Staan jullie dit jaar nog in de buurt op een festival?quote:Op maandag 22 april 2024 18:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment zo enthousiast over allebei dat ik nu zou zeggen van wel
Maar in principe brouwen we alles eenmalig....lastig dus.
Maar eerst ook de reacties van klanten afwachten.
hihi werkt dat?quote:“ Wat een verschil. Vorige week niet de rottrappen op de boot en nu ook niet omdat de boot aan de kade ligt. De hele week niet wakker geworden van de pijn, hele lijf is zoveel soepeler. Zo blij mee.
@AnneX de klodder waspoeder is er toch nu uit? Of zit er nog meer rommel in?”
Een tijdje geleden was dit onze planning:quote:Op maandag 22 april 2024 20:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Staan jullie dit jaar nog in de buurt op een festival?
Zo’n 35 jaar geleden, eerste wasmachine, had ik dat ook alleen haalde de monteur het er toen uit (na een schuimparty in de keukenquote:Op maandag 22 april 2024 21:00 schreef AnneX het volgende:
Nou, dat was een giga hagelbui vanmiddag om half één.
Daarna scheen de zon tot nu zelfs.
Quote vorig topic:
[..]
hihi werkt dat?
Affijn…prettig voor je Kaat, dat de boot weer ‘netjes’ waterpas aan de kade ligt.
In antwoord op je vraag: de giga klodder waspoeder is verwijderd.
Met de blijkbaar minimale hoeveelheid wordt de was dus ook schoon.![]()
Dit hoort niet. Aan de telefoon wist jongeman ook niet. Dan een monteur laten komen. De machine staat waterpas, in alle richtingen. Allemaal gecontroleerd.
#wordt vervolgd.
Ohh nijmegen gaan wij 18 mei heenquote:Op maandag 22 april 2024 21:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een tijdje geleden was dit onze planning:
- 1 april bierfestival Goor
- 5 tm 7 april Hop on Hop Off Breda
- 13 april bierfestival Prinsenbeek
- 14 april Beuningen
- 9 mei Weert Totaal festival
- 11 en 12 mei Nederlands bierfestival in Den Bosch
- 18 mei bierfestival Boxtel
- 19 en 20 mei Nijmeegse Bierfeesten
- 7 juni Pruuven Oss
- 9 juni Deventer bierfestival
- 15 juni Kaatsheuvel bierfestival
- 30 juni T Drinks bierfestival
- 13 juli bierfestival Horst
- 14 juli Gimmert Gist
- 31 augustus Roermond bierfestival
Daar zijn er nog wel een paar bij gekomen maar meeste niet in de buurt.....
Wel staan we ook op het bierfestival van die nieuwe bierwinkel in BoxmeerDat is volgens mij eind augustus.
Ahh jammer!quote:Op maandag 22 april 2024 21:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohh nijmegen gaan wij 18 mei heen
Die nieuwe bierwinkel was wel tof trouwens! Heb ineens icecream sours ontdekt. Als het zo heet
Had vanochtend ook handschoenen aan en vannacht komt er nachtvorstquote:
Ze zijn al opquote:Op maandag 22 april 2024 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh jammer!
En die zijn zo lekkerwel zorgen dat je ze koud bewaard, want ze willen nog wel eens ontploffen.
“Jongeman” ja, jij 💪quote:Op maandag 22 april 2024 21:54 schreef borisz het volgende:
Was 'overwerken' vandaag. Met pizza een eerste brainstorm over het honderdjarig bestaan volgend jaar.
Blij met onze jonge mensen van communicatie die zo iets met een frisse blik aanvliegen. Weet nog niet wat mijn rol wordt, maar ik ga een blik werpen in de geschiedenis.
Tis heerlijk om stukken op 1925-1930 te lezen. Niet allen had je toen al foute collectanten, maar ook op andere niveaus is tov 100 jaar geleden eigenlijk niets veranderd.
quote:
Kijk eens naar het kokende weekendquote:Op maandag 22 april 2024 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had vanochtend ook handschoenen aan en vannacht komt er nachtvorst
Fruited sours? Wel lekker ja, vooral als ze echt dik zijn maar daar klap je ook niet meer dan 2 van op een avond.quote:Op maandag 22 april 2024 21:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohh nijmegen gaan wij 18 mei heen
Die nieuwe bierwinkel was wel tof trouwens! Heb ineens icecream sours ontdekt. Als het zo heet
KoMend weekend ben ik bij de grootste whisky beurs in Duitsland (Limburg an der Lahn) waarbij het wel lekker is dat je regelmatig even frisse lucht buiten kan happen.quote:Op maandag 22 april 2024 22:15 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens naar het kokende weekend![]()
Srprs.me ?quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:23 schreef Tuindier het volgende:
‘Morgen! Een paar dagen weggeweest met een vriendin. Een verrassingsreis, dus de bestemming wisten we pas toen we onderweg waren. Eerst onthulden we alleen een rij-richting, daarna de bestemming en als laatste het hotel. Erg leuk concept! Wij eindigden in Leeuwarden.
Jep! Ben er ook al eens mee naar Nice en Ljubliana gevlogen, maar nu wilde ik niet voor een weekendje vliegen. De roadtrip was ook zeker leuk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Srprs.me ?
Heb ik ooit gedaan, toen ze alleen nog vliegreizen deden. Inderdaad leuk concept!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |