Jawel. Naar asbak.quote:Op maandag 22 april 2024 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
Van mij mogen ze rookaroma's wel verbieden. En dan niet vanwege kanker, maar gewoon omdat het nergens naar smaakt.
Klopt wel inderdaad, maar dan drink ik liever gewoon een Islay whisky, dat is puur natuur asbak.quote:
Ik doe meequote:Op maandag 22 april 2024 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt wel inderdaad, maar dan drink ik liever gewoon een Islay whisky, dat is puur natuur asbak.
En daarom wil de Europese Commissie het gebruik van rookaroma's in voeding per 1 juli gaan verbieden. Een speciaal comité stemt hier woensdag over.quote:
In rookkaas zit het ook, ik zal de OP uitbreiden.quote:Op maandag 22 april 2024 15:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Rookworst kan me gestolen worden maar van mijn rookkaas en lapsang souchong blijft je verdomme af!!!!
Zie hemarookworst in ONZ / [ronde 68 Het Dodetopicspel #15472] Toiletteren kun je lerenquote:Op maandag 22 april 2024 15:07 schreef marc0871 het volgende:
Wat vind jij hier van, @:hemarookworst ?
Ja gemaakt van sprinkhanen natuurlijk, want dat is beter voor het milieu dan echte zuivel.quote:Op maandag 22 april 2024 15:10 schreef ReplaR het volgende:
Ik denk dat we uiteindelijk in een lange trein terecht komen waar de elite vooraan zit en de rest van het volk achterin opgepropt, en die krijgen dan alleen maar 'proteïne'-repen als voedsel.
quote:Op maandag 22 april 2024 15:11 schreef nietzman het volgende:
Zie ook de Keuringsdienst aflevering.
https://kro-ncrv.nl/progr(...)die-rook-niet-slecht
[ afbeelding ]
Mijn opa rookte als een ketter en is op zijn 97e gezond gebleven en plotseling overleden.quote:Op maandag 22 april 2024 15:08 schreef Toine51 het volgende:
Ongezond....
Heb daar kilometers van gevreten en leef nog steeds...
Nee kakkerlakken.quote:Op maandag 22 april 2024 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja gemaakt van sprinkhanen natuurlijk, want dat is beter voor het milieu dan echte zuivel.
Geen alcohol?quote:Op maandag 22 april 2024 15:04 schreef Harvest89 het volgende:
Sowieso moeten ze varkensvlees aan banden leggen.
Het is al gesloopt sinds het niet meer echt gerookt wordt.quote:Op maandag 22 april 2024 15:14 schreef Tekaschi het volgende:
Een halve rookworst uit het vuistje, ken het nog vanuit mijn jeugd. Typisch Nederlands, jammer dat het weer gesloopt moet worden.
Nu heb ik gelijk zin in spare ribsquote:Op maandag 22 april 2024 15:04 schreef Harvest89 het volgende:
Sowieso moeten ze varkensvlees aan banden leggen.
Het is dat het spul zo duur geworden is anders zou ik er gelijk weer mee willen beginnen.quote:Op maandag 22 april 2024 15:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mijn opa rookte als een ketter en is op zijn 97e gezond gebleven en plotseling overleden.
Bestaat er dan een veilige manier van roken? Bedoel: is rook/roet eten niet gewoon überhaupt kankerverwekkend in een bepaalde mate?quote:Op maandag 22 april 2024 15:23 schreef PiyeReloaded het volgende:
De worst wordt niet verboden natuurlijk. Alleen deze inferieure bereidingswijze eventueel. De reden is wel jammer. Ze zouden van die slappe aftreksels enkel bedoeld om geld te besparen in beginsel moeten verbieden.
Als giftig zijn een slechte reden is ben ik heel benieuwd naar wat je als goede ziet.quote:
Wat mij dan weer verwonderd is dat met roundup ook vanalles in verband gebracht wordt en dat weer wel mag blijven. Zonder probleem.quote:Maar zo’n rookaroma is dus nogal ongezond. Het Brabants Dagblad noemt het zelfs ‘levensgevaarlijk’. Omdat kanker, erfelijke ziektes en onvruchtbaarheid daarmee in verband worden gebracht.
quote:Op maandag 22 april 2024 15:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Rookworst kan me gestolen worden maar van mijn rookkaas en lapsang souchong blijft je verdomme af!!!!
En ondertussen mag iedereen lekker de buurt blijven vergassen met hun houtkachels waar ze alles in pleuren en is er geen verbod op Pfasquote:Op maandag 22 april 2024 15:25 schreef Scjvb het volgende:
Nondeju zeg! Hoe ver wil men uiteindelijk gaan in deze tegenwoordige gezondheid- en milieu-hype. Straks moet de Hema/Unox rookworst er misschien ook aan geloven.![]()
Dergelijke betutteling alom begint langzamerhand wel meer extremere vormen aan te nemen.Triest.
Ze gaan een eventuele overgangsperiode die ze nodig hebben misschien wel of niet krijgen.quote:Op maandag 22 april 2024 15:25 schreef Momo het volgende:
Rookworsten worden niet eventueel verboden, chemische rookaroma's eventueel na een stemming woensdag. "Een woordvoerder van Unilever, waar Unox onder valt, legt uit dat als er een verbod op rookaroma’s komt, zij alternatieve aroma’s moeten ontwikkelen. " Niemand neemt je rookworst weg.
Nee, daarom bevalt deze reden me niet. Want zo kan je de traditionele wijze van vlees roken ook verbiedenquote:Op maandag 22 april 2024 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bestaat er dan een veilige manier van roken? Bedoel: is rook/roet eten niet gewoon überhaupt kankerverwekkend in een bepaalde mate?
Dat snap ik. Sommige mensen zouden de rest van de post lezen voor aanwijzingen.quote:Op maandag 22 april 2024 15:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als giftig zijn een slechte reden is ben ik heel benieuwd naar wat je als goede ziet.
Je bedoelt een hek om Nederland?quote:Op maandag 22 april 2024 15:05 schreef BertV het volgende:
Op een natuurlijke manier roken ben ik voor, al zal dat wel niet veel gezonder zijn.
Het was natuurlijk te verwachten dat de EU uiteindelijk bij mijn worst uit zou komen.
Kunnen we dit niet toestaan in speciale reservaten voor de inheemse bevolking?
Ben je zo verdrietig dat chemische rookaroma's die kanker veroorzaken eventueel verboden worden?quote:Op maandag 22 april 2024 15:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
De EU maakt meer (zo niet alles) kapot dan je lief is.
Ik ben voor een verbod op de EU.
Rookworst hangt een verbod boven het hoofdquote:Op maandag 22 april 2024 15:25 schreef Momo het volgende:
Rookworsten worden niet eventueel verboden, chemische rookaroma's eventueel na een stemming woensdag. "Een woordvoerder van Unilever, waar Unox onder valt, legt uit dat als er een verbod op rookaroma’s komt, zij alternatieve aroma’s moeten ontwikkelen. " Niemand neemt je rookworst weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roundup en andere glyfosaat bende.quote:Op maandag 22 april 2024 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
En ondertussen mag iedereen lekker de buurt blijven vergassen met hun houtkachels waar ze alles in pleuren en is er geen verbod op Pfas
Ik ben al blij met een klein stukje.quote:
"worstcase-scenario"quote:Op maandag 22 april 2024 15:33 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)-het-hoofd~a600536f/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |