quote:Wilders wil aangifte doen tegen Timmermans: ‘Levensgevaarlijke linkse ophitserij’
PVV-leider Geert Wilders zegt aangifte te gaan doen tegen Frans Timmermans van GroenLinks-PvdA. Hij doet dat naar aanleiding van de speech die Timmermans gaf op het congres van de linkse combinatie.
Daarin keerde de voorman van GroenLinks-PvdA zich tegen de radicaal-rechtse PVV. Hij zei ,,wij zullen niets nalaten om te voorkomen dat Wilders in dit land aan de macht komt”. In de tekst die vooraf was gedeeld met journalisten staat ,,niet nalaten”.
Wilders ziet daar een bedreiging in. ,,Niets nalaten? Niets? Dus ook geen geweld? Ik ga aangifte doen”, schrijft hij op X. In een andere tweet spreekt hij van ,,levensgevaarlijke linkse ophitserij” en roept mensen op om ook aangifte te doen tegen Timmermans.
Wilders praat met VVD, NSC en BBB over de vorming van een kabinet. Hij reageert voornamelijk via X op gebeurtenissen. Dat heeft eerder in de formatie al tot problemen geleid en tot oproepen tot terughoudendheid.
Timmermans haalde in zijn toespraak op het congres in Apeldoorn ook uit naar de ,,permanente ‘twitter-incontinentie’” van de PVV-leider.
https://www.ad.nl/politie(...)ophitserij~ab4e2d56/
Open riool. Als je denkt dat wij hier op Fok lopen te zeiken. Da’s klein bier vergeleken met dat platform.quote:Op zondag 21 april 2024 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
Hoe representatief is X eigenlijk voor de samenleving?
Als je sommige comments leest zou je toch de dijken willen gaan slopen?
Willen jullie meer of minder Randstedelingen?quote:Op zondag 21 april 2024 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
zou je toch de dijken willen gaan slopen?
Good point, ik zet daarna ook het hele boerenland in de fik.quote:Op zondag 21 april 2024 19:36 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Randstedelingen?
Open riool vind ik nog vrij mild.quote:Op zondag 21 april 2024 19:33 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Open riool. Als je denkt dat wij hier op Fok lopen te zeiken. Da’s klein bier vergeleken met dat platform.
Het werkt goed voor het laatste nieuws van mijn favoriete bands.quote:Op zondag 21 april 2024 19:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Open riool vind ik nog vrij mild.
Als je niet in een leuke bubbel zat voor Elon de boel kocht heb je daar niet veel te zoeken.
Dan zit je in een bubbel dusquote:Op zondag 21 april 2024 19:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het werkt goed voor het laatste nieuws van mijn favoriete bands.
Dat was ook niet de bedoeling van Melkert en Rosenmuller, maar toch eindigde Pim Fortuyn met een kogel in zijn hoofd.quote:Op zondag 21 april 2024 19:36 schreef TornadoDK het volgende:
Nou heb ik niks met holle bolle frans maar ik geloof niet dat het zijn bedoeling is om op te roepen tot geweld.
Wat voor sommige LPF-schapen dan weer reden was om kogelbrieven te sturen, tot VARA-presentatoren aan toe.quote:Op zondag 21 april 2024 20:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling van Melkert en Reosenmuller, maar toch eindigde Pim Fortuyn met een kogel in zijn hoofd.
Dus?quote:Op zondag 21 april 2024 20:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling van Melkert en Reosenmuller, maar toch eindigde Pim Fortuyn met een kogel in zijn hoofd.
Jaquote:Op zondag 21 april 2024 20:13 schreef deedeetee het volgende:
https://www.limburger.nl/(...)_list_1&utm_term=0-1
https://twitter.com/paul_wilders/status/1782046719414284689
Dit al langs gekomen ?
In bedekte termen en met omfloerst taalgebruik hinten op bepaalde dingen kan door anderen in de praktijk gebracht worden.quote:
M.a.w. niemand mag kritiek uiten over een politiek leider?quote:Op zondag 21 april 2024 20:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling van Melkert en Rosenmuller, maar toch eindigde Pim Fortuyn met een kogel in zijn hoofd.
Welke haatzaaierij heb je het dan over?quote:Op zondag 21 april 2024 20:28 schreef quo_ het volgende:
[..]
In bedekte termen en met omfloerst taalgebruik hinten op bepaalde dingen kan door anderen in de praktijk gebracht worden.
Rosenmuller en vooral Melkert hebben naderhand veel last gekregen van hun listig verpakte haatzaaierij.
Had Volkert van der graaf toch echt zelf gedaan. Niemand behalve hij is voor die moord veroordeeld.quote:Op zondag 21 april 2024 20:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling van Melkert en Rosenmuller, maar toch eindigde Pim Fortuyn met een kogel in zijn hoofd.
Inderdaad, een zieke gek kan overal wel een aanmoediging in zien om iemand iets aan te doen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Had Volkert van der graaf toch echt zelf gedaan. Niemand behalve hij is voor die moord veroordeeld.
Het zijn koppige mensen die politiek bedrijven, die denken er niet aan om vergissingen toe te geven en water bij de wijn te doen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, een zieke gek kan overal wel een aanmoediging in zien om iemand iets aan te doen.
Al helpt deze verharding van het politieke debat en de polarisatie ook niet natuurlijk.
Vragen naar de bekende weg.quote:Op zondag 21 april 2024 20:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Welke haatzaaierij heb je het dan over?
De dood van Fortuyn is vooral misbruikt om veel ongefundeerde haat richting linkse politici te sturen. Zoals inderdaad Melkert en Rosenmuller.
Geert is de laatste die kan klagen over verharding. Non stop uitdelen en meteen janken bij een kleine verspreking als hij denkt dat hij daarmee zijn eigen aanhang kan ophitsen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, een zieke gek kan overal wel een aanmoediging in zien om iemand iets aan te doen.
Al helpt deze verharding van het politieke debat en de polarisatie ook niet natuurlijk.
Geef maar even gewoon antwoord welk 'haatzaaien' je het precies over hebt.quote:Op zondag 21 april 2024 21:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg.
Zoek maar even op Melkert, van Dam en Rosenmuller in relatie tot Fortuyn. Van Rosenmuller staat er in deel 1 een prachtig citaat.
Zoals ik in een vorig deel al schreef:quote:Op zondag 21 april 2024 21:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zoek maar even op Melkert, van Dam en Rosenmuller in relatie tot Fortuyn. Van Rosenmuller staat er in deel 1 een prachtig citaat.
quote:Op zondag 21 april 2024 12:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Melkert was helemaal niet haatdragend overigens. Dat was gewoon een sociaal-democraat die fel tegenover het neoliberalisme van Fortuyn stond en won debatten van de simpele Pim inhoudelijk makkelijk, alleen was het klootjesvolk daarvoor net als nu te dom. Uiteindelijk heeft Melkert keihard gelijkgekregen en heeft het klootjesvolk de eigen toekomst verpest door steeds op kneiterrechtse charlatans te stemmen.
Mogen linkse mensen je de komende 20 jaar om de oren slaan met de topic tweets van Geert als morgen iemand Timmermans doodschiet? Of toen hij Kaag een verrader noemde. Of of of...quote:Op zondag 21 april 2024 21:16 schreef quo_ het volgende:
[..]
Uit het eerder door mij genoemde drietal ging vooral Marcel van Dam erg ver door Foruyn op tv uit te maken voor minderwaardig mens.quote:Op zondag 21 april 2024 21:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Geef maar even gewoon antwoord welk 'haatzaaien' je het precies over hebt.
Zoals ik al zei wordt de moord op Fortuyn vooral door rechtse sujetten misbruikt om haat richting linkse politici te spuien. Je posts illustreren dat mooi.
En voor de goede orde, als voormalig PvdA en SP stemmer zie ik mezelf vooral als links. Ik zou willen dat poltici aan de linkerkant zo vasthoudend waren als Wilders.quote:su·jet (het; o; meervoud: sujetten) verachtelijk iemand; = schoft
Bron vandale.nl
Je bent door en door rechts, ik zou willen zeggen extreem-rechts zelfsquote:Op zondag 21 april 2024 21:46 schreef quo_ het volgende:
[..]
Uit het eerder door mij genoemde drietal ging vooral Marcel van Dam erg ver door Foruyn op tv uit te maken voor minderwaardig mens.
Melkert, Rosenmuller en nu Timmermans doen het net wat slimmer en listiger.
Je kunt er zelf ook wat van. Forumregels verbieden het op te persoon spelen maar met een handige vergelijking lukt je dat toch. Precies dit gedrag is waar mijn post over ging.
[..]
En voor de goede orde, als voormalig PvdA en SP stemmer zie ik mezelf vooral als links. Ik zou willen dat poltici aan de linkerkant zo vasthoudend waren als Wilders.
quote:Op zondag 21 april 2024 21:25 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik lees net dat hij vanaf het sterfbed van zijn moeder de boze menigte tegen Timmermans aan het opjutten was.
Volkomen stabiel gedrag.
Hahahahaquote:Op zondag 21 april 2024 21:49 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je bent door en door rechts, ik zou willen zeggen extreem-rechts zelfs
Ja lekker makkelijk vasthoudend zijn als je voor de interruptiemicrofoon van alles kan roepen en op x, nog nooit een wetsvoorstel hebt ingediend en altijd meestemt met de VVD met moties.quote:Op zondag 21 april 2024 21:46 schreef quo_ het volgende:
[..]
Uit het eerder door mij genoemde drietal ging vooral Marcel van Dam erg ver door Foruyn op tv uit te maken voor minderwaardig mens.
Je kunt er zelf ook wat van. Forumregels verbieden het op te persoon spelen maar met een handige vergelijking lukt je dat toch. Precies dit gedrag is waar mijn post over ging.
[..]
En voor de goede orde, als voormalig PvdA en SP stemmer zie ik mezelf vooral als links. Ik zou willen dat poltici aan de linkerkant zo vasthoudend waren als Wilders.
Toch wel apart dat deze dame met hoofddoek meent commentaar te moeten leveren over hoe ons land bestuurd wordt. Doe dan gewoon mee en laat die lap achterwege.quote:
Lijkt me een contaminatie. Het is aanzetten tot geweld of opruiing.quote:Op zondag 21 april 2024 22:18 schreef Montagui het volgende:
"Opruiing tot geweld" is dan de term?
[ x ]
quote:Op zondag 21 april 2024 21:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Geef maar even gewoon antwoord welk 'haatzaaien' je het precies over hebt.
Zoals ik al zei wordt de moord op Fortuyn vooral door rechtse sujetten misbruikt om haat richting linkse politici te spuien. Je posts illustreren dat mooi.
Prima uitspraak, niets mis mee.quote:
Full on koekoek.quote:Op zondag 21 april 2024 22:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Prima uitspraak, niets mis mee.
Waar blijft dat haatzaaien nou?
Het is echt totaal onschuldig wat Paul zei, maar luguber geknipt filmpje. Welke rechts-extremiste idioten doen zoiets?quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 22:54 schreef Momo het volgende:
Het is natuurlijk wachten tot Geert straks zelf per ongeluk een keer zegt dat hij " er alles aan zal doen" om bijvoorbeeld een of andere migratiewet te voorkomen.
Ik hoop het, kan er straks een ander programma op tv in de plaats van Opsporing Verzochtquote:Op zondag 21 april 2024 22:54 schreef Momo het volgende:
Het is natuurlijk wachten tot Geert straks zelf per ongeluk een keer zegt dat hij " er alles aan zal doen" om bijvoorbeeld een of andere migratiewet te voorkomen.
Spreekwoorden en beeldspraak zijn je vreemd?quote:
Is dat serieus iets dat je denkt dat Geert voor elkaar dan krijgen door bepaalde migratiewetten strenger te maken?quote:Op zondag 21 april 2024 22:56 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Ik hoop het, kan er straks een ander programma op tv in de plaats van Opsporing Verzocht
Je snapt toch ook wel dat dit spreekwoordelijk/figuurlijk is?quote:
Het was de constante golf van dit soort uitspraken van verschillende linkse figuren dat een extreem lid van hun achterban aanzette tot de moord van Fortuyn.quote:Op zondag 21 april 2024 23:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat dit spreekwoordelijk/figuurlijk is?
Hij bedoelde dat hij hoopt op een politieke nederlaag voor Fortuyn, dat hij tijdens de verkiezingen zetels verliest.
Niets mis met deze uitspraak.
Ja. Het moet maar eens afgelopen zijn met die immigratie. Ik wil Nederland terug. Erwtensoep langs de ijsbaan. Blokjes kaas en bitterballen met een vlaggetje erin. Vrouwen in bloemetjesjurken zonder tattoos. Mannen zonder die vreselijke knotjes. Rutger Hauer en Monique van de Ven, op de fiets slingerend door Amsterdam. En dat 'Allahu Akbar', dat wil ik echt nooit meer horen hier. Kap toch eens met die zelfhaat en pak je land terug.quote:Op zondag 21 april 2024 22:58 schreef Momo het volgende:
Is dat serieus iets dat je denkt dat Geert voor elkaar dan krijgen door bepaalde migratiewetten strenger te maken?
Man man man, dit kun je niet meer eten of zo?quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
Erwtensoep langs de ijsbaan. Blokjes kaas en bitterballen met een vlaggetje erin.
Nu weer? Doel je nu op Timmermans?quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het was de constante golf van dit soort uitspraken van verschillende linkse figuren dat een extreem lid van hun achterban aanzette tot de moord van Fortuyn.
Dit nooit meer werd er gezegd maar er gebeurd nu gewoon weer hetzelfde.
Je kan het nog eten. Maar ik wil dat op een fijne manier doen. Niet steeds om me heen hoeven kijken of ik word neergestoken door onze islamitische 'vrienden'quote:Op zondag 21 april 2024 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
Man man man, dit kun je niet meer eten of zo?
Ik zie jou inderdaad al in Dokkum staan met je bakje erwtensoep in de kou bibberend en panisch om je heen kijkend of er ergens een verdwaalde jihadist rond loopt.quote:Op zondag 21 april 2024 23:12 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Je kan het nog eten. Maar ik wil dat op een fijne manier doen. Niet steeds om me heen hoeven kijken of ik word neergestoken door onze islamitische 'vrienden'
Wanhopig (terug)verlangen naar een sterk geromantiseerd verleden. Jij gaat een zwaar leven tegemoet, succes ermee.quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Ja. Het moet maar eens afgelopen zijn met die immigratie. Ik wil Nederland terug. Erwtensoep langs de ijsbaan. Blokjes kaas en bitterballen met een vlaggetje erin. Vrouwen in bloemetjesjurken zonder tattoos. Mannen zonder die vreselijke knotjes. Rutger Hauer en Monique van de Ven, op de fiets slingerend door Amsterdam. En dat 'Allahu Akbar', dat wil ik echt nooit meer horen hier. Kap toch eens met die zelfhaat en pak je land terug.
Maar nee, driekwart van Nederland wil verder wegzakken in deze multiculturele nachtmerrie.
Nou ik weet niet koos, maar van de realiteit nu worden we ook niet vrolijkquote:Op zondag 21 april 2024 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanhopig (terug)verlangen naar een sterk geromantiseerd verleden. Jij gaat een zwaar leven tegemoet, succes ermee.
Elke periode kent z'n eigen problemen. In de jaren 80 was er bijkans oorlog in de straten vanwege de huizencrisis. Daarvoor was er de oliecrisis. Koude Oorlog, zware armoede tijdens de periode van wederopbouw, etc etc. En de benepenheid van de jaren 50 was ook geen feest, zeker voor vrouwen niet.quote:Op zondag 21 april 2024 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet koos, maar van de realiteit nu worden we ook niet vrolijkcrisis na crisis, inflatie, huizen, klimaat, energie. Snap wel dat het verleden waarin deze shit niet voorkwam dan een stuk romantischer op je netvlies staat.
Tijd voor een rechts kabinet!quote:Op zondag 21 april 2024 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet koos, maar van de realiteit nu worden we ook niet vrolijkcrisis na crisis, inflatie, huizen, klimaat, energie. Snap wel dat het verleden waarin deze shit niet voorkwam dan een stuk romantischer op je netvlies staat.
Alleen migranten hebben tatoeages?quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Ja. Het moet maar eens afgelopen zijn met die immigratie. Ik wil Nederland terug. Erwtensoep langs de ijsbaan. Blokjes kaas en bitterballen met een vlaggetje erin. Vrouwen in bloemetjesjurken zonder tattoos. Mannen zonder die vreselijke knotjes. Rutger Hauer en Monique van de Ven, op de fiets slingerend door Amsterdam. En dat 'Allahu Akbar', dat wil ik echt nooit meer horen hier. Kap toch eens met die zelfhaat en pak je land terug.
Maar nee, driekwart van Nederland wil verder wegzakken in deze multiculturele nachtmerrie.
Nee, was het maar zo'n feest. Ik zie de Nederlandse vrouw er helaas ook steeds vaker meequote:
Misschien moet je je eens buiten het kamp begeven?quote:Op maandag 22 april 2024 00:10 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest. Ik zie de Nederlandse vrouw er helaas ook steeds vaker mee![]()
Aarsgewei op het achterwerk.
Hondenpootjes op de onderarmen.
Tattoo achter het oor.
Zo'n getatoeëerd enkelbandje.
De hartslaglijn van je kroost op de pols.
Djaylano en Samantha in prachtige sierletters.
Wenkbrauw lijntjes.
Niet mijn kopje thee. Waarom toch
Het lijkt wel of je tegen de wereld schreeuwt; 'Kijk ik ben laagopgeleid en er heeft al -tig meter piemel in mij gezeten'
Dus je wil zeggen dat alleen laagopgeleide mensen een tatoeage hebben?quote:Op maandag 22 april 2024 00:10 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest. Ik zie de Nederlandse vrouw er helaas ook steeds vaker mee![]()
Tattoo achter het oor.
Wenkbrauw lijntjes.
Het lijkt wel of je tegen de wereld schreeuwt; 'Kijk ik ben laagopgeleid en er heeft al -tig meter piemel in mij gezeten'
Mannen zonder knotjes mi gado zit je in de kast ofso dat je cared om hoe een man eruit zietquote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Laten we daar eens naar kijken!quote:Op maandag 22 april 2024 00:40 schreef Cyan9 het volgende:
Dus je wil zeggen dat alleen laagopgeleide mensen een tatoeage hebben?
Wat een zielig figuur moet je zijn om dit uit je strot te krijgenquote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte van je post dacht ik dat ik een cynisch, satirisch stukje zat te lezen, maar je bent serieus.quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Dom rechts spreektquote:Op maandag 22 april 2024 00:10 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Tattoo achter het oor.
Wenkbrauw lijntjes.
Ik associeer dat soort tatoeages wel met PVV volk, ja.quote:
Ach jochie toch, wat is het leven toch verdrietig allemaal, de vergankelijkheid een gruwel. Je weet wat Jan Wolkers zelf van Wildersachtigen vond?quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Oh my..quote:Op zondag 21 april 2024 20:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Welke haatzaaierij heb je het dan over?
De dood van Fortuyn is vooral misbruikt om veel ongefundeerde haat richting linkse politici te sturen. Zoals inderdaad Melkert en Rosenmuller.
Het komt goed. Multi-etnische staten hebben de neiging te eindigen in een dictatuur of uit elkaar te vallen. Met het oog op het laatste kun je alvast naar het noorden verhuizen en werk maken van een Friese republiek. Wat betreft het eerste: even de formatie afwachten.quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Een soort van cognitieve dissonantie waarbij het deel van vóór de moord op Fortuyn uit het geheugen is gewist omdat dat deel niet strookt met je overtuigingen.quote:Op maandag 22 april 2024 08:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oh my..
Wat een bizarre post dit.
Meen je dit?
Kan, maar om mensen zo weg te zetten zoals hij doetquote:Op maandag 22 april 2024 08:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik associeer dat soort tatoeages wel met PVV volk, ja.
Welk deel was dat dan? Ik heb er al vijf keer naar gevraagd en anders dan herhalen dat het heel erg was en het opsommen van politici, heb ik nog niets ergs gezien.quote:Op maandag 22 april 2024 08:24 schreef Montagui het volgende:
[..]
Een soort van cognitieve dissonantie waarbij het deel van vóór de moord op Fortuyn uit het geheugen is gewist omdat dat deel niet strookt met je overtuigingen.
Compleet inderdaad.quote:
Ik?quote:Op maandag 22 april 2024 08:24 schreef Montagui het volgende:
[..]
Een soort van cognitieve dissonantie waarbij het deel van vóór de moord op Fortuyn uit het geheugen is gewist omdat dat deel niet strookt met je overtuigingen.
'I know nothing. No american bombs or tanks here or 200 miles out'quote:Op maandag 22 april 2024 08:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Welk deel was dat dan? Ik heb er al vijf keer naar gevraagd en anders dan herhalen dat het heel erg was en het opsommen van politici, heb ik nog niets ergs gezien.
De dood van Fortuyn is dan ook vooral iets dat rechtsen misbruiken om linkse politici mee aan te vallen.
'dit soort volk'quote:Op maandag 22 april 2024 08:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Compleet inderdaad.
Openlijk naar de Mods: dit kan toch niet. Ook met de modbreak in het vorige deel en dan nu hier 'rechtse sujetten'.
Bizarre zooi weer hier in nws.
Nog bizarder dat dit soort volk gewoon rondloopt in NL.
Hahaha 'vasthoudend'. Nog nooit zo snel breekpunten uit het raam geflikkerd door welke politicus ook. Stemgedrag dat totaal niet lijkt op het verkiezingsprogramma. Maar wel blijven roepen hoe belangrijk sociale zekerheid is (het water staat aan de lippen, Timmermans krijgt te veel geld om dat te beseffen) en de schuld geven aan PvdA dat die wordt uitgehold, terwijl o.a. de PVV telkens de VVD steunt in beperkingen, zelfs vanuit de oppositie.quote:Op zondag 21 april 2024 21:46 schreef quo_ het volgende:
[..]
[..]
En 90% van de migratie is arbeidsmigratie, grote kans dat deze rechtse coalitie daar ook niks mee zal doen.quote:Op maandag 22 april 2024 08:41 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Hahaha 'vasthoudend'. Nog nooit zo snel breekpunten uit het raam geflikkerd door welke politicus ook. Stemgedrag dat totaal niet lijkt op het verkiezingsprogramma. Maar wel blijven roepen hoe belangrijk sociale zekerheid is (het water staat aan de lippen, Timmermans krijgt te veel geld om dat te beseffen) en de schuld geven aan PvdA dat die wordt uitgehold, terwijl o.a. de PVV telkens de VVD steunt in beperkingen, zelfs vanuit de oppositie.
Ondertussen vallen de klappen op links zogenaamd, omdat ze niet voldoende voor de 'arbeider' op zouden komen, wanneer ze compromissen maken. Maar de PVV doet dat tienvoudig, nog voor ze een compromis moeten sluiten, maar die zijn standvastig omdat ze wel blijven zeiken op allochtonen of moslims of asielzoekers (zelfs dat verandert afhankelijk van wat dan hip is) en zogenaamd superlinkse mensen die teleurgesteld zijn in de grote linkse partijen vinden het prachtig. Overigens stemmen ze ook nooit op de SP, ondanks dat die zogenaamd zo sympathiek is.
Ja, echte linkse rakkerts zijn dat.
Men mag niet beweren dat de uitspraak van Rosenmoller figuurlijk bedoeld was? Lijkt me toch belangrijk om te mogen melden aangezien sommige users hier te idioot zijn om dat te begrijpen.quote:Op maandag 22 april 2024 08:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Compleet inderdaad.
Openlijk naar de Mods: dit kan toch niet. Ook met de modbreak in het vorige deel en dan nu hier 'rechtse sujetten'.
bron https://www.telegraaf.nl/(...)en-volstrekt-onnodigquote:Gevaarlijke uitspraak Timmermans is provocerend, polariserend en volstrekt onnodig
De tolerantiegraad van Nederlanders wordt danig op de proef gesteld. Door de islamisering in grote steden, waar bijvoorbeeld kinderen thuis worden gehouden op dagen dat les wordt gegeven over seksuele diversiteit. Door de polariserende toon van landelijke politici.
Afgelopen weekeinde nog presteerde PvdA/GL-leider Timmermans het om politieke tegenstanders niet op de inhoud maar op de persoon aan te vallen. Zo zei hij tegen zijn achterban dat ’we niets zullen nalaten om te voorkomen dat Wilders in dit land aan de macht komt’. Het is provocerend, het is polariserend, en het is volstrekt onnodig.
Tijdens het congres van de linkse combinatie kwam ook de antisemitische toon van het GL-smaldeel aan het licht. Sinds de brute terreurdaad van Hamas op 7 oktober heeft Jodenhaat huizen via de voordeur verlaten en verplaatst naar politieke congressen, universiteiten en de straat. Dit laatste reikt inmiddels zo ver dat de nodige maatregelen zijn getroffen rond de dodenherdenking. Er staat zelfs al een demonstratie aangemeld. Compassie, empathie of fatsoen is deze lieden onbekend.
De dreiging van deze minderheid leidt ertoe dat vrijheden worden ingeperkt: minder aanwezigen bij de nationale herdenking op de Dam en wie komt, wordt geconfronteerd met een fouillering. Dit is een overwinning voor intoleranten. We mogen niet zwichten voor deze tirannie.
quote:Op maandag 22 april 2024 08:52 schreef quo_ het volgende:
Het is weliswaar hoofdredactioneel commentaar van de telegraaf dus waarschijnlijk wel extreem-rechts volgens vele lieden hier. Maar daarom wel spijker op de kop.
[..]
bron https://www.telegraaf.nl/(...)en-volstrekt-onnodig
Nou benieuwd of Wilders dan wel zijn provocerende en polariserende opmerkingen thuislaat in de toekomst. Mag ik het best ironisch vinden om zo los te gaan op Timmermans vanwege provocerende opmerkingen terwijl Wilders dat constant doet...quote:Op maandag 22 april 2024 08:52 schreef quo_ het volgende:
Het is weliswaar hoofdredactioneel commentaar van de telegraaf dus waarschijnlijk wel extreem-rechts volgens vele lieden hier. Maar daarom wel spijker op de kop.
[..]
De VVD-partijbode kan ik nooit zo serieus nemen.quote:Op maandag 22 april 2024 08:52 schreef quo_ het volgende:
[..]
Wat ik me nog herinner aan die tijd was dat Wilders er ook aan meedeed, net als de rest van de VVD. Dus wat ik me afvraag: was het demoniseren een tikje overdreven en heeft Volkert uit eigen beweging een politicus vermoord (zoals Els Borst ook vermoord is)? Of was het echt zo extreem dat Volkert welhaast niet anders kon en is dat dan onterecht op links afgeschoven en nu schandelijk misbruikt door aanhangers van 1 van de demoniseerders?quote:Op maandag 22 april 2024 08:24 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je kon er op wachten. Sterke argumentatie, zo'n knipseltje van meer dan 80 jaar geleden!quote:Op maandag 22 april 2024 08:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://schrijfsterushama(...)opxenofoobtelegraaf/
De telegraaf beweegt altijd wel lekker op verkeerde jaren.
Dat hele schrijfsel bevalt 0 argumenten en alleen maar verdachtmakingen. Ik kan dan ook echt niet helpen dat het eerste waar ik aan denk is dat ze fout waren in de oorlog.quote:Op maandag 22 april 2024 09:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Je kon er op wachten. Sterke argumentatie, zo'n knipseltje van meer dan 80 jaar geleden!
De Telegraaf doet er al jaren alles aan om links aan te vallen. Zoals deze uitspraak van Timmermans, bewust de uitspraak zo verkeerd mogelijk uitleggen. Alsof het persoonlijk richting Wilders was. Het was net Wilders die 10 jaar geleden zei dat hij er alles aan zou doen om het kabinet te laten vallen, toen was 'alles er aan doen' gewoon prima, zelfs van iemand die regelmatig op de man speelt. Als links het zegt dan gaat het ineens te ver.quote:Op maandag 22 april 2024 08:52 schreef quo_ het volgende:
[..]
Gelachen om zoveel gezochte domheid.quote:Op maandag 22 april 2024 08:52 schreef quo_ het volgende:
[..]
TIL dat inflatie vroeger niet voorkwam.quote:Op zondag 21 april 2024 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat kan er niet?quote:Op maandag 22 april 2024 08:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Compleet inderdaad.
Voilgens mij bevat elke alinea uit het commentaar feitelijkheden die je niet kunt ontkennen. Uiteraard staat het je vrij er een ander gewicht aan te geven want we leven in een vrij land. Je krijgt bijvoorbeeld alle ruimte om akkoord te gaan met het kapen van de herdenking op 4 mei voor politieke doeleinden.quote:Op maandag 22 april 2024 09:17 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Dat hele schrijfsel bevalt 0 argumenten en alleen maar verdachtmakingen. Ik kan dan ook echt niet helpen dat het eerste waar ik aan denk is dat ze fout waren in de oorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |