Niet eens op de vuilstort bij het elektrisch afval?quote:Op zondag 21 april 2024 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tv staat hier al op Marktplaats.
Kofte!quote:
Ja Lombardije kunnen we ook wel schriftelijk afdoen zoquote:Op zondag 21 april 2024 15:44 schreef franklop het volgende:
MSR de spannendste klassieker om de winst
Een of andere stoofschotelquote:
Nouja, koers is nu wel klaar. Het is pas leuk als ze dat doen met 3-5 sterke mannen.quote:Op zondag 21 april 2024 15:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een weelde dat elke klassieker er renners zijn die niet tot de laatste kilometer wachten met aanvallen
En nog herkende Karl hem niet.quote:Op zondag 21 april 2024 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Dat schokkerige ellebogenfietsen van Bilbao is echt pure kanker voor het oog.
Beetje jammer dat daarna de koers meteen klaar is omdat de concurrentie er niet is..quote:Op zondag 21 april 2024 15:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een weelde dat elke klassieker er renners zijn die niet tot de laatste kilometer wachten met aanvallen
Toch 5 wedstrijden teveel geredenquote:Op zondag 21 april 2024 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu die beter dan ooit bergop rijdt komt er niet helemaal uit.
Als iemand veel te goed is, heeft het ook weinig nut om hem nog proberen te achterhalenquote:Op zondag 21 april 2024 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Zijn ze aan het anticiperen op een schorsing voor Pogacar of hebben ze gewoon geen zin meer om er nog een beetje een koers van te maken?
Je haalt hem toch niet meer terug, dan kan je beter je krachten sparen voor plek 2 tochquote:Op zondag 21 april 2024 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Zijn ze aan het anticiperen op een schorsing voor Pogacar of hebben ze gewoon geen zin meer om er nog een beetje een koers van te maken?
Klein moteurke.quote:Op zondag 21 april 2024 15:49 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Lutsenko heeft een bizar slecht record in klassiekers. Maar dit geheel terzijde.
Misschien niet, maar ik vind het toch een beetje een slappe mentaliteit.quote:Op zondag 21 april 2024 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als iemand veel te goed is, heeft het ook weinig nut om hem nog proberen te achterhalen
Dat wel. Maar het zijn geen flop renners of saaie wieltjes plakkers.quote:Op zondag 21 april 2024 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daarna de koers meteen klaar is omdat de concurrentie er niet is..
Nee de saaiheid was daarvoor al aan de gang omdat alle toppers elkaar overal bewust aan het ontlopen zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 15:50 schreef Xylos het volgende:
Door al die zware valpartijen is dit hele wielerjaar verziekt
Ja want Remco had hier iets kunnen doen hahaquote:Op zondag 21 april 2024 15:50 schreef Xylos het volgende:
Door al die zware valpartijen is dit hele wielerjaar verziekt
Een petje in het wiel?quote:Op zondag 21 april 2024 15:53 schreef Mani89 het volgende:
Jouw hem uit, geef hem een bierdouche, gooi pis over hem heen. Doe íets godverdomme.
89e als beste prestatie in Luik, jeetjequote:Op zondag 21 april 2024 15:49 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Lutsenko heeft een bizar slecht record in klassiekers. Maar dit geheel terzijde.
Petje gooien een optie?quote:Op zondag 21 april 2024 15:53 schreef Mani89 het volgende:
Jouw hem uit, geef hem een bierdouche, gooi pis over hem heen. Doe íets godverdomme.
Een Remco in absolute topvorm had misschien in de buurt kunnen blijven. Die heeft ook al wel bizarre dingen laten zien. Maar ja.quote:Op zondag 21 april 2024 15:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja want Remco had hier iets kunnen doen haha
Deze wedstrijd had je wel verschillende toppers aan de start, maar die zware valpartij in het Baskenland heeft veel verpest ook richting de Tour.quote:Op zondag 21 april 2024 15:52 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Nee de saaiheid was daarvoor al aan de gang omdat alle toppers elkaar overal bewust aan het ontlopen zijn.
Laten we samen naar Luik trekken om ons aldaar aan de weg vast te plakken.quote:Op zondag 21 april 2024 15:53 schreef Mani89 het volgende:
Die probeert het sowieso.quote:Op zondag 21 april 2024 15:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja want Remco had hier iets kunnen doen haha
Ja of laten we op de bank blijven liggen en naar de tv schelden, óók een optie.quote:Op zondag 21 april 2024 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laten we samen naar Luik trekken om ons aldaar aan de weg vast te plakken.
Ligt eraan of het vlaggetje de juiste is.quote:Op zondag 21 april 2024 15:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Na Roubaix had iemand hier een debiele take dat als je dit soort overmacht je leuk vind je geen ECHTE sportliefhebber bent. Maar ik heb me zelden zo verveeld voor de tv als dit voorjaar.
Was het palmares van Bilbao denk ik?quote:Op zondag 21 april 2024 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogacar met een beste resultaat van 44e in Luik en twee Giro-etappes! Interessante erelijst.
Zo'n machtsvertoon is af en toe leuk of als het je favoriet is. Maar het moet niet de standaard worden.quote:Op zondag 21 april 2024 15:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Na Roubaix had iemand hier een debiele take dat als je dit soort overmacht je leuk vind je geen ECHTE sportliefhebber bent. Maar ik heb me zelden zo verveeld voor de tv als dit voorjaar.
Ik kan nog best wel genieten van de prestaties van de grote namen, blijft indrukwekkend om te zien. Maar als bijna elke grote koers zo verloopt, verveelt het heel snel, ja.quote:Op zondag 21 april 2024 15:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Te koudquote:Op zondag 21 april 2024 16:00 schreef TheArt het volgende:
Skjelmose valt ook flink tegen met zijn wonderbenen
Ja, door het mindere deelnemersveld.quote:Op zondag 21 april 2024 16:01 schreef franklop het volgende:
Hot take; AGR is een leukere koers dan LBL
Bloedzaksupply gestremd.quote:Op zondag 21 april 2024 16:00 schreef TheArt het volgende:
Skjelmose valt ook flink tegen met zijn wonderbenen
Wat werd er gezegd?quote:
Ik hoop heel erg dat de groep nog terugkomt bij de vier, zodat Van Gils nog een poging kan doen op het podium te komen.quote:
Het was nog erger. Hij bracht het als zekerheid dat VAN GILS dan weg zou rijden. En ook MAURI maakt indruk!quote:Op zondag 21 april 2024 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat de groep nog terugkomt bij de vier, zodat Van Gils nog een poging kan doen op het podium te komen.
Plus minus.
Hij zit diep bij je hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |