt
https://www.yahoo.com/new(...)ponse-061530314.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |