Dat is wel beter want die garages dat zijn tegenwoordig allemaal oplichtersquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:18 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Tesla heeft eigen verkoop&service vestigingen en daarnaast ook een eigen mobiele service.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Elon Musk misschien wel
Maar zonder gekheid, Tesla handelt alles zoveel mogelijk online af inderdaad.
Dus geen autodealers in klassieke zin.
Als FSD ooit goed werkt en uitgerold wordt krijg je de grappige situatie dat de bestelde auto zelf naar je toe rijdt.
En als er onderhoud nodig is, kan hij ook zelf naar de garage en weer terug rijden.
in de toekomst zullen ze toch donker glas moeten plaatsen, want als je ziet dat de auto FSD is dan kun je best gas geven die FSD car stopt best wel voor idiotenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nieuwe FSD zou in Nederland waarschijnlijk al prima overweg kunnen, goede infrastructuur voor.
Zie trouwens de actie vanaf 6:19 wanneer FSD stilstaat voor verkeerslicht maar toch ruimte maakt voor tegemoetkomend voertuig.![]()
Als je dan een auto met donker glas ziet weet je dat het FSD is?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
in de toekomst zullen ze toch donker glas moeten plaatsen, want als je ziet dat de auto FSD is dan kun je best gas geven die FSD car stopt best wel voor idioten
"We zijn een nieuw platform aan het ontwikkelen voor meerdere modellen!"quote:
Misschien beter om maar snel te stoppen, voordat je geramd wordt? Die AI piloot gaat niet dood en heeft dus niets te duchten. Die doet maar wat en we hopen dat het iets goeds is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
in de toekomst zullen ze toch donker glas moeten plaatsen, want als je ziet dat de auto FSD is dan kun je best gas geven die FSD car stopt best wel voor idioten
Ja, dat is een herhaling.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:55 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
"We zijn een nieuw platform aan het ontwikkelen voor meerdere modellen!"
Dat was de grootste kritiek die ze over zich heen kregen, wanneer vergeleken met andere autoconcerns. Want dan kun je de kosten niet drukken. De oplossing van Musk: ontsla gewoon iedereen die nieuwe modellen aan het ontwikkelen zijn, die hebben we niet nodig. Al onze auto's zijn FSD-klaar, en dat is het enige dat belangrijk is!
Kortom, het was alleen marketing. Liegen, in normale woorden.
En bij nader inzien, zegt hij zelden iets dat ook waar is. Zeker de laatste 5 jaar was dat heel zeldzaam.
Wel veel uitspraken dat hij verreweg de allerbeste is in heel veel vakgebieden. En mensen komen daar op klaar en kopen meer aandelen.
dat hangt ervan af hoe er geprogrammeerd is , ik neem aan dat een hoofdregel is , ontwijken en voorkomen van schadequote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Misschien beter om maar snel te stoppen, voordat je geramd wordt? Die AI piloot gaat niet dood en heeft dus niets te duchten. Die doet maar wat en we hopen dat het iets goeds is.
Ja, dat komt omdat er meer dan 100 berichten zijn dat Musk en Tesla weer de stratosfeer in zijn geknald en het beste zijn na gesneden brood, voor ieder bericht dat kritisch kijkt naar wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat is een herhaling.
Maar waar haal je de bron vandaan dat iedereen die nieuwe modellen ontwikkelt ontslagen is? Ik heb dat niet meegekregen.
Nogmaals: waar is de bron dat Tesla ontwerpers van nieuwe auto's eruit heeft gegooid.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat er meer dan 100 berichten zijn dat Musk en Tesla weer de stratosfeer in zijn geknald en het beste zijn na gesneden brood, voor ieder bericht dat kritisch kijkt naar wat er gebeurd is.
Dit is een overzicht, met veel links. En als je nu denkt dat die site heel anti-Musk is: tot ongeveer een jaar geleden prezen ze hem de hemel in en werden posters die kritiek hadden snel verwijderd.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. Maar het kan een tijdje duren. En omdat mensen zelden terugkomen op hun beslissingen, moet je meestal wachten tot de nieuwe generatie het voor het zeggen heeft.
Er is geen hoofdregel in een AI programma, omdat die AI zichzelf programmeert.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat hangt ervan af hoe er geprogrammeerd is , ik neem aan dat een hoofdregel is , ontwijken en voorkomen van schade
Ik zou niet te hard naar bronnen zoeken als je ze niet wilt geloven.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nogmaals: waar is de bron dat Tesla ontwerpers van nieuwe auto's eruit heeft gegooid.
De bron.
Niet een interpretatie.
Wat loop je dan te zwammen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik zou niet te hard naar bronnen zoeken als je ze niet wilt geloven.
Is dit uitgebreid genoeg, of wil je een quote van Musk? Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zwammen?
Je komt hier vertellen dat Tesla z'n designteam eruit gegooid hebt.
Ik heb daar niets van vernomen in het nieuws (wat ik best intensief volg).
En dan vraag ik naar een bron en dan ga je zelf half verontwaardigd doen.
Stel je niet zo aan.
En ook daar staat niets over een ontslagen designteam.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:50 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Is dit uitgebreid genoeg, of wil je een quote van Musk? Die heb ik niet.
Ik heb geen idee wat jij dan leest of hoe je het leest.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En ook daar staat niets over een ontslagen designteam.
Gaat het wel goed met je?
Jij stelt dat het designteam van Tesla eruit gegooid is.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat jij dan leest of hoe je het leest.
Laten we er volgend jaar op terugkomen.
Ok. Poging 3: Tesla to lay off everyone working on Superchargers, new vehicles. Dat is een van de eerste links in mijn eerste bron. Het gaat specifiek om Daniel Ho en zijn hele team.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij stelt dat het designteam van Tesla eruit gegooid is.
Ik vraag om een bron.
Vervolgens kom je met bronnen waar niet staat dat Tesla het designteam eruit gegooid heeft.
Maar blijkbaar moet ik dat dan ergens tussen de regels lezen en dat is dan een "bron"?
Vreemde kwibus ben je soms.
Je denkt toch niet dat ik even 28 links in 1 bron allemaal ga uitspitten om iets te vinden dat jij beweert?quote:Op zondag 5 mei 2024 00:27 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ok. Poging 3: Tesla to lay off everyone working on Superchargers, new vehicles. Dat is een van de eerste links in mijn eerste bron. Het gaat specifiek om Daniel Ho en zijn hele team.
Wanneer is Franz van Holzhausen ontslagen bij Tesla, ik heb daar niets van gezien in de nieuwsberichten?quote:Op zondag 5 mei 2024 00:27 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ok. Poging 3: Tesla to lay off everyone working on Superchargers, new vehicles. Dat is een van de eerste links in mijn eerste bron. Het gaat specifiek om Daniel Ho en zijn hele team.
Zo zie je maar hoe mensen in hun eigen bubble zitten, ook als ze denken het breed te volgen.
Maar nogmaals, dat Daniel Ho weg is, betekent niet dat Tesla stopt met het ontwerpen van nieuwe auto's.quote:
Die was blijkbaar program manager.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Volgens de Wikipedia werkt die aan de roadster en robottaxi. Het gaat om deze man.
Als het niet langer nodig is nieuwe modellen te ontwikkelen en iedereen die daarmee bezig is te ontslaan, dan staan Franz met zijn design team toch op straatquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:55 schreef SymbolicFrank het volgende:
De oplossing van Musk: ontsla gewoon iedereen die nieuwe modellen aan het ontwikkelen zijn, die hebben we niet nodig. Al onze auto's zijn FSD-klaar, en dat is het enige dat belangrijk is!
Dat autopilot is echt zó tof. Ik heb gisteren echt mijn ogen uitgekeken tijdens de proefritten.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tesla heeft in 2022 een heel Autopilot & FSD team ontslagen, toen deed ook het verhaal de ronde dat Tesla de handdoek in de ring had gegooid met FSD. Niets bleek minder waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |