SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De routes:
Feyenoord begon in de bekercampagne met een thuiswedstrijd in de tweede ronde tegen Utrecht
Vervolgens won het glansrijk en overtuigend van PSV in, wederom, een thuiswedstrijd
In de kwartfinale werd AZ aan de zegekar gebonden. In een thuiswedstrijd, ter info.
En in de halve finale werd de lastigste tegenstander van allemaal, FC Groningen, verschalkt. Thuis.
NEC had het aanzienlijk makkelijker in de route naar de Kuip al stroomden zij een ronde eerder in wegens het gebrek aan Europees voetbal in het Nijmeegse. In de eerste ronde werd Roda JC verslagen met maarliefst 5-3 in de Goffert
De duels bleven doelpuntrijk want in de tweede rond werd GVVV (uit Veenendaal, dat kent u alleen van een treinstation) verslagen met 1-6
๐ฅ HEERLIJKE goals in een DOELPUNTENFESTIJN, maar liefst 7๏ธโฃ goals! | Samenvatting G.V.V.V. - N.E.C.
In de achtste finale werd in de Goffert Go Ahead Eagles verslagen door een absolute wereldgoal van ้้n of andere Jap die nu alweer elders zijn geluk aan het beproeven is
๐ ๐๐๐๐! ABSOLUTE WERELDGOAL van Sai van Wermeskerken ๐ฑ | Samenvatting N.E.C. - Go Ahead Eagles
In de kwartfinale werd ADO Den @Haags overtuigend verslagen
Waarna in de halve finale Cambuur Leeuwarden in de verlenging werd verslagen.
Feyenoord - NEC was ้้n keer eerder het decor van de KNVB-bekerfinale, in 1994. NEC dat toen uitkwam in de eerste divisie verloor met 2-1.
uiterst links ziet u de huidig trainer van SC Heerenveen. NEC-speler 'Gelderland' heeft erg veel moeite om de bal te controleren
Feyenoord kan a.s. zondag de veertiende KNVB-beker in de clubhistorie winnen. NEC heeft een lege prijzenkast, wel staan zij voor de vijfde keer ooit in de bekerfinale, de vorige vier gingen allemaal verloren.
Hier verder
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op zondag 21 april 2024 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De ongekroonde koning van de cirkelredenering.
quote:Op zondag 21 april 2024 20:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hele wedstrijd stond er NOG EFFE WACHTEN op een doek in de hoek.
En toen durfden ze in minuut 97 het grote doek uit te rollen:
Zo gaat dat met die dromelarij, het is ook zo weer voorbij (en dan het hoofd van Andre van Duin)
Ik denk dat ik dit doek nog wel triester vind als het ‘PSV Aidshoven’ doek van Ajax van een paar jaar geleden. Absolute treurnis.
Ik moest er ook aan denken.quote:Op zondag 21 april 2024 20:30 schreef RamboDirk het volgende:
Karim Rekik, Karim Rekiki, Karim Rekik, Karim Rekiki
Dit klinkt als een typische wedstrijd van een Nederlandse club in Europa.quote:Op zondag 21 april 2024 20:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Conclusie,
NEC heeft de eerste helft prima staan voetballen
Begin van de tweede helft was er ineens niks meer over van het vuur, maar naarmate de eindstreep in zicht kwam, hervatten ze hun strijdlust en gingen ze de mat weer opvreten.
Ze kunnen zichzelf in de spiegel aan blijven kijken.
Feyenoord heeft veel laten liggen en toch weten te winnen. Niet onterecht!
Het was ook in Europa, dus dat klopt welquote:Op zondag 21 april 2024 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit klinkt als een typische wedstrijd van een Nederlandse club in Europa.
Wat een mongolenquote:Op zondag 21 april 2024 20:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hele wedstrijd stond er NOG EFFE WACHTEN op een doek in de hoek.
En toen durfden ze in minuut 97 het grote doek uit te rollen:
Zo gaat dat met die dromelarij, het is ook zo weer voorbij (en dan het hoofd van Andre van Duin)
Ik denk dat ik dit doek nog wel triester vind als het ‘PSV Aidshoven’ doek van Ajax van een paar jaar geleden. Absolute treurnis.
quote:Op zondag 21 april 2024 20:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou morgen allemaal.lekker vroeg uit de veren, om 10:15 op de binnenrotte
Dan ben ik al 3 uren aan het werk joh, met je vroeg.quote:Op zondag 21 april 2024 20:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou morgen allemaal.lekker vroeg uit de veren, om 10:15 op de binnenrotte
De pro's werken morgenavond tot diep in de nacht.quote:Op zondag 21 april 2024 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ben ik al 3 uren aan het werk joh, met je vroeg.
Wij willen jou hier ook niet.quote:Op zondag 21 april 2024 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
Gezapig sfeertje, de grote ploeg wint. De winnaar die niemand wilde.
Alleen maar de 2 grootste fanbases van Nederland. Maar eerlijk is eerlijk, vorig jaar was je kampioen dus de beker is ‘gewoon’ een leuk toetje. Dat huldigen hoeft van mij daarom ook niet. Zo’n gevoel zou voor NEC anders zijn wanneer ze winnen natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2024 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
Gezapig sfeertje, de grote ploeg wint. De winnaar die niemand wilde.
Huldiging op maandagochtend om 10:15quote:Op zondag 21 april 2024 20:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Alleen maar de 2 grootste fanbases van Nederland. Maar eerlijk is eerlijk, vorig jaar was je kampioen dus de beker is ‘gewoon’ een leuk toetje. Dat huldigen hoeft van mij daarom ook niet. Zo’n gevoel zou voor NEC anders zijn wanneer ze winnen natuurlijk.
Het zal wel erg druk worden.quote:Op zondag 21 april 2024 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Huldiging op maandagochtend om 10:15zoiets kan ook alleen bij Feijenoord. Genant, doe dan niks.
Gewoon om 12 uur joh idiootquote:Op zondag 21 april 2024 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Huldiging op maandagochtend om 10:15zoiets kan ook alleen bij Feijenoord. Genant, doe dan niks.
Schijnt dus dat Rotterdam al jaren het beste scoort op werkeloosheid. Misschien verklaart dat het een en ander.quote:Op zondag 21 april 2024 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als ze maar wel op tijd hun bed uitkomen om nachtegaaltje Lee te horen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnt dus dat Rotterdam al jaren het beste scoort op werkeloosheid. Misschien verklaart dat het een en ander.
quote:Op zondag 21 april 2024 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ben ik al 3 uren aan het werk joh, met je vroeg.
Die fakkels werden netjes in de gracht gegooid, jammer dat daar een doekje lagquote:Op zondag 21 april 2024 22:03 schreef jigggy het volgende:
Feyenoord fakkels gooien niks aan de hand gooi je 1 biertje wedstrijd stil en stadion verbod
Daarom doen ze het nu ook niet op de Coolsingel, prima oplossing wat mij betreft. Zo’n huldiging is toch vooral leuk voor de jeugd (lees: nieuwe aanwas). Het echte feestje was gisteren in het stadionquote:Op zondag 21 april 2024 20:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Alleen maar de 2 grootste fanbases van Nederland. Maar eerlijk is eerlijk, vorig jaar was je kampioen dus de beker is ‘gewoon’ een leuk toetje. Dat huldigen hoeft van mij daarom ook niet. Zo’n gevoel zou voor NEC anders zijn wanneer ze winnen natuurlijk.
Wat een gefrustreerd mannetje is het toch ook.quote:Op maandag 22 april 2024 08:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Gelachen om het ‘hij heeft een kind, hij ziet hem niet’ gisteren
Vond dat nou juist wel een geinige actie, afteldoekjes, nog even wachten doek (refererend naar het pizzalied), Nijmegen vol met Van Duin posters en dit laatste doek om het af te makenquote:
Oh er zijn ook postertjes en stickers in Nijmegen opgehangen. Haha, die dekselse Feyenoord supporters ook altijd!quote:Op maandag 22 april 2024 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond dat nou juist wel een geinige actie, afteldoekjes, nog even wachten doek (refererend naar het pizzalied), Nijmegen vol met Van Duin posters en dit laatste doek om het af te maken
[ x ]
ludiek
Ik vind grootschalige sfeeracties die op elkaar aansluiten een stuk leuker dan rookbommetjes voor op instagram ja.quote:Op maandag 22 april 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh er zijn ook postertjes en stickers in Nijmegen opgehangen. Haha, die dekselse Feyenoord supporters ook altijd!
Ik vind het beide niet zo leuk eigenlijk, vooral niet als het doekje in kwestie amper kan worden getoond omdat je met pijn en moeite van NEC wint en als volwassen mens postertjes gaat ophangen.quote:Op maandag 22 april 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind grootschalige sfeeracties die op elkaar aansluiten een stuk leuker dan rookbommetjes voor op instagram ja.
Ik vind het wel grappig, maar het had beter gewerkt als de tegenstander Ajax of PSV was.quote:Op maandag 22 april 2024 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond dat nou juist wel een geinige actie, afteldoekjes, nog even wachten doek (refererend naar het pizzalied), Nijmegen vol met Van Duin posters en dit laatste doek om het af te maken
[ x ]
ludiek
Juist dan ga je geen sfeeracties op elkaar laten aansluiten, niet met Ajax in ieder geval. Daar is teveel haat voorquote:Op maandag 22 april 2024 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, maar het had beter gewerkt als de tegenstander Ajax of PSV was.
Of je maakt NEC groot en zet ze op een voetstuk voor hun bekercampagne.quote:Op maandag 22 april 2024 13:10 schreef GGMM het volgende:
Je maakt jezelf wel heel klein op deze manier
Aboutaleb heeft wel fantasiequote:Op maandag 22 april 2024 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Aboutaleb: 'Fakkels uit stadion houden lastig, meegenomen in intieme delen'
Lekker met een fakkel in je reet naar de bekerfinale.
Nou, daar sta je dan zichtbaar en tifosi te wezen met je aarsfakkel.quote:Op maandag 22 april 2024 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Aboutaleb: 'Fakkels uit stadion houden lastig, meegenomen in intieme delen'
Lekker met een fakkel in je reet naar de bekerfinale.
Alternatieve scenario is dat al die Feyenoorders elkaar keihard in de reet neuken op de toiletten.quote:
Gaat gewoon in je boxershort, bh, spandoek, bekende stewards, onder de stoel van mindervalide supporters, vooraf ergens al neergelegd, zelfs wel eens gezien dat er op een afgesproken moment hele vuilniszakken over het hek worden gegooid vlak voor de wedstrijd. Maar dit is wel echt complete flauwekul van Abou.quote:Op maandag 22 april 2024 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alternatieve scenario is dat al die Feyenoorders elkaar keihard in de reet neuken op de toiletten.
Ik heb ze niet gezien maar dit is wel een ludieke actiequote:Op maandag 22 april 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh er zijn ook postertjes en stickers in Nijmegen opgehangen. Haha, die dekselse Feyenoord supporters ook altijd!
Vind Abou's verklaringen leuker.quote:Op maandag 22 april 2024 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat gewoon in je boxershort, bh, spandoek, bekende stewards, onder de stoel van mindervalide supporters, vooraf ergens al neergelegd, zelfs wel eens gezien dat er op een afgesproken moment hele vuilniszakken over het hek worden gegooid vlak voor de wedstrijd. Maar dit is wel echt complete flauwekul van Abou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |