Het was de constante golf van dit soort uitspraken van verschillende linkse figuren dat een extreem lid van hun achterban aanzette tot de moord van Fortuyn.quote:Op zondag 21 april 2024 23:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat dit spreekwoordelijk/figuurlijk is?
Hij bedoelde dat hij hoopt op een politieke nederlaag voor Fortuyn, dat hij tijdens de verkiezingen zetels verliest.
Niets mis met deze uitspraak.
Ja. Het moet maar eens afgelopen zijn met die immigratie. Ik wil Nederland terug. Erwtensoep langs de ijsbaan. Blokjes kaas en bitterballen met een vlaggetje erin. Vrouwen in bloemetjesjurken zonder tattoos. Mannen zonder die vreselijke knotjes. Rutger Hauer en Monique van de Ven, op de fiets slingerend door Amsterdam. En dat 'Allahu Akbar', dat wil ik echt nooit meer horen hier. Kap toch eens met die zelfhaat en pak je land terug.quote:Op zondag 21 april 2024 22:58 schreef Momo het volgende:
Is dat serieus iets dat je denkt dat Geert voor elkaar dan krijgen door bepaalde migratiewetten strenger te maken?
Man man man, dit kun je niet meer eten of zo?quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
Erwtensoep langs de ijsbaan. Blokjes kaas en bitterballen met een vlaggetje erin.
Nu weer? Doel je nu op Timmermans?quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het was de constante golf van dit soort uitspraken van verschillende linkse figuren dat een extreem lid van hun achterban aanzette tot de moord van Fortuyn.
Dit nooit meer werd er gezegd maar er gebeurd nu gewoon weer hetzelfde.
Je kan het nog eten. Maar ik wil dat op een fijne manier doen. Niet steeds om me heen hoeven kijken of ik word neergestoken door onze islamitische 'vrienden'quote:Op zondag 21 april 2024 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
Man man man, dit kun je niet meer eten of zo?
Ik zie jou inderdaad al in Dokkum staan met je bakje erwtensoep in de kou bibberend en panisch om je heen kijkend of er ergens een verdwaalde jihadist rond loopt.quote:Op zondag 21 april 2024 23:12 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Je kan het nog eten. Maar ik wil dat op een fijne manier doen. Niet steeds om me heen hoeven kijken of ik word neergestoken door onze islamitische 'vrienden'
Wanhopig (terug)verlangen naar een sterk geromantiseerd verleden. Jij gaat een zwaar leven tegemoet, succes ermee.quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Ja. Het moet maar eens afgelopen zijn met die immigratie. Ik wil Nederland terug. Erwtensoep langs de ijsbaan. Blokjes kaas en bitterballen met een vlaggetje erin. Vrouwen in bloemetjesjurken zonder tattoos. Mannen zonder die vreselijke knotjes. Rutger Hauer en Monique van de Ven, op de fiets slingerend door Amsterdam. En dat 'Allahu Akbar', dat wil ik echt nooit meer horen hier. Kap toch eens met die zelfhaat en pak je land terug.
Maar nee, driekwart van Nederland wil verder wegzakken in deze multiculturele nachtmerrie.
Nou ik weet niet koos, maar van de realiteit nu worden we ook niet vrolijkquote:Op zondag 21 april 2024 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanhopig (terug)verlangen naar een sterk geromantiseerd verleden. Jij gaat een zwaar leven tegemoet, succes ermee.
Elke periode kent z'n eigen problemen. In de jaren 80 was er bijkans oorlog in de straten vanwege de huizencrisis. Daarvoor was er de oliecrisis. Koude Oorlog, zware armoede tijdens de periode van wederopbouw, etc etc. En de benepenheid van de jaren 50 was ook geen feest, zeker voor vrouwen niet.quote:Op zondag 21 april 2024 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet koos, maar van de realiteit nu worden we ook niet vrolijkcrisis na crisis, inflatie, huizen, klimaat, energie. Snap wel dat het verleden waarin deze shit niet voorkwam dan een stuk romantischer op je netvlies staat.
Tijd voor een rechts kabinet!quote:Op zondag 21 april 2024 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet koos, maar van de realiteit nu worden we ook niet vrolijkcrisis na crisis, inflatie, huizen, klimaat, energie. Snap wel dat het verleden waarin deze shit niet voorkwam dan een stuk romantischer op je netvlies staat.
Alleen migranten hebben tatoeages?quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Ja. Het moet maar eens afgelopen zijn met die immigratie. Ik wil Nederland terug. Erwtensoep langs de ijsbaan. Blokjes kaas en bitterballen met een vlaggetje erin. Vrouwen in bloemetjesjurken zonder tattoos. Mannen zonder die vreselijke knotjes. Rutger Hauer en Monique van de Ven, op de fiets slingerend door Amsterdam. En dat 'Allahu Akbar', dat wil ik echt nooit meer horen hier. Kap toch eens met die zelfhaat en pak je land terug.
Maar nee, driekwart van Nederland wil verder wegzakken in deze multiculturele nachtmerrie.
Nee, was het maar zo'n feest. Ik zie de Nederlandse vrouw er helaas ook steeds vaker meequote:
Misschien moet je je eens buiten het kamp begeven?quote:Op maandag 22 april 2024 00:10 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest. Ik zie de Nederlandse vrouw er helaas ook steeds vaker mee![]()
Aarsgewei op het achterwerk.
Hondenpootjes op de onderarmen.
Tattoo achter het oor.
Zo'n getatoeëerd enkelbandje.
De hartslaglijn van je kroost op de pols.
Djaylano en Samantha in prachtige sierletters.
Wenkbrauw lijntjes.
Niet mijn kopje thee. Waarom toch
Het lijkt wel of je tegen de wereld schreeuwt; 'Kijk ik ben laagopgeleid en er heeft al -tig meter piemel in mij gezeten'
Dus je wil zeggen dat alleen laagopgeleide mensen een tatoeage hebben?quote:Op maandag 22 april 2024 00:10 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest. Ik zie de Nederlandse vrouw er helaas ook steeds vaker mee![]()
Tattoo achter het oor.
Wenkbrauw lijntjes.
Het lijkt wel of je tegen de wereld schreeuwt; 'Kijk ik ben laagopgeleid en er heeft al -tig meter piemel in mij gezeten'
Mannen zonder knotjes mi gado zit je in de kast ofso dat je cared om hoe een man eruit zietquote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Laten we daar eens naar kijken!quote:Op maandag 22 april 2024 00:40 schreef Cyan9 het volgende:
Dus je wil zeggen dat alleen laagopgeleide mensen een tatoeage hebben?
Wat een zielig figuur moet je zijn om dit uit je strot te krijgenquote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte van je post dacht ik dat ik een cynisch, satirisch stukje zat te lezen, maar je bent serieus.quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Dom rechts spreektquote:Op maandag 22 april 2024 00:10 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Tattoo achter het oor.
Wenkbrauw lijntjes.
Ik associeer dat soort tatoeages wel met PVV volk, ja.quote:
Ach jochie toch, wat is het leven toch verdrietig allemaal, de vergankelijkheid een gruwel. Je weet wat Jan Wolkers zelf van Wildersachtigen vond?quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Oh my..quote:Op zondag 21 april 2024 20:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Welke haatzaaierij heb je het dan over?
De dood van Fortuyn is vooral misbruikt om veel ongefundeerde haat richting linkse politici te sturen. Zoals inderdaad Melkert en Rosenmuller.
Het komt goed. Multi-etnische staten hebben de neiging te eindigen in een dictatuur of uit elkaar te vallen. Met het oog op het laatste kun je alvast naar het noorden verhuizen en werk maken van een Friese republiek. Wat betreft het eerste: even de formatie afwachten.quote:Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |