Roken en het effect op je gezondheid door de rookaroma's bij af en toe het eten van een rookworst, is echt op geen enkele manier te vergelijken.quote:Op maandag 22 april 2024 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja dan kun je ook verhalen beginnen over die oud oom van 90 jaar die zijn hele leven rookt en geen longkanker heeft gekregen. Het is altijd een kans. Lijkt mij niet nodig om een miljoenenpubliek onnodig bloot te stellen aan die kans als er ook alternatieven zijn. Als de overheid helemaal niet zou ingrijpen met dit soort zaken dan zouden voedsel multinationals als wijze van nog uranium in hun producten stoppen als dat makkelijk en goedkoop zou zijn.
Ja, alleen is dat het niet.quote:Op maandag 22 april 2024 16:02 schreef Twiitch het volgende:
Niet verbieden maar gewoon andere naam geven. Het is geen rookworst maar een kankeronvruchtbaarheidsworst
.quote:Nu wil de Europese Commissie een verbod op de rookaroma’s per 1 juli. Woensdag beslist een speciaal comité hierover
waarom ?quote:Op maandag 22 april 2024 15:04 schreef Harvest89 het volgende:
Sowieso moeten ze varkensvlees aan banden leggen.
Varkensgelatine zit in veel producten, niet alleen in gebak en snoep.quote:Op maandag 22 april 2024 15:04 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb zelf varkens gehad en jaren voor allerlei (recreatie) varkens gezorgd in mijn vrije tijd. Het zijn hele intelligente dieren. Als je varkens eet kun je net zo goed honden en apen eten.quote:
Dat is jammer. Ik had gedacht dat dat puur koeienbotten waren.quote:Op maandag 22 april 2024 16:18 schreef Mylene het volgende:
Varkensgelatine zit in veel producten, niet alleen in gebak en snoep.
Je ontkomt er niet in aan, zelfs Paracetamol.quote:Op maandag 22 april 2024 16:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik had gedacht dat dat puur koeienbotten waren.
Onjuist. Ultrabewerkt voeding zorgt niet voor gezondheidsproblemen. Teveel ervan, en dus gebrek aan zelfbeheersing doet dat. Waarom zouden jij en ik niet van chips mogen genieten op zijn tijd, omdat inferieure zielen elke dag twee zakken leeg eten?quote:Op maandag 22 april 2024 16:15 schreef Mortaxx het volgende:
Goede zaak. Ultrabewerkt voedsel veroorzaakt zoveel gezondheidsproblemen. En ik maar betalen daarvoor
Wat is er 'ongezond' aan?quote:Op maandag 22 april 2024 16:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Goede ontwikkeling. Neprook is ongezond en als je echt rook wil ga je zelf maar vlees roken.
Zoiets denkquote:Op maandag 22 april 2024 16:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hoe zou zo'n worst eigenlijk smaken zonder het rookaroma? Zoals een gewone knakworst?
Nee want in een gewone knakworst zit ook rook aroma.quote:Op maandag 22 april 2024 16:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hoe zou zo'n worst eigenlijk smaken zonder het rookaroma? Zoals een gewone knakworst?
Roken ook. Of een pakje 50 euro makenquote:Op maandag 22 april 2024 15:04 schreef Harvest89 het volgende:
En daarna pakken ze zelf nog een schotel bitterballen in Brussel natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2024 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
.
Oh, een speciaal comité van de EU, dan moet het wel goed zijn. Democratisch ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |