Als je het niet lekker vindt of te duur vindt dan koop je het toch gewoon niet.quote:Op maandag 22 april 2024 15:36 schreef LXIV het volgende:
Ze moeten die worsten sowieso verbieden, met of zonder rookaroma. Het is enkel varkensvet, meel en zout in een velletje. Bij de Efteling verkopen ze dat dan voor 4 euro en doen ze ook nog alsof het iets heel bijzonders en unieks is. Het is rommel uit de fabriek.
De Nederlanders zijn sowieso al veel te dik en de mensen die ik in de Efteling begering naar die UNOX-worstkraam zie rennen al helemaal.
En wat is een niet-gerookte worst met rookaroma?quote:Op maandag 22 april 2024 15:37 schreef Za het volgende:
Een rookworst zonder rookaroma, zonder gerookt te worden is geen rookworst.
Opgedrongenquote:Op maandag 22 april 2024 17:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat is een niet-gerookte worst met rookaroma?
Alle varkens terug naar marokkoquote:Op maandag 22 april 2024 15:04 schreef Harvest89 het volgende:
Sowieso moeten ze varkensvlees aan banden leggen.
Betutteling en het kritisch kijken naar de voedingsmiddelenindustrie die langzaam de samenleving vergiftigt met producten vol troep omdat dat nou eenmaal lekker goedkoop is zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 22 april 2024 15:25 schreef Scjvb het volgende:
Nondeju zeg! Hoe ver wil men uiteindelijk gaan in deze tegenwoordige gezondheid- en milieu-hype? Straks moet de Hema/Unox rookworst er misschien ook aan geloven.![]()
Dergelijke betutteling alom begint langzamerhand wel meer extremere vormen aan te nemen.![]()
Triest.
Ja als een hele grote knakworst.quote:Op maandag 22 april 2024 16:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hoe zou zo'n worst eigenlijk smaken zonder het rookaroma? Zoals een gewone knakworst?
Eens.quote:Op maandag 22 april 2024 17:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja als een hele grote knakworst.
Maar een knakworst bij stamppot smaakt weer niet ( vind ik, dan)
Glyfosaat bende is ook gewoon hier te koop. Weilanden worden er compleet mee dood gespoten. Zembla 2 weken terug had er de hele aflevering over hoe slecht het was en waar het allemaal aan gelinkt is tegenwoordig.quote:Op maandag 22 april 2024 15:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen roundup wat je hier kunt kopen. Dat moet je in België halen voor het echte spul.
Ik ben tegen terrorismequote:Op maandag 22 april 2024 15:04 schreef Harvest89 het volgende:
Sowieso moeten ze varkensvlees aan banden leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dan is het ookworst ahahahhahahahaquote:Op maandag 22 april 2024 17:30 schreef Document1 het volgende:
En wat als ze het nou nietrookworst noemen?
Ja, en dan word je heel gezond 84 en krijg je een briefje in de bus of je even op wil flikkeren met je bejaarde reet.quote:Op maandag 22 april 2024 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja dan kun je ook verhalen beginnen over die oud oom van 90 jaar die zijn hele leven rookt en geen longkanker heeft gekregen. Het is altijd een kans. Lijkt mij niet nodig om een miljoenenpubliek onnodig bloot te stellen aan die kans als er ook alternatieven zijn. Als de overheid helemaal niet zou ingrijpen met dit soort zaken dan zouden voedsel multinationals als wijze van nog uranium in hun producten stoppen als dat makkelijk en goedkoop zou zijn.
En vliegreizen.quote:Op maandag 22 april 2024 17:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Roken ook. Of een pakje 50 euro maken![]()
En een vlaggetje op X, dan is je schuldgevoel weer afgekocht.quote:Op maandag 22 april 2024 18:20 schreef Raw85 het volgende:
Gewoon #norookworst roepen na het vreten toch
Glucosestroop in je plakje hamquote:Op maandag 22 april 2024 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Betutteling en het kritisch kijken naar de voedingsmiddelenindustrie die langzaam de samenleving vergiftigt met producten vol troep omdat dat nou eenmaal lekker goedkoop is zijn twee verschillende dingen.
Ik weet niet wat het eventueel verbieden van een kankerverwekkend middel in voedsel en een lul die een stom briefje door de brievenbus van een bejaarde gooit met elkaar te maken, maar ok dan.quote:Op maandag 22 april 2024 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dan word je heel gezond 84 en krijg je een briefje in de bus of je even op wil flikkeren met je bejaarde reet.
Nog meer te verbieden verder?
Wilde de grap eigenlijk zelf maken, dus je snapt dat ik je verachtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |