Ik ook. Als Lawson nu naar RBR gaat dan vrees ik voor een soort "Nyck de Vries-scenario" voor hem daar.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hopelijk niet Lawson. Ik zie hem graag eerst zijn opleiding afmaken bij Vcarb (of hoe het nu weer heet).
Hopelijk wordt hij goed gecoached in hoe zich te presenteren.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hopelijk niet Lawson. Ik zie hem graag eerst zijn opleiding afmaken bij Vcarb (of hoe het nu weer heet).
Die komt nog wel in de Red Bull terecht.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:05 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Bottas 4.0 wordt bij Mercedes reserve rijder
Denk het niet. Misschien 2026 bij Cadillacquote:Op donderdag 19 december 2024 14:07 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die komt nog wel in de Red Bull terecht.
Denk eerder dat die uitiendelijk Mercedes ambassadeur zal worden.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:07 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die komt nog wel in de Red Bull terecht.
Van Arvid Lindblad verwachten ze veelquote:Op donderdag 19 december 2024 16:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Denk eerder dat die uitiendelijk Mercedes ambassadeur zal worden.
Ik denk ook dat Red Bull nu meer naar z'n eigen trainingsprogramma en jonge rijders zal gaan kijken.
Met Lawson in de RB zit dus ook Hadjar straks naast Tsunoda en ondertussen kijken ze natuurlijk ook naar hun coureurs uit de jeugdopleiding.
Colapinto nu ook voor meerdere jaren getekendquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:56 schreef Starflyer het volgende:
Toyota WEC coureur Ryo Hirakawa wordt reserve bij Alpine. En blijkbaar zijn ze ook jog steeds geïnteresseerd in Franco Colapinto.
[ x ]
Ik hoor dat steeds, maar heb je er een bron bij?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Sainz is nog steeds in beeld bij Red Bull schijnt, voor als Lawson tegen blijkt te vallen.
Sainz heeft ook in z'n vontract bij Williams staan dat hij weg mag als een top team hem een stoeltje aanbiedt.
(En de bron:quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Colapinto nu ook voor meerdere jaren getekend
Holy fuck, die Briatore herken ik niet meer terugquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:52 schreef Sally het volgende:
[..]
(En de bron:
https://www.formula1.com/(...)YegROlfYD0TPfBj.html)
Via Facebook This is formula1 maar daar kan ik het nergens meer vinden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoor dat steeds, maar heb je er een bron bij?
Zou op zich best leuk voor hem zijn als hij toch elders kan rijden voor de punten.
"The Spaniard instead penned a multi-term deal with Williams, though rumours circulated he could move to Red Bull once it became clear Sergio Perez was on thin ice."quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:42 schreef Starflyer het volgende:
Dat gaat over dat Sainz nog steeds een optie voor Red Bull is in de toekomst. Niet dat hij een optie heeft om Williams te kunnen verlaten voor Red Bull.
https://www.motorsportwee(...)en-for-carlos-sainz/
Verstappen naar Austin Martin (voor 1 miljard ofzo meen ik gelezen te hebben), Sainz naar Red Bull. U las het hier voor het eerst...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
"The Spaniard instead penned a multi-term deal with Williams, though rumours circulated he could move to Red Bull once it became clear Sergio Perez was on thin ice."
Nog steeds 'geruchten' dus, inderdaad.
En het interview met Horner zou in RacingNews365 hebben gestaan @:signe
Je loopt iets achter...?quote:Op maandag 20 januari 2025 02:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Verstappen naar Austin Aston Martin (voor 1 miljard ofzo meen ik gelezen te hebben), Sainz naar Red Bull. U las het hier voor het eerst...
Deze geruchten gaan hier in Argentinie de ronde
quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ry%C5%8D_Hirakawaquote:Op maandag 7 april 2025 09:15 schreef Starflyer het volgende:
Hirokawa van reserve bij Alpine naar reserve bij Haas. Mag meteen in Bahrein al in de auto stappen.
[ x ]
Toyota is een technische partner van Haas.quote:Op maandag 7 april 2025 13:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Ry%C5%8D_Hirakawa
Ah, Toyota als sponsor, ik had al een vermoeden dat die flink wat geld mee zou brengen als hij meteen in Bahrein VT1 mag doen.
quote:Alpine announce resignation of Team Principal Oliver Oakes
06 May 2025
Begonnen met de dood van Mateschitz..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:31 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat de problemen bij RB wel heel wat dieper zitten dan Horner.
Lindblad, Marti en Goethe in de F2, waarvan Lindblad misschien wel het grootste talent is dat er nu rond rijdt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Begonnen met de dood van Mateschitz..
Sindsdien is er een strijd tussen de Maleisische tak en de Oostenrijkse tak.
Wat dat betreft hebben ze geluk dat Max zo'n enorm goede rijder is, als die weg gaat is het team misschien ten dode opgeschreven.
Ze hebben ook geen talenten meer in opleiding, hoogstens Hadjar.
En met de nieuwe motor regels volgend jaar stappen ze ook van Honda af, gaan ze best een onzekere tijd tegemoet
Dus er wordt ruimte gemaakt bij mercedes?quote:Op donderdag 5 juni 2025 03:30 schreef THEFXR het volgende:
Geruchten gaande dat Rus naar Aston martin gaat.
Ik denk het, ik vind vreemd dat Rus geen contract heeft bij merc gezien DTS dit jaar. Toto met zijn lovende uitspraken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dus er wordt ruimte gemaakt bij mercedes?
"Fokoes Max". We zullen het veel horen dan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik denk het, ik vind vreemd dat Rus geen contract heeft bij merc gezien DTS dit jaar. Toto met zijn lovende uitspraken.
Bottas 8.0 ?quote:Op maandag 30 juni 2025 12:16 schreef Starflyer het volgende:
Bottas is in beeld bij Alpine als mogelijke vervanger van Colapinto.
https://www.the-race.com/(...)25-franco-colapinto/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |