Precies, als de consument met voedsel inkopen niet goed oplet, heeft hij grote kans om langdurig in het ziekbed te belanden, omdat men dan door het vergif te weinig energie/lust heeft om iets te doen.quote:Op maandag 22 april 2024 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Betutteling en het kritisch kijken naar de voedingsmiddelenindustrie die langzaam de samenleving vergiftigt met producten vol troep omdat dat nou eenmaal lekker goedkoop is zijn twee verschillende dingen.
Nee, ik ben niet zo slim.quote:Op maandag 22 april 2024 19:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Wilde de grap eigenlijk zelf maken, dus je snapt dat ik je veracht
Small minds think alike.quote:
In plaats van rookworst kunnen ze het dan toch kookworst noemen?quote:Fabrieksrookworsten, zoals die van Unox, worden niet gerookt, maar gekookt, schrijft de krant. En dat terwijl de traditionele rookworst, jawel, ooit gerookt werd boven een houtvuur.
Rookworst. Zonder r en met k kookworst!quote:Op maandag 22 april 2024 19:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In plaats van rookworst kunnen ze het dan toch kookworst noemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Als niet-roker denk zelfs ik dat je beter tabak kan roken dan rookworst.quote:Op maandag 22 april 2024 20:06 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik dacht dat de hema worst weldegelijk gerookt wordt?
Waarom zou je rookworst nog roken?quote:Op maandag 22 april 2024 20:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als niet-roker denk zelfs ik dat je beter tabak kan roken dan rookworst.
Je kan beter wiet roken, daar word je tenminste nog stoned van.quote:Op maandag 22 april 2024 20:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Waarom zou je rookworst nog roken?
Dat mag niet, varkens moeten vrij kunnen rondlopenquote:Op maandag 22 april 2024 15:04 schreef Harvest89 het volgende:
Sowieso moeten ze varkensvlees aan banden leggen.
Gemeld bij de EU worst politiequote:Op maandag 22 april 2024 20:11 schreef dikkedaniel het volgende:
had net toevallig een rookworst op. Ik zal hem zo wel weer uitkotsen dan
Er zijn wel meer producten die minder gezond zijn en gewoon over de toonbank (blijven) gaan hoor.quote:Op maandag 22 april 2024 19:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, als de consument met voedsel inkopen niet goed oplet, heeft hij grote kans om langdurig in het ziekbed te belanden, omdat men dan door het vergif te weinig energie/lust heeft om iets te doen.
Consumenten liggen liever niet energieloos/lusteloos in een ziekbed, veroorzaakt door het eventjes niet opletten bij het inkopen van voedsel. Daarbij, vergif zou men weleens mogen weghouden bij de jongere generaties, zodat Nederland een jonger en krachtig en fit leger zou krijgen.quote:Op maandag 22 april 2024 20:56 schreef Scjvb het volgende:
Er zijn wel meer producten die minder gezond zijn en gewoon over de toonbank (blijven) gaan hoor.![]()
Wat mag er straks nog wel?![]()
Waarom?quote:Op maandag 22 april 2024 15:04 schreef Harvest89 het volgende:
Sowieso moeten ze varkensvlees aan banden leggen.
Genetisch gemanipuleerd en bespoten met gif zeker?quote:Op maandag 22 april 2024 15:00 schreef torentje het volgende:
Dan gaan we toch aan de rauwe groenten en aan het fruit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |