Stewards hebben weer aan de mushrooms gezeten.quote:Op zondag 21 april 2024 19:50 schreef -XOR- het volgende:
Stroll 2 licensiepunten voor zijn mongolenactie, Alonso gister 3 punten voor iets dat had kunnen worden afgedaan als racing incident.
Dat kan altijd beterquote:Op zondag 21 april 2024 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Liuzi is 1 van de stewards, die raakte in 2007 bijna een SC
De 10s straf wel, maar die strafpunten niet. Dat is gewoon willekeur lijkt het.quote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De huidige straffen zijn een rechtstreeks gevolg van het feit dat teams steen en been klaagden dat 5 seconden straffen onvoldoende waren.
Stroll was niet 'unlucky'. Stroll zat niet op te letten.quote:
Hij was unlucky dat niemand zijn verhaal gelooftquote:Op zondag 21 april 2024 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stroll was niet 'unlucky'. Stroll zat niet op te letten.
Dan maak je jezelf als team principal ook totaal ongeloofwaardig.quote:
Don't bite the hand that feeds youquote:Op zondag 21 april 2024 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan maak je jezelf als team principal ook totaal ongeloofwaardig.
Moet ie zeker zeggen van Papa Strollquote:
Het probleem is dan ook niet zo zeer de hoogte van de straffen. Het probleem is het gebrek aan consistentie, zowel in de interpretatie van de regels als in de hoogte van de straffen.quote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De huidige straffen zijn een rechtstreeks gevolg van het feit dat teams steen en been klaagden dat 5 seconden straffen onvoldoende waren.
Harsh of niet, de regels zijn veranderd waardoor rijders sinds dit jaar 10 seconden tijdstraf krijgen ipv 5 seconden bij collisionsquote:
Dat dat team volledig in dienst staat van Lance, dat is een ding. Dat men weigert om Lance met zijn neus op de feiten te drukken, wanneer hij fouten maakt, zodat hij kan leren van zijn fouten, komt dit project absoluut niet ten goede.quote:
En het einde is nog niet in zichtquote:Op maandag 22 april 2024 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen heeft nu sinds Miami vorig jaar alle (hoofd)races gewonnen op 2 naEn die 2 gingen beiden naar Sainz.
In Miami verwacht ik Ferrari wel weer wat dichterbij, dat is ook meteen het "probleem" momenteel, de concurrenten wisselen af per race.quote:
Maar goed daf ferrari die sainz eruit gooit, veelste veel ambities voor dat teamquote:Op maandag 22 april 2024 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen heeft nu sinds Miami vorig jaar alle (hoofd)races gewonnen op 2 naEn die 2 gingen beiden naar Sainz.
Nou, aan ambitie heeft Lewis natuurlijk ook geen gebrek. Dat is niet waar de schoen wringt.quote:Op maandag 22 april 2024 12:56 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Maar goed daf ferrari die sainz eruit gooit, veelste veel ambities voor dat team
Lance zit niet echt in een positie waarin hij zo'n fout toe kan geven, want daarmee ondermijnt hij zichzelf dan behoorlijk. De aanval is dan de beste verdediging, keihard ontkennen, en ook de straf in twijfel trekken. Hoe ze binnen het team met Lance omgaan is een tweede, en ik denk niet dat we daar veel van zien. Maar ik snap papa Stroll niet zo. Die wilt een winnaar zijn, altijd, vindt dan een andere positie voor je zoon.quote:Op zondag 21 april 2024 23:58 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat dat team volledig in dienst staat van Lance, dat is een ding. Dat men weigert om Lance met zijn neus op de feiten te drukken, wanneer hij fouten maakt, zodat hij kan leren van zijn fouten, komt dit project absoluut niet ten goede.
Zolang Lance niet leert van zijn fouten zal hij nooit beter worden.
In de IndyCar doen ze daar niet zo moeilijk over. Zowel O'Ward als Herta gaven toe fout te zitten na contact. O'Ward was zelfs in een soortgelijke situatie als die van Steoll.quote:Op maandag 22 april 2024 14:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Lance zit niet echt in een positie waarin hij zo'n fout toe kan geven, want daarmee ondermijnt hij zichzelf dan behoorlijk. De aanval is dan de beste verdediging, keihard ontkennen, en ook de straf in twijfel trekken. Hoe ze binnen het team met Lance omgaan is een tweede, en ik denk niet dat we daar veel van zien. Maar ik snap papa Stroll niet zo. Die wilt een winnaar zijn, altijd, vindt dan een andere positie voor je zoon.
Als Lance vorig jaar 90% van het aantal punten had gepakt als Alonso, dan hadden ze goede kans gehad tweede te worden (want Ferrari en Mercedes waren dan ook punten kwijtgeraakt aan AM), ipv 5e.
Nee, ambities niet, maar daadwerkelijk inzet en motivatie zeggen wel genoegquote:Op maandag 22 april 2024 14:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, aan ambitie heeft Lewis natuurlijk ook geen gebrek. Dat is niet waar de schoen wringt.
Is ook best moeilijk, je zag bij die sprintrace wel dat hij gemotiveerd was omdat hij zicht op winst had, als je dan de zondag van P18 moet starten met 7 titels op zak en weet ik veel hoeveel overwinningen dan valt het niet mee gemotiveerd te zijn.quote:Op maandag 22 april 2024 14:52 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nee, ambities niet, maar daadwerkelijk inzet en motivatie zeggen wel genoeg
Ik begrijp Papa Stroll heel goed. Een quote uit DtS "Im Dad first".quote:Op maandag 22 april 2024 14:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Lance zit niet echt in een positie waarin hij zo'n fout toe kan geven, want daarmee ondermijnt hij zichzelf dan behoorlijk. De aanval is dan de beste verdediging, keihard ontkennen, en ook de straf in twijfel trekken. Hoe ze binnen het team met Lance omgaan is een tweede, en ik denk niet dat we daar veel van zien. Maar ik snap papa Stroll niet zo. Die wilt een winnaar zijn, altijd, vindt dan een andere positie voor je zoon.
Als Lance vorig jaar 90% van het aantal punten had gepakt als Alonso, dan hadden ze goede kans gehad tweede te worden (want Ferrari en Mercedes waren dan ook punten kwijtgeraakt aan AM), ipv 5e.
De ambitie begrijp ik nog wel en het is ook te prijzen in Lawrence Stroll dat hij dit mogelijk maakt, maar je kan inmiddels toch wel de conclusie trekken dat Lance het niet in zich heeft, er zit te weinig progressie in en dat in z'n 8e jaar F1.quote:Op maandag 22 april 2024 15:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik begrijp Papa Stroll heel goed. Een quote uit DtS "Im Dad first".
Aston Martin moet je zien als Project Lance Stroll. De nummer 1 ambitie is Lance kampioen maken. De rest is bijzaak.
maar nu heb je wel minder strenge budgetcap maatregelen, iets meer testtijd en windtunnel tijd dan wanneer je tweede was, op die (ietwat perverse manier) loont het een minder goede coureur naast een top coureur te hebben.quote:Op maandag 22 april 2024 14:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet motiverend, maar hij staat daar ook door zijn eigen domme fout. Ik vind het behoorlijk respectloos tegenover je team. Hij zat te zeuren dat hij een HAAS niet voorbijkwam, terwijl Russell vlak achter een Ferrari reed.quote:Op maandag 22 april 2024 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook best moeilijk, je zag bij die sprintrace wel dat hij gemotiveerd was omdat hij zicht op winst had, als je dan de zondag van P18 moet starten met 7 titels op zak en weet ik veel hoeveel overwinningen dan valt het niet mee gemotiveerd te zijn.
sowieso vind ik het vreemd dat wanneer je een zevenvoudig kampioen bent je ineens minder motivatie zou hebben als je moet starten van P18.quote:Op maandag 22 april 2024 16:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet motiverend, maar hij staat daar ook door zijn eigen domme fout. Ik vind het behoorlijk respectloos tegenover je team. Hij zat te zeuren dat hij een HAAS niet voorbijkwam, terwijl Russell vlak achter een Ferrari reed.
Ik vind aan het eerste helemaal niet vreemd maar dat laatste ben ik wel met je eens, als je het niet op kan brengen in dit soort situaties wordt het tijd om wat anders te gaan doen.quote:Op maandag 22 april 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso vind ik het vreemd dat wanneer je een zevenvoudig kampioen bent je ineens minder motivatie zou hebben als je moet starten van P18.
Als je alleen wil strijden als je vanaf P1 tm P4 kan starten dan kun je je beter afvragen of je je stuurtje dan niet beter aan iemand anders kan geven
nouja ik vind dat eerste dus vrij bijzonderquote:Op maandag 22 april 2024 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind aan het eerste helemaal niet vreemd maar dat laatste ben ik wel met je eens, als je het niet op kan brengen in dit soort situaties wordt het tijd om wat anders te gaan doen.
Dat is wel het moeilijke in F1, ik denk dat Hamilton nog wel van zichzelf overtuigd is, al dan niet terecht, maar je hebt ook het materiaal nodig om dat om te kunnen zetten naar resultaat.quote:Op maandag 22 april 2024 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja ik vind dat eerste dus vrij bijzonder
waarom zou je niet meer willen knokken als je zevenvoudig kampioen bent?
lijkt me juist een extra motivatie om te laten zien dat je die zeven titels niet kado hebt gekregen
Pas wanneer Lance zelf tot die conclusie komt zal het veranderen.quote:Op maandag 22 april 2024 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
De ambitie begrijp ik nog wel en het is ook te prijzen in Lawrence Stroll dat hij dit mogelijk maakt, maar je kan inmiddels toch wel de conclusie trekken dat Lance het niet in zich heeft, er zit te weinig progressie in en dat in z'n 8e jaar F1.
maar als je teamgenoot wel mee kan strijden om de plekken 3 4 en 5 dan kan het probleem dus niet het materiaal zijn toch?quote:Op maandag 22 april 2024 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel het moeilijke in F1, ik denk dat Hamilton nog wel van zichzelf overtuigd is, al dan niet terecht, maar je hebt ook het materiaal nodig om dat om te kunnen zetten naar resultaat.
Maar dat is wel wat Lewis zichzelf inmiddels al drie seizoenen voorhoud, waar in het eerste seizoen wolff nog enigszins met hem meegingquote:Op maandag 22 april 2024 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar als je teamgenoot wel mee kan strijden om de plekken 3 4 en 5 dan kan het probleem dus niet het materiaal zijn toch?
Compleet inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2024 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stewards hebben weer aan de mushrooms gezeten.
Wordt steeds beter die aflevering.quote:Op maandag 22 april 2024 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben vast en zeker spuit elf maar de echte vertaling van de paar Chinese uitspraken
[ afbeelding ]
Dat was gisteren toch ook niet zo? George ging P8 naar P6, Lewis P18 naar P9 en zaterdag was het min of meer andersom.quote:Op maandag 22 april 2024 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar als je teamgenoot wel mee kan strijden om de plekken 3 4 en 5 dan kan het probleem dus niet het materiaal zijn toch?
maar dat lag bij Lewis aan het feit dat hij aan bezig is geweest met afstelling van de auto na de sprintquote:Op maandag 22 april 2024 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch ook niet zo? George ging P8 naar P6, Lewis P18 naar P9 en zaterdag was het min of meer andersom.
Volgens mij maakte hij een grote fout bij kwalificatie en de auto als ik het zo kan beoordelen is momenteel #4 en misschien zelfs #5.quote:Op maandag 22 april 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat lag bij Lewis aan het feit dat hij aan bezig is geweest met afstelling van de auto na de sprint
Dus niet aan het materiaal
dus het materiaal is er wel om vooraan mee te kunnen strijden. alleen de mentaliteit ontbreekt en wordt afgeschoven op het materiaal en door dat materiaal zou de mentaliteit ontbrekenquote:Op maandag 22 april 2024 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij een grote fout bij kwalificatie en de auto als ik het zo kan beoordelen is momenteel #4 en misschien zelfs #5.
Als Max een fout zou maken, en dat toe zou geven, dan maakt dat weinig uit, een foutje zal weinig met zijn reputatie doen. Bij Lance ligt dat inmiddels wat anders.quote:Op maandag 22 april 2024 14:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In de IndyCar doen ze daar niet zo moeilijk over. Zowel O'Ward als Herta gaven toe fout te zitten na contact. O'Ward was zelfs in een soortgelijke situatie als die van Steoll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |