Ligt eraan of het vlaggetje de juiste is.quote:Op zondag 21 april 2024 15:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Na Roubaix had iemand hier een debiele take dat als je dit soort overmacht je leuk vind je geen ECHTE sportliefhebber bent. Maar ik heb me zelden zo verveeld voor de tv als dit voorjaar.
Was het palmares van Bilbao denk ik?quote:Op zondag 21 april 2024 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogacar met een beste resultaat van 44e in Luik en twee Giro-etappes! Interessante erelijst.
Zo'n machtsvertoon is af en toe leuk of als het je favoriet is. Maar het moet niet de standaard worden.quote:Op zondag 21 april 2024 15:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Na Roubaix had iemand hier een debiele take dat als je dit soort overmacht je leuk vind je geen ECHTE sportliefhebber bent. Maar ik heb me zelden zo verveeld voor de tv als dit voorjaar.
Ik kan nog best wel genieten van de prestaties van de grote namen, blijft indrukwekkend om te zien. Maar als bijna elke grote koers zo verloopt, verveelt het heel snel, ja.quote:Op zondag 21 april 2024 15:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Te koudquote:Op zondag 21 april 2024 16:00 schreef TheArt het volgende:
Skjelmose valt ook flink tegen met zijn wonderbenen
Ja, door het mindere deelnemersveld.quote:Op zondag 21 april 2024 16:01 schreef franklop het volgende:
Hot take; AGR is een leukere koers dan LBL
Bloedzaksupply gestremd.quote:Op zondag 21 april 2024 16:00 schreef TheArt het volgende:
Skjelmose valt ook flink tegen met zijn wonderbenen
Wat werd er gezegd?quote:
Ik hoop heel erg dat de groep nog terugkomt bij de vier, zodat Van Gils nog een poging kan doen op het podium te komen.quote:
Het was nog erger. Hij bracht het als zekerheid dat VAN GILS dan weg zou rijden. En ook MAURI maakt indruk!quote:Op zondag 21 april 2024 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat de groep nog terugkomt bij de vier, zodat Van Gils nog een poging kan doen op het podium te komen.
Plus minus.
Hij zit diep bij je hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |